Naiset eivät käytä 'alfa' ja 'beta' määritelmiä miehistä
Tämä on täysin miesten keksintö. Hassua, etteivät näitä termejä käyttävät miehet sen vertaa kuuntele naisia, että tajuaisivat näiden termien olevan naisten mielestä hölynpölyä.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ymmärrä, että usein naisilla on keskenään erilaiset miesmaut! Minulla ja ystävilläni on hyvin erilaiset miesmaut. En ole koskaan kiinnostunut samanlaisista miehistä kuin he ja usein päinvastoin.
Niinhän sitä aina sanotaan, mutta ssitten tosiasia on kuitenkin se että pieni osa miehistä kelpaa kuitenkin suurimmalle osalle naisista paljon paremmin kuin loput. Miten sinä perustelet tämän ristiriidan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena käyttäisin termejä itsevarma ja epäitsevarma. Mikä taas täsmää alfaan ja betaan...
Naisten käsitys miesten itsevarmuudesta tarkoittaa käytännössä narsistisia piirteitä, tunnekylmyyttä, räjähdysherkkyyttä ja laskelmoitua kuumaa-kylmää-leikkiä.
Naisille olennaista on että mies on itsevarma naisten seurassa, miehille se että on itsevarma käytännön kilpailutilanteissa, joissa oikeasti mitataan itsevarmuus leveistä puheista.
Tää kuulostaa taas melko paljon joltain jolla ei ole ystäviä ja jonka ainoa ihmiskontakti on kaupan kassa.
Liioittelua kyllä, mutta psykopaatit viehättää tutkitusti eniten naisia. Vaikutelma ratkaisee ja psykopaatit tekee parhaan vaikutelman.
Tai psykopaatit osaavat maskata todellisen v*ttupää luonteensa paremmin piiloon kuin keskiverto hyypiö.
Just tuosta miesmausta. Mä en tunne ketään naista jolla olisi tismalleen samantyylinen miesmaku kuin minulla. Monella muullakin hyvin erilaisia.
Pidän aika herkistä ja naisellisista miehistä, olen aina viehättynyt heistä, aivan lapsesta asti.
Osa naisista ei todellakaan ole samaa mieltä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä on päässyt unohtumaan, että myös naiset ovat alfoja, betoja ja omegoita. Mutta emme toitota asiasta.
Miehiä ei kiinnosta naisessa johtajaominaisuudet, joten ei naisten sosioseksuaallinen hierarkia ole samanlainen kuin miesten. 99% miehistä ottaa mieluummin vaatimattoman kauniin naisen kuin sosiaalisesti dominoivan ei-kauniin naisen. Ja suurin osa ottaa varmaan myös mieluummin sen kauniin vaatimattoman kuin kauniin boss ladyn.
Älä yleistä. Asiaan liittyen M. Zaharova on aika kuuma. Ja toisekseen sillä kotimaisella tyrkkyinstabeibellä ei ole koskaan ollut todellista johtajakarmaa. Koitti ja koittaa olla kovaa, mutta hänestä näkee, että hermo pettää tosipaikan tullen ja sitten kiljutaan, poljetaan jalkaa ja koitetaan käyttää asemavaltaa, koska muuta johtajuutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ymmärrä, että usein naisilla on keskenään erilaiset miesmaut! Minulla ja ystävilläni on hyvin erilaiset miesmaut. En ole koskaan kiinnostunut samanlaisista miehistä kuin he ja usein päinvastoin.
Niinhän sitä aina sanotaan, mutta ssitten tosiasia on kuitenkin se että pieni osa miehistä kelpaa kuitenkin suurimmalle osalle naisista paljon paremmin kuin loput. Miten sinä perustelet tämän ristiriidan?
