Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-kirjasto, aiotko käyttää?

Vierailija
29.04.2024 |

Onko joku päässyt jo lataamaan sovellusta? Aiotko käyttää?

Kommentit (235)

Vierailija
161/235 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kirjaston näköislehtien tarkkuutta on mielewtäni heikennetty verrattuna kustantajalta tilattuun lehteen. Kuva on jotenkin epätarkempi ja suttuisempi. Käytössäni Samsung Tab s9+ eli yksi parhaista tableteista. Ostettujen digilehtien sivut erittäin kirkkaat ja terävät.

Vierailija
162/235 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin paljon ekirjoja vanhalla iPadilla selaimen kautta. Uutta sovellusta en voi asentaa, kun tabletti liian vanha. Siihen loppui siis mun ekirjojen lainaaminen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/235 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistautuminen ei onnistu sitten millään.

Mä laitoin palautteen ja vastaus tuli Tampereelta, jonka piiriin siis kuulun. Sieltä vain neuvottiin päivittämään uusin versio iPhoneen. Mulla on päivittettynä kaikki ajan tasalla eikä vahva tunnistautuminen eikä QR koodikaan toimi.

Miksi tuodaan täysin toimimaton appi markkinoille?

Vierailija
164/235 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut useita ongelmia sovelluksen käytössä (android). Olen sitkeästi laittanut ongelmista palautetta, mutta vastaukset ovat aivan "haista paska" tasoa. Kirjastojen palvelut ovat olleet hyvät, mutta tämä e-kirjasto on yksi paskakikkare.

Vierailija
165/235 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä, että ennen sovelluksen päivitystä kannattaa ensin tyhjentää sovelluksen tiedot, sitten poistaa sovellus kokonaan. Tämän jälkeen ladata sovelluskaupasta uusin versio.

Vierailija
166/235 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistautuminen ei onnistu sitten millään.

Mä laitoin palautteen ja vastaus tuli Tampereelta, jonka piiriin siis kuulun. Sieltä vain neuvottiin päivittämään uusin versio iPhoneen. Mulla on päivittettynä kaikki ajan tasalla eikä vahva tunnistautuminen eikä QR koodikaan toimi.

Miksi tuodaan täysin toimimaton appi markkinoille?

ÄLÄ muuta vislaa! Olen nyt laittanut sen sat aviestiä, miksi EI OLE PC saatavuutta! KOSKA KAIKKI haluaa kännykkään!

NO EI muuten halua! puhelin on puhelin stana eikä mikään...

Vierailija
167/235 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen rahan siirto järjestelmä sen takia perustettiinkin SUOMESSAHAN EI OLE KORRUPTIOTA EIHÄN? virkailijat ja kaverit tilaavat huu haata jokaiselle jotakin tekijänoikeus palkkioista. koko kirjasto laitos täysin korruptoitunut mutta kukaanhan ei tutki kun on "kulttuuria ja sivistystä".

Vierailija
168/235 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjastoista on tullut arkkitehtuurisia nypsy lasten mekastus paikkoja joissa nistit käyvät piikittämässä. nyt e-kirjoilla yrittävät säilyttää suojatyönsä.

Vierailija
169/235 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kirjat on viihdettä tolloille.

Vierailija
170/235 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ilmankos osallistut keskusteluun.

Mitä uutta tietoa sulla on?

Vierailija
171/235 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä, että ennen sovelluksen päivitystä kannattaa ensin tyhjentää sovelluksen tiedot, sitten poistaa sovellus kokonaan. Tämän jälkeen ladata sovelluskaupasta uusin versio.

Kiitos! Tällä sain vihdoin sovelluksen toimimaan! Ihmettelen vain, miksi en saanut toimivia neuvoja sovelluksen kautta lähetettyyn palautteeseen...

Vierailija
172/235 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikin kertoo E- kirjasto eli =EI ENKÄ AIJO KÄYTTÄÄ.

