Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui koska peruin treffit koiran sairastumisen vuoksi

Vierailija
01.05.2024 |

Sanoi mulle että ei eläintä voi laittaa ihmisen edelle, se on vain eläin ja ihmissuhteet ovat tärkeämpiä.... koirallani oli vaikea epileptinen kohtaus enkä halunnut jättää sitä yksin enkä laittaa kenellekään hoitoon siinä tilassa. Miehen mielestä koiran olisi ihan hyvin voinut jättää jonnekkin hoitoon vuorokaudeksi. Mielestäni hän oli tunteeton koiran suhteen. Nyt pitänyt mykkäkoulua 2 päivää, ei vastannut edes mun viestiin vaikka sen näki. Osoittaa mieltään. Mitä mieltä ootte tästä? 

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä tätä eläinten saastuttavuutta.  Muka ilmasto kärsii eläimistä.

Ja eläimiä oli ennen paljon enemmän kuin nyt.  Suomikin oli maatalousyhteiskunta vielä silloin, kun minä olin lapsi.

Joka ikisessä talossa oli kissa tai useampia, rottien takia.  Koirakin oli ainakin maaseudulla hirveän yleinen.  Lehmiä oli joka maapläntillä laiduntamassa, ja hevosillakin vielä tehtiin töitä ja ihmiset ajoi vielä hevosilla asioilleenkin.  Lampaita, kanoja, sikoja oli vaikka millä mitoin.  

Eikö ilmasto kärsi sitten muista eläimistä, kuin näistä lehmistä ja koirista?  Entäs elefantit ja puhvelit ja Intian pyhät lehmät?  Mitenkäs kamelit?  Entäs nuo pohjoisen porot?

Eikös ihmisten ja eläinten olisi sitten jo aikapäiviä sitten pitänyt saastuttaa koko maailma elinkelvottomaksi?   

Eli siis kiistätkö sen, että koira ei tuota 5 x Lapin matkan verran vuodessa päästöjä? Se on todella suuri määrä ja täytyy olla ideologisesti ilmastonmuutosta vastaan, jos tuota ei pidä merkittävänä päästöjen lähteenä.

Lemmikkieläimet pohjoisissa olosuhteissa tuottavat paljon todella turhia päästöjä, jotka olisi helposti eliminoitavissa. Ja samalla tavalla vastustan lemmikkielefantteja. Jos joku heimo tarvitsee jotain eläintä elinkeinoonsa, se on selvästi hyväksyttävämpää kuin länsimainen läheisyyttä kaipaava lemmikinomistaja.

Ja viimeinen kommenttisi on aika typerä. Maailmassa ei ole ikinä ollut niin paljon väestöä kuin nyt, joten tämä lemmikkien pito tulee olemaan aivan kestämätöntä.

Vierailija
142/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa semmoiselta tyypiltä joka piilottelee pitkin hervantaa myrkkymakkaroita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin voisiko lemmikienpidon ekologisuudesta vaahtoava henkilö perustaa oman ketjun? Täällä kysyttiin miehen käytöksestä, ja sinulla menee ohi aiheen. 

Mies kiukuttelee kuin taapero. Mykkäkoulua, ihan tosi? Olipa hieno juttu, että näytti luontonsa jo näin aikaisin, niin sait ap väistettyä luodin. Kenenkään treffit ei mene koiran sairaskohtauksen edelle. Pistää miettimään, millaisia muita hierarkioita miehen päässä on, vaikkapa naisten ja lapsien suhteen. Epäilemättä hän ja hänen tarpeet ja aivan erityisesti hänen saamiset ovat pyramidin kärjessä. Mieslapsi kyseessä, joten ei jatkoon! 

Vierailija
144/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun ex miesystävältä. Treffisivustoilla väittää kiven kovaa olevansa eläinten ystävä, mutta ei kauan oltu seurusteltu kun ehdotti kissoilleni eutanasiaa. Karmee mies muutenkin.

Vierailija
145/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koirasi on vakavasti sairas, niin kannattaa viedä se piikille.

Lemmikit voivat olla rakkaita, mutta ihmisten edelle niitä ei tule laittaa.

Jos ihminen ei tunne empatiaa toisen ihmisen lemmikkiä kohtaan, niin ei hän tunne sitä empatiaa mihinkään muuhunkaan. Joten, tuollaisen "ihmisen" edelle laitan lemmikin ilomielin.

Vierailija
146/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä tätä eläinten saastuttavuutta.  Muka ilmasto kärsii eläimistä.

Ja eläimiä oli ennen paljon enemmän kuin nyt.  Suomikin oli maatalousyhteiskunta vielä silloin, kun minä olin lapsi.

Joka ikisessä talossa oli kissa tai useampia, rottien takia.  Koirakin oli ainakin maaseudulla hirveän yleinen.  Lehmiä oli joka maapläntillä laiduntamassa, ja hevosillakin vielä tehtiin töitä ja ihmiset ajoi vielä hevosilla asioilleenkin.  Lampaita, kanoja, sikoja oli vaikka millä mitoin.  

Eikö ilmasto kärsi sitten muista eläimistä, kuin näistä lehmistä ja koirista?  Entäs elefantit ja puhvelit ja Intian pyhät lehmät?  Mitenkäs kamelit?  Entäs nuo pohjoisen porot?

Eikös ihmisten ja eläinten olisi sitten jo aikapäiviä sitten pitänyt saastuttaa koko maailma elinkelvottomaksi?   

<

Vastasit minulle mutta et vastannut kysymykseeni.  Ihmisiä on varmasti nyt enemmän mutta ennen oli eläimiä enemmän kuin nyt.  Kumpi oikeasti saastuttaa, kumpi rakensi tehtaat ja lentokoneet?

Ihminenhän tällä hetkelläkin tuhoaa koko ajan eläinlajeja, monia niistä on jo metsästetty sukupuuttoon.

Siis jokainen lemmikki koira itse asiassa ikäänkuin matkustaa viisi kertaa vuodessa Lappiin ja takaisin.  Sinä matkustat vuodessa takuulla enemmän kuin se.  Ja teet sen vieläpä ihan konkreettisesti sen lisäksi että elät ja hengität. Vähennä sitä omaa matkustamistasi ensin tai lopeta se kokonaan ja ala sitten saarnata.  Minä en muuten kiistänyt mitään, ihmettelen vain, miten maailma on tähän asti voinut selvitä, kun eläimiä on ollut aina, ne on olleet täällä kauemmin kuin ihminen.

Luuletko muuten ihan tosissasi, että hävittämällä maailmasta koirat maailman ilmasto- ongelmat katoaisivat?

Vierailija
147/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaamme tyytyväisiä ; edessä on suuria sotia.  Ne vähentävät tehokkaasti ihmisten määrää maapallolla.  Ilmasto kiittää.

Aseteollisuus tietysti puolestaan kasvattaa kriisiä, mutta ihminen se suurin saastuttaja kuitenkin on.  Ja väheneehän siinä lemmikitkin, kun ihmisetkin vähenee.

Joten nuku yösi rauhassa.

Vierailija
148/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koirasi on vakavasti sairas, niin kannattaa viedä se piikille.

Lemmikit voivat olla rakkaita, mutta ihmisten edelle niitä ei tule laittaa.

Jos ihminen ei tunne empatiaa toisen ihmisen lemmikkiä kohtaan, niin ei hän tunne sitä empatiaa mihinkään muuhunkaan. Joten, tuollaisen "ihmisen" edelle laitan lemmikin ilomielin.

Näin. Kun tutustuttiin mieheni kanssa minulla oli jo silloin kaksi kissaa. Hän on ihan suoraan sanonutkin ettei pidä kissoista ylipäätään, mutta ei hän mitenkään sitä tuo ilmi muuten. On neutraali kissoja kohtaan ja jos jokin asia niihin liittyen painaa minua hän kuuntelee ja tukee eikä vähättele mun tunteita yhtään. Tykätä ei tarvitse mutta jos päättää jäädä suhteeseen niin silloin myös lemmikit on osa sitä kaikkea ja niihin suhtaudutaan asiallisesti.

Kiitä onneasi ap että tuo typerä mies toi luonteensa esiin jo nyt. Olen ollut suhteessa myös miehen kanssa joka viisveisasi mun eläimistä ja käytti niitä jopa kiristääkseen mua! Oli täys sekopää muutenkin ja se suhde oli elämäni kamalinta aikaa.

Vierailija
149/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin  JÄTÄ SE SIKA, mutta hoida koiraasi hyvin. Koirasi tarvitsee sinua. 

Lemmikkien ottaminen on sikamaista toimintaa. Niiltä ei ole ikinä kysytty, haluavatko olla ihmisten orjia. En haluaisi miestä enkä naista, jolla on eläimiä. Eläinten paikka on luonnossa, ei ihmisten kotona.

Ei sinun ongelmasi ole eläimet vaan se, että olet ihan hukassa itsesi kanssa. Kaikki kelpaa paitsi eläin, voi raukka parka.

Vierailija
150/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako ap, että omistamalla koiran hän tuottaa 5 x autolla Lappiin päästöt vuodessa sisältäen sen auton valmistuskulut. 

Ehkä minäkin ostan 6 urheiluautoa, niin päästään samaan ap:n aiheuttamien päästöjen kanssa.

Kyllä sinä ne päästöt aiheutat ilman niitä autojakin.

Ei se koirakaan sinne Lappiin ja takaisin autolla aja.  Se vain elää, hengittää, syö ja kakkii niin kuin sinäkin.  Sinä lisäksi käytät lisäksi oikeasti niitä kulkuneuvojakin, joten saastutat osaltasi paljon enemmän.

Kumpi muuten on ekologisempaa, ottaa lemmikkikoira vai synnyttää lapsi?  Ihan puhtaasti luonnon kannalta ajatellen?

Vierailija
151/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää koiran kannalta mutta sinulle selvä viesti pysyä erossa moisesta ääliöstä. Et kai vaan ajatellut tavata tuota nuijaa vielä? Tuollaisen apinan saa jättää tekstiviestillä.

Vierailija
152/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkäkoululaiset on syytä unohtaa saman tien, olo syy mikä tahansa. Miksi miehet suuttuu ja kiukuttelee niin helposti? 

Mullakin oli miesystävä, josta välitin tosi paljon, mutta aina se kehitti jotain kohtauksia, oli esimerkiksi sairaalloisen mustasukkainen ja valitti, ettei kelpaa naisille. Valitti siis mulle, jolle kelpasi. No ei kelvannutkaan, kun skitsosi tarpeeksi. 

Ei juma lauta ollaanko seurusteltu saman miehen kanssa. Muistan kun yks ilta jouduin lohduttaan sitä ku ei saanut baarissa enää huomiota kuten ennen. 30v mies. Tyttöystävälleen tihrustaa tommosta. Kaikenlaista sitä.

Vierailija
153/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaa vaan pellolle tollainen mies, joudut vaikeuksiin tulevaisuudessakin.

Vierailija
154/154 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle koira on kaikista tärkein mun elämässäni. En katsois hetkeäkään tuollaista mieslasta.

Koira on sinulle tärkeämpi kuin mies ja takulla koirasi on myös joka yö sängyssässi......nuolemessa sinun jalkoväliäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan