Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Recaro Young Style -turvaistuin

23.01.2007 |

Hobby Hallilla näkyi olevan myynnissä kyseinen turvavyö-istuin. Onkohan joku tilannut sen? Onko se yhtä laadukas kuin muut Recaron istuimet? Ja ovatko ne Recarot laadukkaita? Kokemuksia tästä istuimesta jollakin?

Meillä olisi turvavyöistuimen hankinta edessä kun vain tietäisi minkä istuimen sitä hankkis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityshän on kunnostautunut myös kilpa-autojen istuinten valmistajana. Meillä erityisen hyvät kokemukset vanhemmasta Recaro Start -mallista. En usko, että tämä uudempi malli voi olla huonompi. Varmaankin entistä turvallisempi ja paranneltu versio.

Vierailija
2/8 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Recaro Start. Ensin mainittu on tavallinen turvavyöistuin, jälkimmäinen ainoa markkinoilla oleva alumiinikehikkoinen istuin. Ja Recaro on todella arvostettu autonistuinten valmistaja, mutta silti Autoliiton sivuilla olevan tutkimuksen mukaan vuoden 2004 mallinen Start (joka jälleenmyyjän sanojen mukaan on aivan sama kuin vuoden 2006 Start) sai arvosanan Huono...?

Meilläkin mies haluaisi recaroa, mutta minä en ole ihan varma. Toi Startin arvosana mietityttää... Se Hobbyhallin tarjous meitäkin kiinnosti, mutta a) emme ole missään päässeet näkemään Young Style -istuinta luonnossa ja b) se väritys... iske nyt siihen lähes valkoiseen muksu hoitopäivän jälkeen kuravaatteissaan.... =)

Mutta: jos jollakulla on tosiaan tuo Young Style -malli käytössä, niin mäkin ottaisin mielelläni kokemuksia vastaan! Istuimen osto on edessä ihan parin viikon sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta meillä on käytössä Regaro Start, löytyy mm sivulta http://www.babystyle.fi/Recaro_turvaistuimet_alasivu.htm. Käsittääkseni tämä Young on vähän sellainen " light-versio" tuosta Start mallista. Olen ymmärtänyt että Start on pärjännyt ihan hyvin testeissä, olemme olleet siihen erittäin tyytyväisiä ainakin käytössäkin.

Vierailija
4/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin parin päivän kokemuksella vaikuttaa turvalliselta, pääntuki on tosi hyvä, paljon parempi kuin mitä muissa malleissa.

Poikakin on viihtynyt siinä ihan hyvin.

Vierailija
5/8 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki myytävät turvaistuimet ovat testeissä hyväksyttyjä. Aina voi olla jotain nippelieroja eri malleissa, ja aina tulee uusia markkinoille. Meillä on tarve nyt, ja tuo vaikuttaa hyvältä. Kolaritilanteissa vaikuttaa niin moni muukin asia. Yksi lääkäri sanoi kerran hyvin. Paras turvavaruste on ratin takana. Tunnettu merkkihän tuo on ja paljon myynyt maailmalla. Minä kyllä luotan.

Vierailija
6/8 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa, mitä pidät tuolista? Mitä hyvää/huonoa siinä on?

Vierailija
7/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä autossa, mutta hyvältä tuntuu. " Ylellisen" tuntuinen, hyvät pehmusteet ja muotoilu. Ja se vaalea väri ei ole niin vaalea. Vähän kirjava, siinä on harmaita pilkkuja. Ei ole vaikeampaa pitää puhtaana, saa harjattua tai sitten helposti pesuun irrotettua. Olen tyytyväinen. Kerron lisää kun ollaan asennettu.

Vierailija
8/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Recaron istuin, tosin ei varmaankaan tuo mainitsemasi malli, vaan sellainen jossa 18 kiloon lapsi voi istua istuimen omilla vöillä. Mallin nimeä en nyt muista, kun mies on istuimen ostanut aikanaan. Tämä meidän istuin ainakin on ollut hintansa väärtti. Kangas on kestänyt hyvin pesun (parit pissavahingot), istuimessa on hyvä tuki päälle, kun lapsi nukkuu autossa ja muutenkin tukeva.

Itse pidän Recaron istuimia laadukkaina. Tuttavaperhekin on ollut tyytyväinen omaan Recaron istuimeensa.

Mutta istuimeen kannattaa tutustua paikan päällä.