Höpö höpö
Ehkei käytäkään mut ei naisille silti kelpaa muu kuin alfa. Tässä tavallisen palstamuijan minimivaatimukset miehelle:
- Calvin Klein mallipojan feissi
- treenattu adonisvartalo
- 30cm meisseli ja paksu kuin limsatölkki
- tulot vuodessa min 1M€ mielellään 8-10M€
- asunto suomessa ja espanjassa
- harrastaa purjelentämistä
- ajaa fefellä tai porschella
Näillä pääsee vasta alkuun
Totta. Naiset eivät (pääsääntöisesti) käytä noita termejä. Naiset puhuvat (tapansa mukaisesti) ympäripyöreyksiä ja epäjohdonmukaisuuksia, joita sitten (yritetään) tulkita. Ja koska niissä ympäripyöreissä ja epäjohdonmukaisissa horinoissa ei ole mitään järkeä, on lopputuloksena puhetta "alfoista" ja "betoista" sun muista.
Eli roskaa sisään. Roskaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse perustelet se, että pieni osa kaunottaria kelpaa kaikille miehille? Ei sen kummempaa ole. Toiset ON halutumpia kun toiset sekä miehistä että naisista, mutta entä sitten? Missä se hirveä vääryys nyt muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse perustelet se, että pieni osa kaunottaria kelpaa kaikille miehille? Ei sen kummempaa ole. Toiset ON halutumpia kun toiset sekä miehistä että naisista, mutta entä sitten? Missä se hirveä vääryys nyt muka on?
No vääryys on tietenkin se, että ruma ja ilkeä mies ei saa kaunista naista, mitäpä muuta.
Turha keskustelu, ei noita käytä miehetkään, ehkä "miehet", mutta ei miehet. Oletan kuitenkin, että aloittaja on sen verran nuorempi kuin minä, että en muutenkaan ymmärrä teidän kulttuurista tai sanoista enää mitään ja kommentti varmaan perustuu omaan kokemukseen, joten jäävään itseni oletuksella etten muutenkaan ymmärrä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena käyttäisin termejä itsevarma ja epäitsevarma. Mikä taas täsmää alfaan ja betaan...
Naisten käsitys miesten itsevarmuudesta tarkoittaa käytännössä narsistisia piirteitä, tunnekylmyyttä, räjähdysherkkyyttä ja laskelmoitua kuumaa-kylmää-leikkiä.
Naisille olennaista on että mies on itsevarma naisten seurassa, miehille se että on itsevarma käytännön kilpailutilanteissa, joissa oikeasti mitataan itsevarmuus leveistä puheista.
Tää kuulostaa taas melko paljon joltain jolla ei ole ystäviä ja jonka ainoa ihmiskontakti on kaupan kassa.
Liioittelua kyllä, mutta psykopaatit viehättää tutkitusti eniten naisia. Vaikutelma ratkaisee ja psykopaatit tekee parhaan vaikute
Näin. Mä kavahdan naisellisia miehiä, ja kiinnostun vain vaaleista ja vaaleasilmäisistä. Ja noi on vaan esimerkkejä.
Ironisinta tässä koko keskustelussa on, että kaikissa näissä ketjuissa aina riidellään tästä aiheesta, mut kaikki kuitenkin tietää tasan tarkkaan mitä näillä termeillä tarkoitetaan kun siitä aletaan puhua.
Mut onhan se selvä, että miehet on kombinaatio eri ominaisuuksia, ihan samalla tavalla kuin naisetkin.
Ja jotkut naiset lankeaa enemmän näihin pelimiehiin, etenkin nuorempana. Ne on sitten niitä ihania seikkailuja, joista ei paljon puhuta sille omalle kullalle, kun sen saa sormustettua tai suhteeseen. Ja omaksi kullaksi taas ei päädytä jos on vahvat pelimiestendenssit päällä, koska pelimiehet saa muutenkin kuin sitoutumalla suhteeseen. Vähän samalla tavalla kuin on naisia jotka on vaimomatskuu, ja sitten on niitä naisia jotka on jotain muuta.
