Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella vakava ongelma.

Vierailija
28.04.2024 |

Mentiin naimisiin miehen kanssa 2016. Seksielämä oli ok ennen avioliittoa ja vähän sen jälkeen. Hän ei vuosiin ole koskenut minuun pitkällä tikullakaan. Olen hänelle sanonut että jos on erektiovaikeuksia niin voidaan harrastaa seksiä toisilla tavoilla, se on ihan ok. Mutta ei. Muihin miehiin en saa mennä. Elän siis nunnana mieheni kanssa. Toista naista hänellä ei ole. Eikä ole homo kertomansa mukaan (luulisi että 8v avioliiton jälkeen paljastaisi tuollaisen yksityiskohdan). Nyt sitten tämä pakollinen osio: olen fitti ja nätti nainen. Ulkonäköni ei ole muuttunut tapaamisemme jälkeen. Viimeksi harrastimme seksiä vuonna 2022. Sen jälkeen ei yhtään mitään. Ei hyväilyä, siis ei yhtään mitään. Nukumme eri sängyissä ja mies ei vaan halua kertoa että mitä hän haluaa.

Apua!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on aseksuaali? Ero on ainoa vaihtoehto. En tajua miksi hukkaat vuotesi ja ainutkertaisen elämäsi noin. 

Vierailija
22/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kunon keskustelu miehen kanssa? " Nosta kissa pöydälle".

Voi kuule arvaa kuinka monta kertaa olen noin tehnyt? Itselläkin menee himot jos joudun kerjäämään että "voisitko tulla tyydyttää mut??"

No en nyt tarkoittanut että keskustelisitte vain seksistä, vaan koko tilanteesta. Mikä on johtanut tähän ja miten jatkatte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on aseksuaali? Ero on ainoa vaihtoehto. En tajua miksi hukkaat vuotesi ja ainutkertaisen elämäsi noin. 

Tai sitten ass- seksuaali, eli ho mo.

Vierailija
24/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kunon keskustelu miehen kanssa? " Nosta kissa pöydälle".

Ei voi puhua. Ei pysty. Ei kykene.

Muutenhan tämä olisi jo ratkaistu tavalla tai toisella. 

Sitten on jotain häikkää taustalla. Kuiteinkin toinen nainen? Et kai ole miehesi vierellä 24/7 ?

Toiset ja pojat siellä kummitteli.

Varmuus tuli.

Vierailija
25/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen nyt pissalle ja paskalle.

😁

Vierailija
26/26 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sun olla juuri tuon miehen kanssa? Kun suhde ei ole hyvä ettekä ole keskenään saaneet sitä toimimaan niin eipä tuossa juuri vaihtoehtoja ole. Ota tai jätä.

Jos otat, niin lopeta ihmeessä tuo valittaminen ja uhriutuminen. Teistä kumpikin on vastuussa omista valinnoistaan ja valinta tuokin on jäädä tuollaiseen suhteeseen. 

Seksin harrastaminen ei ole kenenkään velvollisuus, mutta luulisi edes läheisyyttä olevan ja koska itse kärsit noin paljon siitä seksittömyydestä yms niin ei se miehen syytä ole että valitset hänet silti. 

Se ero kirpaisee kerran, mutta vielä enemmän kirpaisee se kun tajuaa hukanneensa monta vuotta jonkun miehen takia. Ne nyt "hukatut" vuodet täytyy vaan hyväksyä että ne on menneet jo. 

Tulevaisuus sulla kuitenkin on vielä edessä. Ja ootko miettinyt miehen motiiveja?

Se vasta kirpaiseekin kun vuosien sinnittelyn jälkeen paska lentää tuulettimeen ja kunnolla. Ihan yhtälailla se mieskin voi laittaa eron vireille ja jättää sinut ruikuttamaan kurjaa kohtaloasi jonka valitsit ihan itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi