Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ja turvallisuusuhat

Vierailija
28.04.2024 |

Vähän ihmettelen tätä, miten ison haloon prinssi Harry tekee tuosta turvallisuudestaan Briteissä. Ei hän nyt niin vihattu ole, että saisi automaattisesti jonkun palkkatappajan peräänsä. Tuntuu ylimitoitetulta tuo pelko.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai jokainen kuninkaallisen perheen jäsen on riskialttiissa asemassa. Sellaisista ei taida suomalaiset tavikset tajuta oikein mitään. 

Aivan hävytöntä evätä heiltä nuo turvallisuuspalvelut, kun uhka johtuu syntyperästä, jolle eivät itse mahda mitään. 

Mikä Meghanin syntyperä sinusta on?

Ei siellä ole sitä Harryn vaatimaa turvallisuustasoa muilla kuin kuninkaalla, kuningattarella ja Waleseilla.

Andrew on ilman. Samaten hänen tyttärensä.

Edinburgheilla ja Annella on turvamies vain työtehtävissä. Ja he on sentään working royaleja!

Uhka johtuu Harry ja Harryn lasten syntyperästä. Tottakai se silloin koskettaa myös vaimoa ja lasten äitiä. Harry perheineen ei millään omilla teoillaan pysty  sit

Miten heillä ei sitä turvallisuusuhkaa ole  Yhdysvalloissa, jossa ammuskelut ja sieppaukset ovat arkipäivää?  Vasta Britannian maaperällä, jossa sentään kaikki muut kuninkaalliset,kuningasparia ja Waleseja lukuunottamatta, kulkevat vapaa-ajalla ilman turvasaattueita.

Koska USAssa ei Harrysta olla kiinnostuneita. Briteissä on fanaattisia stalkkereita, palstan meghanhullujen jutut on pientä niiden rinnalla. Siellähän sai tuomion kaksi raśištișta sekopäätä Harryn lapseen kohdistuvasta v.i.h arikokseen yllyttämisestä.  

Vierailija
42/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai jokainen kuninkaallisen perheen jäsen on riskialttiissa asemassa. Sellaisista ei taida suomalaiset tavikset tajuta oikein mitään. 

Aivan hävytöntä evätä heiltä nuo turvallisuuspalvelut, kun uhka johtuu syntyperästä, jolle eivät itse mahda mitään. 

Mikä Meghanin syntyperä sinusta on?

Ei siellä ole sitä Harryn vaatimaa turvallisuustasoa muilla kuin kuninkaalla, kuningattarella ja Waleseilla.

Andrew on ilman. Samaten hänen tyttärensä.

Edinburgheilla ja Annella on turvamies vain työtehtävissä. Ja he on sentään working royaleja!

Uhka johtuu Harry ja Harryn lasten syntyperästä. Tottakai se silloin koskettaa myös vaimoa ja lasten äitiä. Harry perh

Vuonna miekka ja kypärä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Williamin perheellä on täysi suojelu. Kylläpä hänellä naama venähtäisi entistä pidemmäksi, jos hänelle kerrottaisiin että ei tuota sun muijaasi tarvitse suojella, ei se niin tärkeä ole.

Catherine on Britannian tuleva kuningatar. Ei mikään hillokeisarinna.

Sitä taas ei tiedä kukaan tällä hetkellä.

Vierailija
44/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Williamin perheellä on täysi suojelu. Kylläpä hänellä naama venähtäisi entistä pidemmäksi, jos hänelle kerrottaisiin että ei tuota sun muijaasi tarvitse suojella, ei se niin tärkeä ole.

Me kaikki tiedämme sen.

Vierailija
45/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki tiedämme sen.

Eihän tiedetä. Monarkia voidaan lakkauttaa, Catherine tai miehensä voi kuolla tms. 

Vierailija
46/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki tiedämme sen.

Eihän tiedetä. Monarkia voidaan lakkauttaa, Catherine tai miehensä voi kuolla tms. 

Tällä herkellä hän on tuleva kuningatar. 

