Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-kirjasto, aiotko käyttää?

Vierailija
29.04.2024 |

Onko joku päässyt jo lataamaan sovellusta? Aiotko käyttää?

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiviä/viikkoja jonotetut äänikirjat eivät lataudu. Sanoo vain ettei latausta voitu suorittaa loppuun, no error message. Ei auta uudelleen kirjautuminen, nollaus tai koko sovelluksen poisto ja uudelleen lataus. Vastausta palautteeseen ei kuulu. Surkein sovellus hetkeen, löytyy kuitenkin paljon vastaavia niin vaikee ymmärtää miten voi olla näin huono käytettävyys. 

Sama ongelma. Olen ensimmäisen kerran laittanut tästä palautetta marraskuussa, jolloin lupailivat korjaantuvan parissa viikossa. Keväällä alkoi toimia, mutta nyt on kesäkuu ja sama ongelma taas. Erona se, että enää eivät näytä vastaavan viesteihin ollenkaan.

Vierailija
222/235 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut/kuunnellut e-kirjoja ja lehtiä jo kymmenen vuoden ajan kolmella eri kirjastokortilla sekä celiasta. Loistavaa ja helppoa. Tietysti jatkan, niin ei tarvise tällaisen seitenvitosen rampata kirjastossa ja etsiä pää kenossa mieluisia kirjoja . Se on kivikautista tyyliä se.

Tämä on yli vuoden vanha viesti, mutta vastaanpa silti.

Miksi pitäisi kirjastossa pää kenossa etsiä lukemista kun voit tehdä sen kotona vaikka keskellä yötä jos niin halua. Teet varauksen, saat tekstarin saapuneista kirjoista ja haet kirjat kirjastosta. Samalla saat tarpeellista liikuntaa joka on hyödyllistä ikääntyville. Jokainen askel lisää hyvinvoitia oli sitten nuori tai vanha tai jotain siltä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin, mutta meidän kunnallapas ei ole moista palvelua tarjolla. Naapurikunnissa kyllä on, mutta ei se mua lämmitä.

Tämä jos mikä on todella epätasa-arvoista!

Porukka vouhottaa tasa-arvoa joka paikassa, mutta kunnan palveluissa tämä ei toteudu.

Täytyy äänestää jaloillaan ja siirtää kirjat työssäkäynti kaupunkiin (lapseni osoitteeseen), jossa E-kirjasto on tarjolla. Tässäpä sitten menettävät mun veroäyrit vain E-kirjaston takia.

Vierailija
224/235 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin, mutta meidän kunnallapas ei ole moista palvelua tarjolla. Naapurikunnissa kyllä on, mutta ei se mua lämmitä.

Porukka vouhottaa tasa-arvoa joka paikassa, mutta kunnan palveluissa tämä ei toteudu.

Täytyy äänestää jaloillaan ja siirtää kirjat työssäkäynti kaupunkiin (lapseni osoitteeseen), jossa E-kirjasto on tarjolla. Tässäpä sitten menettävät mun veroäyrit vain E-kirjaston takia.

Ei kannata, kun ei se sovellus toimi.

Vierailija
225/235 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko vieläkään? Pari kiinnostavaa kirjaa olisi, joita ei saa meidän kirjastosta.

Vierailija
226/235 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ainakaan vielä. Meidän kaupunki ei näyttänyt olevan tuossa mukana,

E-kirjastoon on liittynyt tällä hetkellä 280 kuntaa ja palvelun piirissä on 97 % Suomessa asuvista. 

Vierailija
227/235 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio. Luen kirjat paperikirjoina. 

Sama. Kirja on kirja: kannet pahvia, sivut paperia.

Lopetan lukemisen, jos oikeat kirjat katoavat!

Vierailija
228/235 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko vieläkään? Pari kiinnostavaa kirjaa olisi, joita ei saa meidän kirjastosta.

Toimii. Tai yksi ongelma on, luvun lopussa on usein pitkä tauko ennenkuin uusi kappale alkaa äänikirjassa. Kuuntelen normaalinopeudella, joten ei tuo selity sillä, että johtuisi nopeutetusta kuuntelusta. Joskus taas luku loppuu kesken lausetta.

Nyt tällä viikolla sovellus rupesi lähettämään ilmoituksia, kun varaus on ladattavissa. Niitä ei voi pitää lataamaatta päiväkausia, vaan katoavat varauksista. 

Vierailija
229/235 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, kun ei se sovellus toimi.

Omaposti, Suomi.fi, E-kirjasto, ym. kaikki surkeata kuraa.

Vierailija
230/235 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ellei näkö mene niin huonoksi etten näe lukea oikeita kirjoja.

Vierailija
231/235 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kaupallinen toimija ei kestäisi pystyssä noin paikalla ohjelmalla, itse olen varmaan vajaa 10 error viestiä laittanut kehittäjille .. mitää ei ole kuulunut.

Virheet ovat:

Kirjan lataaminen=lainaaminen ei onnistu

Ladatun kirjan kuuntelua ei voida aloittaa 

Vierailija
232/235 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja tulee ja menee. Nytkin suosikkilistastani on kadonnut kaksi kirjaa, ja toisen näistä kirjoittaneen teoksista on jäljellä murto-osa siitä mitä aiemmin. Ei kannata laskea mitään tämän systeemin varaan.

Vierailija
233/235 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitten, kun saavat aikaan selainkäyttöliittymän. Mitään sovelluksia en ala latailemaan.

Vierailija
234/235 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen e kirjastosta aikakauslehdet ,hyvä valikoima . Kirjat haluan lukea kirjana ,joko ostan tai lainaan kirjastosta . 

Vierailija
235/235 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kuntavaaleissa ihan tasa-arvoisesti oikeus äänestää ehdokasta, joka lupaa pyrkiä laittamaan tämän asian kuntoon.

Se on katsottu hyväksi, että voi olla vähän erilaisia kuntia tarjolla, ja kukin voi valita niistä asuinpaikakseen mieleisensä - ja sen, jossa asumiseen rahat riittää. Sinun kuntaasi voi kerääntyä asumaan ne, jotka mieluummin pitää veroäyrin matalana kuin törsää kirjastopalveluihin. Muuta sinä tosiaan muualle, jollei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme