Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen leikkaa itse omat hiuksensa?

Vierailija
28.04.2024 |

Miten teette sen?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saksilla vaan naps poikki. Löytyy hyviä ohjevideoita.

Vierailija
2/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen leikannut omat puolipitkät hiukset jo usean vuoden ajan ja säästänyt rahaa.

Laitan etuhiukset pinneillä kiinni ja leikkaan saksilla molemmilta puolilta, sitten trimmaan teräkammalla etuhiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy ohjeita. How to trim your hair tms. Yksi hyvä video oli jonkun muistaakseni Jason-nimisen hepun.

Vierailija
4/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkaa, kun on varaa maksaa kerran vuodessa muutama kymppi kampaajalle. Itse leikatut hiukset on aina vähän kotikutoisen näköiset.

Vierailija
5/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta löytyy ohjeita. How to trim your hair tms. Yksi hyvä video oli jonkun muistaakseni Jason-nimisen hepun.

Se olikin Justin Hickox. 

Vierailija
6/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina välillä eli tasaan latvoja. Nyt en oo hetkeen leikannut itse kun leikkasin polkan mutta nyt alkaa taas olla sen verran pitkät että kohta voi siirtyä itse niitä leikkelemään.

Harjaan hiukset hiukan kosteina suoraksi. Sit otan sormien väliin osion niin että hiukset pysyy mahdollisimman suorassa ja taivutan niitä takaa tuohon sivulle niin ettei ne liu'u sormien välistä ja raps. Sitten siitä vaan jatkan niin että aina vähän sitä leikattua hiusta on mukana niin tulee tasamittaista. Mitään tuon kummempaa en itse lähtisi tekemään. Ai niin ja silloin kun oli tosi pitkät niin leikkasin "unicorn cut" tyylillä maltillisesti.

Vierailija
7/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leikkaan ja olen leikannut jo monta vuotta. Mieheni sitten siistii vielä , ettei näytä aivan toispuoleiselta.

Vierailija
8/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittamassa tätä. Mulla on luonnonkiharat, ne antaa anteeksi kun mitään suoria linjoja ei saa. Jokainen kihara lähtee haluamaansa suuntaan kumminkin.

Vierailija
9/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En leikkaa, kun on varaa maksaa kerran vuodessa muutama kymppi kampaajalle. Itse leikatut hiukset on aina vähän kotikutoisen näköiset.

Eipä etätöissä haittaa, vaikka olisikin vähän sinnepäin.

Vierailija
10/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Ammattilainen saa tehdä sen.

Vierailija
11/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten edes leikkaat, jos hiusten ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä? Ja etkö muuten poistu kotoa?

Vierailija
12/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta katsoin alkuun ohjeet mutta nykyään osaan jo ilman ohjetta. Nelisen vuotta itse leikannut. Alkuun leikkasin keittiösaksilla, mutta sitten ostin oikeat hiussakset.

Poikienikin hiukset leikkaan itse.

Säästetään satasia vuodessa.

Vierailija
13/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omat hiukset tulee kivemmiksi kuin itse leikkaa. Kampaajat onnistuu aina tekemään lovia hiuksiini niin en enää mielelläni mene. Raidatkin osaan nykyään tehdä itse eikä eroa kampaajan raidoista.

Vierailija
14/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, mutta se johtuu vaan siitä, että kampaajat eivät osaa leikata tosi kiharaa hiusta ja leikkaan itse paremmin. Nyt on onneksi tullut myös kihariin erikoistuneita, mutta heitä ei ole täällä meilläpäin. Sellaiseen menen vielä joskus, niin saan purettua vanhat kampaajatraumani. Traumat, missä kiharat väen vängällä suoristetaan ja sitten porukalla ihmetellään, miten voi olla näin kuiva ja huonokuntoinen hius, hyvä kun ei huudella ohikulkijoita katsomaan. Sitten leikataan kuin suoraa ja lopputulos on epäonnistunut hattara, joka föönataan kuin suora tukka ja lopuksi on pakko suoristaa raudalla ja siitä vasta ihana tuleekin.

Vierailija
15/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten edes leikkaat, jos hiusten ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä? Ja etkö muuten poistu kotoa?

Leikkaan kuivat latvat poikki ja epä kukaan oikeasti huomaa mun hiuksia kotona tai sen ulkopuolella.

Vierailija
16/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu vähän siitä osaako leikata ja mitä tekee myöskin. Kotikutoisuudessakaan ei ole mitään pahaa eikä tässä sinun kampaamopuollossasikaan sinänsä.

Vierailija
17/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa selkeät ohjeet. Onnistuu vallan hyvin jos vain on saksia käyttänyt aiemmin. Pyörteiden kanssa saa hiukan miettiä, mutta ei ne kampaajatkaan ole aina onnistuneet. Harvennussakset hyvät olla olemassa. 

Vierailija
18/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut viisi vuotta itse. Niin tökeröä palvelua olen kampaajilta saanut ettei tee mieli mennä. Leikkaan hiukset polkkamittaan noin kerran vuodessa. Sitten saa kasvaa, ja kun kyllästyn niin taas leikkaan. Youtubesta löytyy mallia miten leikataan. 

Vierailija
19/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, mutta se johtuu vaan siitä, että kampaajat eivät osaa leikata tosi kiharaa hiusta ja leikkaan itse paremmin. Nyt on onneksi tullut myös kihariin erikoistuneita, mutta heitä ei ole täällä meilläpäin. Sellaiseen menen vielä joskus, niin saan purettua vanhat kampaajatraumani. Traumat, missä kiharat väen vängällä suoristetaan ja sitten porukalla ihmetellään, miten voi olla näin kuiva ja huonokuntoinen hius, hyvä kun ei huudella ohikulkijoita katsomaan. Sitten leikataan kuin suoraa ja lopputulos on epäonnistunut hattara, joka föönataan kuin suora tukka ja lopuksi on pakko suoristaa raudalla ja siitä vasta ihana tuleekin.

Sama kokemus täällä! Ja minähän erikseen oikein kysyin osaako kyseinen kampaaja leikata kiharaa. 

Vierailija
20/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella kaikki pois parin viikon välein.

Helppo homma tehdä itse.