Vierailija
47/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi ei ollut miekka ja kivi, vaan osapuilleen 2018-2020. Vasta tänä vuonna miehet tuomittiin kymmeneksi ja yhdeksitoista vuodeksi vankeuteen.

Vierailija
48/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi ei ollut miekka ja kivi, vaan osapuilleen 2018-2020. Vasta tänä vuonna miehet tuomittiin kymmeneksi ja yhdeksitoista vuodeksi vankeuteen.

2018. Siitä on kuusi vuotta. 

Ja kuten itselin totesit tilannetta arvioivat asiantuntijat koko ajan.

Hawwyn pitää nyt ymmärtää se.

Vierailija
49/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki tiedämme sen.

Ei kukaan tiedä päiviensä kestoa. 

Vierailija
50/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki tiedämme sen.

Ei kukaan tiedä päiviensä kestoa. 

Tällä hetkellä hän on tuleva kuningatar ja siks tällä hetkellä hänellä on tulevan kuningattaren turvatoimet.

Vierailija
51/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko suhtautua omien lasten turvallisuuteen yhtä kepeästi? 

Vierailija
52/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry itse solmi sopimuksen.

Sinä itse totesit että asiantuntijat arvioi.

Minä en olisi tehnyt mitään siitä mitä Harry on tehnyt. Olisin ihan ekaksi jättänyt pipipäisen narsistin väliin.

Vierailija
53/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi tehnyt mitään siitä mitä Harry on tehnyt. Olisin ihan ekaksi jättänyt pipipäisen narsistin väliin.

Olen eri, mutta minkähän ihmeen sopimuksen Harry on solminut? Tuolla aiemmin joku houri Meghaninkin allekirjoittaneen jonkin sopimuksen, jolla hän luopui suojelusta. Hevosmiesten tietotoimiston tietoja?

Vierailija
54/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta minkähän ihmeen sopimuksen Harry on solminut? Tuolla aiemmi

Miksi olet ketjussa jonka aiheesta et mitään tiedä?

Harry sopi Sandringham summitissa kaikki heidän lähtönsä yksityiskohdat. Myös turvallisusasiat.

Vierailija
55/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just Harri itse aiheutti suurimman uhan kun lörpötteli kirjassaan kuinka monta "terroristia" on tappanut. Oikeasti britit paskat nakkaa minkä värisiä akkansa ja lapsensa on tai on olevinaan. Se kun myös vaihtelee.

Vierailija
56/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry itse on kertonut, ettei mitään sovittu vaan kaikki saneltiin. Meghan ei ollut edes maassa. Mutta täällä joku poloinen jankuttaa, miten molemmat allekirjoittivat jonkin sopimuksen. Hohhoijaa.

Vierailija
57/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just Harri itse aiheutti suurimman uhan kun lörpötteli kirjassaan kuinka monta "terroristia" on tappanut. Oikeasti britit paskat nakkaa minkä värisiä akkansa ja lapsensa on tai on olevinaan. Se kun myös vaihtelee.

Etkö seuraa uutisia? Juuri tammikuussa tuli 11 ja 10 vuoden vankeustuomiot eräille, joille Harryn vaimon värillä oli väliä.

Vierailija
58/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry itse on kertonut, ettei mitään sovittu vaan kaikki saneltiin. Meghan ei ollut edes maassa. Mutta täällä joku poloinen jankuttaa, miten molemmat allekirjoittivat jonkin sopimuksen. Hohhoijaa.

Hän solmi sopimuksen. Sussexit saivat myös VUODEN harkinta-ajan.

Ja turvallisuusasioissa nimenomaan se täällä hehkutettu elin arvioi Harryn tilanteen.

Sen päätös on täysin linjassa myös sen kanssa millaisia turvatoimia valtio kustantaa muille kuninkaallisille. 

Vierailija
59/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö seuraa uutisia? Juuri tammikuussa tuli 11 ja 10 vuoden vankeustuomiot eräille, joille Harryn vaimon värillä oli väliä.

No sittenhän uhka on ohi.

Meghan on kyllä iholtaan vitivalkoinen.

Vierailija
60/70 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin faktat ovat tehonneet, kun niihin vastataan pelkällä alapeukulla.