Kyse on vain lisääntymisstrategioista, jotka luonto on kehittänyt aikojen saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei käytäkään mut ei naisille silti kelpaa muu kuin alfa. Tässä tavallisen palstamuijan minimivaatimukset miehelle:
- Calvin Klein mallipojan feissi
- treenattu adonisvartalo
- 30cm meisseli ja paksu kuin limsatölkki
- tulot vuodessa min 1M€ mielellään 8-10M€
- asunto suomessa ja espanjassa
- harrastaa purjelentämistä
- ajaa fefellä tai porschella
Näillä pääsee vasta alkuun
... Et ole tosissasi.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä sellainen ihminen joka uskoo et tämä sun "alfa" kaverisi on kaatanut sen 300 naista kuten omien sanojen mukaan "tottakai" on tehnyt.
Tiedätkö että nämä alfat ovat kovia lirkuttelijoita? Mä olin 18v kun silloinen säätö kertoi kuinka julmetusti rakastaa ja palvoo mua. Puhui jopa häistä ja ettei ikinä tuntenut samoin ketään kohtaan. No neitsyys meni ja miehellä oli heti uusia pyörityksiä samoilla kieroilla menetelmillä.
Että tällaisia nämä sinun "alfat" ovat..
Miehet sen sijaan käyttävät naisista ilmaisuja "vaimomatskua", "voisin nusasta mut en esittelis vanhemmille" sekä "suohirviö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä sellainen ihminen joka uskoo et tämä sun "alfa" kaverisi on kaatanut sen 300 naista kuten omien sanojen mukaan "tottakai" on tehnyt.
Tiedätkö että nämä alfat ovat kovia lirkuttelijoita? Mä olin 18v kun silloinen säätö kertoi kuinka julmetusti rakastaa ja palvoo mua. Puhui jopa häistä ja ettei ikinä tuntenut samoin ketään kohtaan. No neitsyys meni
Lopputuloksena nainen lankeaa taas uuteen "alfaan" ja kierre jatkuu. Ainakin niin kauan, että katkeroituu ja alkaa huutelemaan "kaikki miehet on keksi oma solvaussloganisi tähän" -tason roskaa. Ja piiri pieni pyörii.
Miehet: "Kaikki naiset tykkäävät alfoista"
Miehet oikeasti: Nuoret, kauniit alle 25v naiset joita oikeasti haluaisin (enkä niitä rumia vanhoja taviksia), tykkää vain niistä alfoista eikä minusta vaikka olen niin kiltti nyyhyyyy ja 15 vuotta vanhempi sedän pylpyrä :,,(.
Kaikki naiset koskee siis vain tiettyjä naisia.
Olen sama ja päälle 10 vuotta ollut nykyisen mieheni kanssa joka ei kyllä ole mikään alfa.
Kyllä me naiset hyvin opitaan virheistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei käytä niitä termejä, mutta osaa kyllä erottaa alfat (ja sigmat) betoista ja palkitsee niitä huomiolla.
"Palkitsee huomiolla" Yök. Yök yök ja vielä kerran yök!
Palkitsee treffeillä. Palkitsee seksillä. Palkitsee avioliitolla. Onko nuo parempia?
Vierailija kirjoitti:
Miehet: "Kaikki naiset tykkäävät alfoista"
Miehet oikeasti: Nuoret, kauniit alle 25v naiset joita oikeasti haluaisin (enkä niitä rumia vanhoja taviksia), tykkää vain niistä alfoista eikä minusta vaikka olen niin kiltti nyyhyyyy ja 15 vuotta vanhempi sedän pylpyrä :,,(.
Kaikki naiset koskee siis vain tiettyjä naisia.
Siis tää x100.
Kauheita ulisioita.
Kukaan ei halua itselleen miestä, jolla on ollut paljon naisia. Toki voivat hetken sellaisella miehellä pelata kuitenkin.