Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos takanasi ajava autoilija hiillostaa sinua ajamalla kiinni takapuskurissasi kuinka toimit

Vierailija
30.04.2024 |

1. Lisäät vauhtia ja rikot nopeusrajoitusta.

2. Hiljennät vauhtiasi entisestään

3. Painat toistuvasti jarrupoljinta kuitenkaan hidastamatta vauhtiasi.

4. Peset tuulilasisisi.

5. Väistät pientareella jotta takana oleva pääsee ohitsesi

6. Et reagoi mitenkään ja toivot ettei eteesi tule ylittäen mitään minkä takia joutuisit häjarruttamaan 

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän roikkuneeni melko lähellä, mutta tällöin joku riemuidiootti ajoi 35 km/h 50:n alueella. 

Todella vähän minun perässä on roikuttu, koska ajan hitusen yli normi nopeusrajoituksen esim 60 -> 65. Tästä ei mitään sakkoja tai huomautuksia saa. Sen sijaan jos joku ajaa tasan 60, en tietenkään mene lähellekään perää. Jos joku roikkuu jatkuvasti perässä, niin vika saattaa löytyä myös peilistä.

Vierailija
22/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta. Moottoritiellä painan kaasua ja jätän iilimadon kuin tikun p***an, mutta kaupunkialueella hidastan nopeutta reilusti alle maksiminopeuden, varsinkin jos ollaan tiellä, jossa ohittaminen on täysin mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hidasta vautia paljon tottakai ja kun valot tulevat, en lähde vihreillä mihinkään, kunnen ehdin niistä vain itse ja takana oleva jää sinne uudestaa punaisiin.

Voi jestas!

Tälläisiä minä-minä tyyppejä ei pitäisi päästää lainkaan liikenteeseen.

Ja tuollaisilla on vielä perhettäkin.

Vierailija
24/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hätävilkut päälle.

Vierailija
25/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Audi-kuskille keskisormea

Vierailija
26/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Kytken takasumarit päälle. AP ei taida edes tietää mitä ne ovat. Ei tarvii mitään jarruja painella, vaan punavalot on sit niin kauan päällä, kunnes hiillostaja-pelle jättää väliä tai ohittaa.

Vierailija
27/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kuten legendaariset urheilumiehet kun ole kavereiden kanssa autoilemassa. Pysäytän auton ja kävellään takana olevan perseilijän luo, hop auton helmasta kiinni, hop auto kyljelleen! Sitten jatkamme matkaan.

T: punttimiehet 

Sellainen tarina sieltä sitten.

Vierailija
28/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakionopeudensäädin päälle, yleensä rajoitus +5 km/h ja annan toisen rauhassa ohittaa jos haluaa (hiljennän tarvittaessa). 

Vierailija
29/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutan katon yli.

Vierailija
30/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen äkkijarrutuksen niin että toinen pysähtyy ja nousen autosta kävelemään häntä kohti. Riuhtaisen oven auki, otan korvista kiinni ja moiskautan ison pusun huulille.

Ja fantasiat jatkuu...

Vierailija
31/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajan niin hiljaa, että joku roikkuisi perässäni, niin katse peiliin, itsehän olen tuon aiheuttanut.

Hiukan lisää nopeutta, niin asia korjaantuu.

Yleensä noi perässä hivuttelijat ajavat itse ylinopeutta rajoituksiin nähden, eikä ole mitään syytä alkaa itse rikkomaan lakia. En todellakaan lisää vauhtia jonkun vornasen takia. Moottorijarrutan vähän, jotta saan turvaväliä edessäni olevaan jos takana oleva ajaakin kolarin. On pahempi olla kahden auton välissä kuin yhden peräänajettuna.

Vierailija
32/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot sitä omaa nopeusmittaria, ja arvioit jäikö 80 rajoitus huomaamatta, ja jos ajat normaalinopeutta ei tarvitse välittää yhtään mitään, muuta kuin helpottaa ohitusta kun sen aika tulee. Itsehän et voi tietää mikä on toisen kiireen syy. 

Vierailija
33/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastan ja jos se ei auta pysäytän johonkin ja annan sen mennä ohi.

Vierailija
34/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän roikkuneeni melko lähellä, mutta tällöin joku riemuidiootti ajoi 35 km/h 50:n alueella. 

Todella vähän minun perässä on roikuttu, koska ajan hitusen yli normi nopeusrajoituksen esim 60 -> 65. Tästä ei mitään sakkoja tai huomautuksia saa. Sen sijaan jos joku ajaa tasan 60, en tietenkään mene lähellekään perää. Jos joku roikkuu jatkuvasti perässä, niin vika saattaa löytyä myös peilistä.

Dorka, sinähän ajat välistä ylinopeutta.

Vierailija
35/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidastan hieman nopeutta ja pesen tuulilasin.

Mitä te tuolla tuulilasin pesulla oikein kuvittelette saavuttavanne? en ymmärrä. Ei siitä ole YHTÄÄN MITÄÄN haittaa siellä takana ajavalle.

Ehkä tuo selittää sen puskurissa ajamisen. Takana tulevalta on tietenkin pissapojan neste loppu, edellä ajava tekee palvelun, kun jakaa omistaan 

Vierailija
36/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Hiljennän pikkuhiljaa jotta urpo tajuaa ehkä mennä ohi. Kerran satasen alueella hiljensin ensin yhdeksäänkymppiin, sitten 80, 70, 60... kun olin himmaamassa viiteenkymppiin urpo älysi mennä ohi. Kaverin kanssa naurettiin makeasti.

Vierailija
37/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 4 6

Vierailija
38/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilautan hälytysvaloja. Jos ei tehoa, niin pysäytän Audipellen ja annan sakot. T. Poliisi

Vierailija
39/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Hiljennän pikkuhiljaa jotta urpo tajuaa ehkä mennä ohi. Kerran satasen alueella hiljensin ensin yhdeksäänkymppiin, sitten 80, 70, 60... kun olin himmaamassa viiteenkymppiin urpo älysi mennä ohi. Kaverin kanssa naurettiin makeasti.

Idiootti!

Vierailija
40/147 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen moottorijarrutuksen.

Käsijarrulla lisäksi voi tehostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän