Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet ekana kun nouset sängystä?

Vierailija
28.04.2024 |

Vessa vai suihku vai hammaspesu vai aamujooga tai muu?

Kommentit (374)

Vierailija
61/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petaan sängyn, käyn vessassa, harjaan hiukset ja laitan dödöä.

Häh, dödöä pesemättömään kainaloon? 

Pesen toki kainalot ensin. Illalla kylläkin käyn suihkussa. Ei kaikki haise paskalta heti aamulla, jos on illalla käynyt suihkussa...

Vierailija
62/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meneekö kaikki ekana vessaan, ei minulla ainakaan heti ole tarvis mennä. Puen ja keittelen kahvia katson hieman aamu uutisia ja ennen töihin lähtöä. Toki saatan siellä vessassa itsekin jossa valissä ennen lähtöä käydä 

Mahdatko juoda tarpeeksi?

Olen eri, nro 38, mulla ainakin kahvinjuonti tekee kakkahädän ja menen kupillisen jälkeen sontimaan, joten en nää järkeä mennä ensin erikseen pissalle, juoda kahvi ja taas kakkoselle. Siinä ne tulee samalla kertaa. Lisäksi, en saa unta jos on pissahätä, joten menen aina tyhjällä rakolla nukkumaan.

Opettakaa niitä rakkojanne kestämään hieman sitä pissahätää, ei kuitenkaan liikaa. Miten teistä kenestäkään olisi esim. bussikuskiksi? katetrilla?

Työn puolesta joutuu olemaan vessatauotta 4 tai jopa 6 h ihan säännönmukaisesti, joten hyvin kestää. Mutta kyllä mulla silti on aamulla herätessä tarve tyhjentää rakosta kaikki yön aikana prosessoitu kuona pois painamasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa, hampaat, vaatteet, eväät. Ulos, autoon ja 30min ajamista ja töihin.

Aamupala sitten noin 3h heräämisen jälkeen. Juon toki mehua tms. aamun mittaan.

Vierailija
64/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meneekö kaikki ekana vessaan, ei minulla ainakaan heti ole tarvis mennä. Puen ja keittelen kahvia katson hieman aamu uutisia ja ennen töihin lähtöä. Toki saatan siellä vessassa itsekin jossa valissä ennen lähtöä käydä 

Anteeksi, olemme huonoja ihmisiä. 

Ylistämme sinua, koska et mene vessaan heti herättyäsi.

Sulla taitaa heittää muutakin kirjoituksesi rivit

Vierailija
65/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä niin.

Meni tämäkin keskustelu pätemikseksi:

Miksi et käy aamulla suihkussa, miksi laitat dödöä pesemättömään kainaloon. Minäpä en käy vessassa kun puolenpäivän aikaan. Anna olla petaamatta sen sänkysi, sinne jää hienhajut ja kosteudet ja koko huushollisi homehtuu viikon sisällä...jne.

Ruvetkaa nyt vielä moittimaan lemmikkien ruokkimisesta tai kahvin juonnista.

Vierailija
66/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida sen verran että päivällä hikoilee noin litran ja yöllä hikoilee noin litran.

Vierailija
67/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, nro 38, mulla ainakin kahvinjuonti tekee kakkahädän ja menen kupillisen jälkeen sontimaan, joten en nää järkeä mennä ensin erikseen pissalle, juoda kahvi ja taas kakkoselle. Siinä ne tulee samalla kertaa. Lisäksi, en saa unta jos on pissahätä, joten menen aina tyhjällä rakolla nukkumaan.

Opettakaa niitä rakkojanne kestämään hieman sitä pissahätää, ei kuitenkaan liikaa. Miten teistä kenestäkään olisi esim. bussikuskiksi? katetrilla?

Et varmaan tiennyt mutta bussikuskinaisilla on jatkuvia virtsatieinfektioita juuri siksi etteivät pääse tarpeeksi usein vessaan. 

Vierailija
68/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sama, mutta juon. Ravaan vaan illalla, ennen nukkumaanmenoa ja välillä yölläkin niin paljon vessassa, ettei ole enää mitään mitä tulla. Ei ole toiminnallinen vaan psyykkinen ongelma ja johtuu stressaavista työoloista. Tunnen jo työmatkalla, että alan käydä kierroksilla ja koko päivä meneekin sitten niillä kierroksilla niin, ettei kroppa toimi. Sitten kun pääsee kotiin ja istuu alas, yhtäkkiä on kaikki hädät yhtäaikaa, nälkä, hikoiluttaa jne. koko päivän edestä. 

Vierailija
69/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskalle

Vierailija
70/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6.35 vessa, hampaiden pesu, pukeminen

6.40 lasten herätys, aamupala

6.55 bussille ja töihin/kouluun

Ollaanpa teillä supernopeita! Teetkö aamupalan jo illalla valmiiksi? Miten ihmeessä saat lapset toimiin tuolla vauhdilla, vartissa vaatteet, hampaat, aamupesu ja -pala, ulkovaatteet+koulukamat ja matkaan? Mä haluan oppia miten tuo tehdään.

Täällä on ollut monta kertaa ketjuja, joissa luetellaan aamutoimia tai sitä, miten nopeasti heräämisen jälkeen kukakin on jo matkalla töihin tai kouluun. En usko hetkeäkään näihin vartissa singahtajiin, varsinkin, jos on vielä perhettä liikuteltavana tai koiria pissatettavana. Tuskin on oikeasti mitenkään mahdollista. Kaikkeahan täällä voi väittää. Joskus joku etätyöläinenkin on täällä halunnut uskotella, että herää 5 min ennen töiden alkua ja on täysin valmis keskittymään työntekoon, kun se 5 min on kulunut.

Vierailija
71/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käy suihkussa? Hyi kun olette ällöttäviä.

Ei välttämättä ekana

Vierailija
72/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalle.

Vierailija
73/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan kissalle ruokaa.

Tätä se on kissan palvelijan elämä, ensin huolehditaan Hänen Ylhäisyytensä tarpeista, sitten vasta omista.

Vierailija
74/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa, suihku, koira ulos, aamupala. 

Vierailija
75/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pissille, sitte kessulle ja sitte tuleekin kakki. Sitte pesut, vaatteet päälle, reppu selkään ja menoks.

Vierailija
76/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi auki ja koira ulos pisulle. Päivästä riippuen menen itsekin ulos tai sitten ihan vaan kurkistelen ovenraosta.

Vierailija
77/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pesee hampaat ennen aamupalaa, miksi ?

Siksi kun se on oikea järjestys! Aamupalan jälkeen pitäisi odottaa puoli tuntia happohyökkyksen laantumista... ei ehdi odotella.

Vierailija
78/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnahdan istumaan sängynlaidalle ja toivun niin paljon että aamuseisokki laskee ja pysyn jaloillani. Sitten hampipesulle ja aamupissalle, samalla ärhistäydyn suihkua varten. 

Sitten pihautan sumpit ja laitan leivän tai puuron ntai jotain, lueksin samalla uutiset ja sit siirryn etätöihin. Jos lähityöpäivä, kaikki nämä hieman aikaisemmin ja nopeutetusti, ja raitiovaunulle töihin. Läppärit ja muut on pakattu jo illalla.

Vierailija
79/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan television ja katson, miten maailma makaa, että kannattaako nousta ylös.

Sitten vessaan ja aamupalalle.

Vierailija
80/374 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs mun aamurutiini 

1.kuselle

2. Dödoä

3.hampaiden pesu

4.kahvi ja uutiset tähän menee 4h