Mitä teet ekana kun nouset sängystä?
Vessa vai suihku vai hammaspesu vai aamujooga tai muu?
Kommentit (374)
Tarkkaan ottaen miepierasen ja käyn heittämässä vettä.
Eka viis minuuttia menee, kun koira tulee kellon soidessa iloisena makkariin toteamaan, että noi mun ihmiset heräs tänäkin aamuna. Ja sitten sitä pitää rapsutella kaikessa rauhassa.
Viikonloppuisin, kun kello ei soita, niin ihan ensimmäisenä yleensä aamupno ja sit suihkuun.
Ensiksi vessaan pissille.
Sitten otan lääkkeet ja puhelen kissalle samalla kun annan ruokaa kuppiin.
Oraville annan pähkinöitä ja yritän kysellä miten niiden pennut jaksavat(ovat vielä pesässä, käsittääkseni).
Sitten soitan iäkkäälle äidille, mahtaako hän olla vielä elossa ja jos on, kysyn miten yö meni.
6.35 vessa, hampaiden pesu, pukeminen
6.40 lasten herätys, aamupala
6.55 bussille ja töihin/kouluun
Otan verenpaine lääkkeen ja laitan silmätippoja. Vanhaksi ei oo tulemista 😂👵
Avaan puhelimen ( nukun sen kanssa), katson pääuutiset ja sään. Sitten ylös.
Puen(vaatteet illalla laitettu valmiiksi) otan epillerin, vessa meikkaus ja hiukset,aamupala,sängynpetaus,hampaiden harjaus.
Tämä arkiaamuina, aikaa menee n,puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei käy suihkussa? Hyi kun olette ällöttäviä.
No miten minä iltasuihkun jälkeen olisin kerennyt yön aikana likaantua?
Täällä on nyt joku vankkumaton aamusuihkuttelun kannattaja, joka on vakuuttunut siitä, että illalla suihkussa käyneet ovat yön aikana mystisesti likaantuneet haiseviksi ja saastaisiksi.
Itse käyn aina suihkussa illalla enkä tosiaankaan tarvitse aamulla uutta suihkua. En edes tykkää aamusuihkutteluista, puhumattakaan, että tuhlaisin arvokkaita aamun minuutteja suihkussa käymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis meneekö kaikki ekana vessaan, ei minulla ainakaan heti ole tarvis mennä. Puen ja keittelen kahvia katson hieman aamu uutisia ja ennen töihin lähtöä. Toki saatan siellä vessassa itsekin jossa valissä ennen lähtöä käydä
Anteeksi, olemme huonoja ihmisiä.
Ylistämme sinua, koska et mene vessaan heti herättyäsi.
Vierailija kirjoitti:
1.vesipannu 2.kahvipannu 3.puurokattila 4. Vessa 5.hampaat, harja suussa puuro hiutaleet kattilaan, sitten hampaat loppuun 6. Vaatteet päälle 7. Kasvojen puhdistus. (Käyn aina illalla viimeksi suihkussa)8. Aamupala niiden kanssa ketä paikalla 9. Töitä kotona koneella tai töihin.
Onko 9-kohtainen lista ekana ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis meneekö kaikki ekana vessaan, ei minulla ainakaan heti ole tarvis mennä. Puen ja keittelen kahvia katson hieman aamu uutisia ja ennen töihin lähtöä. Toki saatan siellä vessassa itsekin jossa valissä ennen lähtöä käydä
Mahdatko juoda tarpeeksi?
Olen eri, nro 38, mulla ainakin kahvinjuonti tekee kakkahädän ja menen kupillisen jälkeen sontimaan, joten en nää järkeä mennä ensin erikseen pissalle, juoda kahvi ja taas kakkoselle. Siinä ne tulee samalla kertaa. Lisäksi, en saa unta jos on pissahätä, joten menen aina tyhjällä rakolla nukkumaan.
Opettakaa niitä rakkojanne kestämään hieman sitä pissahätää, ei kuitenkaan liikaa. Miten teistä kenestäkään olisi esim. bussikuskiksi? katetrilla?
Vierailija kirjoitti:
Petaan sängyn, käyn vessassa, harjaan hiukset ja laitan dödöä.
Nukkumisen jälkeen sänky saisi olla avoin jonkun aikaa ennen pelaamista. Nukkuessa hikoillaan jne ja peti saa tuulettua.
Vierailija kirjoitti:
6.35 vessa, hampaiden pesu, pukeminen
6.40 lasten herätys, aamupala
6.55 bussille ja töihin/kouluun
Ollaanpa teillä supernopeita! Teetkö aamupalan jo illalla valmiiksi? Miten ihmeessä saat lapset toimiin tuolla vauhdilla, vartissa vaatteet, hampaat, aamupesu ja -pala, ulkovaatteet+koulukamat ja matkaan? Mä haluan oppia miten tuo tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Menen vessaan. Puen vaatteet. Laitan kahvin kiehumaan ja napsautan tietokoneen päälle.
Ei meillä yksikään tietokone napsahda päälle, lepotilasta käynnistyy kun vähän liikauttaa hiirtä.
Moni pesee hampaat ennen aamupalaa, miksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, olemme huonoja ihmisiä.
Ylistämme sinua, koska et mene vessaan heti herättyäsi.
Siis en tiennytkään että se on pakollista tehdä ekana. No siksi varmaan lähes kaikki niin tekee mikä suuren määrän vuoksi ihmetytti. Pyydän anteeksi tietämättömyyttäni sinulta koska, edustat näköjään kaikkia muita palstalla
Mulla on siihen käyttöön oma dödönsä. Aina ei jaksa mennä aamulla suihkuun, jos rötvään vaan kotona koko päivän.