Vierailija
173/235 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat sinäkin kuunnella ja lainata, vaikka sua on paiskattu tommosella nimellä kuin tollo!

ÄLÄ VIITSI ilkeillä!

Mä en esim näe kunnolla viiden sivun jälkee, en pysty lukemaan kun sanat muuttuu sopaksi.

Tykkään kirjoista, siis kuuntelen!

Vierailija
174/235 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen kirjavalikoimaa ja lanseerauksen jälkeen nyt kirjoja näyttäisi Vaski-kirjastolla olevan yhteenlaskettuna jopa 100. Kokeilumielessä laitoin yhden varaukseen ja ilmoitti vain, että 49 päivän päästä olisi saatavilla. Eli ei mitään ilmoitusta sähköpostiin? Saako kirjan ladattua laittelle vai vaatiiko lukemisen ohjelman kautta eli vaatii netin päällä olon? Selviää varmaan 48 päivän kuluttua, jos mustan koko asiaa enää silloin.

4 vuotta tuota on kuulemma suunniteltu ja ihmetellä täytyy. Nyt lopetettava ellibs saatiin juuri lähes toimivaksi ja tilalle saatiin toimimaton raakile. Aikakausehtien luku onnistuu kuitenkin ilman ongelmia, siitä pisteet. Miinusta nettiversion puutteesta, koska lehtiä on huomattavasti kätevämpi lukea tietokoneella kuin tabletilla tai kännykällä.

Vierailija
175/235 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä, mutta vähän ontuu verrattuna vaikka bookbeatiin. Kirjautuminen katoaa itsestään, samoin lataus ja pitää ladata uudestaan. Aluksi aina ilmoitetaan, ettei sinulla ole omia lainoja vaikka on. Mutta on ilmaista. 

Vierailija
176/235 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä, mutta vähän ontuu verrattuna vaikka bookbeatiin. Kirjautuminen katoaa itsestään, samoin lataus ja pitää ladata uudestaan. Aluksi aina ilmoitetaan, ettei sinulla ole omia lainoja vaikka on. Mutta on ilmaista.  Salla Salmisen Katrinaa ei saa ladatuksi loppuun tabletilla, mutta kännykällä android saa. 

Vierailija
177/235 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa virkahenkilökomitean suunnittelemalta. Mikään ei toimi, ainakaan hyvin. Kirjoja muutama vaan ei voi lainata vielä aikoihin. Hankala kirjautuminen ehkä onnistuu ehkä ei. Pari kertaa olen yrittänyt käyttää vaan en enää, ainakaan tänä enkä ensi vuonna.

Vierailija
178/235 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkitunnuksilla kirjautumisen jälkeen asetuksista "Rekisteröi pääsyavain", jonka jälkeen sovellus aukeaa samalla tavalla kuin oman puhelimen näytön lukitus.

Vierailija
179/235 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ladattua kirjan! Aluksi ei onnistunut millään vaan ilmoitti, että varauslistani on täynnä? Poistin yhden varauksen, jolloin onnistui. Eli kirjoja saa varattua kerralla ilmeisesti 4 ei 5. Itse lukukokemus oli anuksesta. Lainasin jonkun De La Motten jännärin ja siinä on tyyliin 60 lukua. Jostain syystä lukuohjelma (eli se sama ekirjasto) ei muistanut kirjainkokoa luvun vaihtuessa, eli joka luvun aluksi piti suurentaa tekstiä. Joka ikisen luvun. Kätevämpää olisi, jos kirjan saisi ladattua johonkin toiseen toimivaan lukuohjelmaan, kuten ellibsissä aikoinaan.

Vierailija
180/235 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jostain syystä ovat muuttaneet kirjojen lajittelutapaa- tai siis poistaneet sen. Aiemmin kaunokirjat oli jaoteltu aihepiirin mukaan, mutta nyt kaikki kirjat tulee yhtenä pötkönä. Ei todellakaan toimiva ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän