Onko oikein kun tekee 30 000 rikosta jossa 33 000 ihmisen yksityiset murheet levitetty kaikkien saataville, joutuu istumaa vain 6+ vuotta??
Olisi ansainnut elinkautisen, koska monta elämää päättyi hänen ahneutensa ja julmuutensa takia ja koko ala leimautui.
Kommentit (124)
Mutuarviolla suurin osa asiakkaista oli itsemaksavia, joilla on varaa maksaa jopa 800 euroa kuussa terapiastaan jotta voi tehdä sitä työtään josta ansaitsee sen 5000-15000 kuussa.
Lain mukaan melkein maksimituomio.
Vierailija kirjoitti:
Mutuarviolla suurin osa asiakkaista oli itsemaksavia, joilla on varaa maksaa jopa 800 euroa kuussa terapiastaan jotta voi tehdä sitä työtään josta ansaitsee sen 5000-15000 kuussa.
Ja joillakin edes useiden vuosien terapia ei auta. Käy jopa päinvastoin.
Mä en ole Kivimäen kaveri. Antaisin kuitenkin lievemmän tuomion tästä kuin esim. raiskauksesta, jossa ihan fyysisesti kajotaan toiseen ihmiseen. Ehkä oikea rangaistus hänelle olisi hänen oman elämänsä kipupisteiden julkituominen.
Mä en kyll oikein ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset salailevat asioitaan. Ensinnäkään jonkun randomin elämänkäänteet eivät voisi vähempää kiinnostaa, vaikka ne julkaistaisiin missä, ja omissa asioissani terveystietoja myöten olen hölösuu, joten ei olisi mitään väliä, jos joku ulkopuolinen saisi ne tietoonsa. Mikä on tapahtunut, se on tapahtunut eikä kiristäminenkään mun kohdalla toimisi. Hukkaan siis menisi koijarin aikeet. Mulla on ollut rintasyöpää ja uupumusta, paksusuolta ja mahalaukkua on tähystetty jne. Onko joku kiinnostunut? Ihmisen pitää elää elämänsä niin, ettei tarvitse mitään hävetä. Tämä on elämää, kaikkineen.
Kiristys on rikos, siitä on hyvä saadakin rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Kun ainoa syntynyt vahinko on tunteiden loukkaus niin aika kovan tuomion sai kun suhteuttaa teon vakavuuteen
Tunteiden loukkaus?! Eli sulle olisi ihan ok jos joku käyttäisi sun henkilötietoja hyväkseen?
Vierailija kirjoitti:
Se että ne on julkaistu netissä ne tiedot, niin joku halutessaan löytää ne tiedot, jos, ja kun lähtee kaivelemaan. Siitä on kyse. Se on se oikeusturvan puute tässä.
Ajatelkaa mitä ihmiset ovat kertoneet uskoutuessaan luotetulle ammatti-ihmiselle, usein asioita, joita ei ole kertonut kenellekään muulle, koskaan. Esim. pelkojaan, traumaattisia kokemuksiiaan, yllykkeitään jne. Asioita joiden on uskonut pidettävän muilta piilossa, muilta kuin terapeutilta.
Kaikki ilkeilijät, ajattelepa omalle kohdallesi!
Kunhan kvanttitietokoneet yleistyy, kaikki nykyiset salaukset aukeaa helposti, kuin kirjan avaisi. Tiedot on jo kerätty odottamaan sopivaa avainta. Itseäni kiinnostaa ainakin se Tiitisen lista.
Sopiva tuomio olisi 6 vuotta kertaa uhrien määrä eli 198 000 vuotta vankeutta
jep, kivimäen kipupisteet vaan framille, kai siitä on tehty tervejärkisyys tutkimus, ja ainakin tiedossa of tilaukset, ja muu nettipoken mieltymykset hahaaha hhaaa
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole Kivimäen kaveri. Antaisin kuitenkin lievemmän tuomion tästä kuin esim. raiskauksesta, jossa ihan fyysisesti kajotaan toiseen ihmiseen. Ehkä oikea rangaistus hänelle olisi hänen oman elämänsä kipupisteiden julkituominen.
Mä en kyll oikein ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset salailevat asioitaan. Ensinnäkään jonkun randomin elämänkäänteet eivät voisi vähempää kiinnostaa, vaikka ne julkaistaisiin missä, ja omissa asioissani terveystietoja myöten olen hölösuu, joten ei olisi mitään väliä, jos joku ulkopuolinen saisi ne tietoonsa. Mikä on tapahtunut, se on tapahtunut eikä kiristäminenkään mun kohdalla toimisi. Hukkaan siis menisi koijarin aikeet. Mulla on ollut rintasyöpää ja uupumusta, paksusuolta ja mahalaukkua on tähystetty jne. Onko joku kiinnostunut? Ihmisen pitää elää elämänsä niin, ettei tarvitse mitään hävetä. Tämä on elämää, kaikkineen.
Kiristys on rikos, siitä on h
Tähystystä ja terapiatietoja verrataan... että ettei mitään tarvitse hävetä. Olen sanaton.
Ensikertalaisena istuu ehkä puolet.
Yhden rikoksen hän on tehnyt. Aivan suhteettoman kova rangaistus. Lataamoa olisi pitänyt rangaista huonosta tietoturvasta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tullut saada murhasyytteet kaikista kuolemaanjohtaneista ja pahoinpitelysyyte kaikista muista. Toivottavasti joutuu maksamaan korvaukset kaikille ja todella joutuu ne maksamaan.
Jos se lusmu ei koskaan töihin mee, niin miten se korvauksia maksaa? Niimpä, ei mitenkään.
jos olis ollut persu kyseessä olisi saanut kaksi elinkautista pöysti olisi hoitanut homman. LUOTTO SUOMEN OIKEUSLAITOKSEEN HEIKKENEE ENTISESTÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikea tuomio koska suomen lakien mukaisesti annettu.
Toisaalta mitä ne läskipäät muka kärsivät? Eihän ne mitään mistään ymmärrä muutenkaan.
Mitkä ihmeen läskipäät. Ihmisiä on kuollut! Saisi saada murhasyytteen jokaisesta.
Ai, tappoiko se nörtti jonkun? No sitten... vai tekikö joku kaheli itsarin? Se on eri juttu ja kahelin oma päätös.
Joku vois ajaa kännissä sen päälle, kännissä ja läpällä. Ehdotonta saa kuolemantuottamuksesta ja yhä on hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joillakin edes useiden vuosien terapia ei auta. Käy jopa päinvastoin.
Joistakin tulee sadistinen puoli esiin jota on vuosia tai vuosikymmeniä piilotellut.
Liian ankara tuomio, oli paineita varmaan median takia. Vähenee hovissa
Elinkautinen olisi ollut paikallaan. Nämä nettirikolliset luulevat, olevansa kaiken yläpuolella. Kuin jotain rikollissankareita.