Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas väite, että kaurapuuro pitää nälkää pois pitkään. Linkki. Ei todellakaan.

Vierailija
28.04.2024 |

https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/d44768cc-f398-42d8-8829-3798efa913…

Kaurapuuro täyttää hetkeksi, mutta jo tunnin päästä on valtava nälkä. 

Kaurapuuro ennemminkin lisää nälkää

Nälkää on suurempi tunnin päästä, kuin se olisi ilman kaurapuuroa. 

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on hevonpaskaa.

Vierailija
182/185 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuro on hyvää ja edullista, pitää nälkää hyvin, pitää verensokerin tasaisena ja sisältää mm. beetaglukaania, joka alentaa LDL-kolesterolia. 

Kenellä pitää, kenellä ei. Mulla nostaa, toisaalta taas joku peruna (joka on kuulemma aivan kauhea verensokerin nostattaja) ei tee mulla mitään. Ei kannattaisi ihan katteettomasti markkinoida tuotakaan, että pitää verensokerin tasaisena, kun se kuitenkin on pelkkää hiilihydraattia. 

Kyllä kannattaa markkinoida ja nimenomaan tutkittuun tietoon perustuen. Kaurapuuro on hyvä ruoka niin verensokerin kuin kolesterolin kannalta. Oikeaa superfuudia. 

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9438016/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan siihen puuron kylkeen muutakin syödään eikä pelkkä puuro.

Miten niin? Syön ihan puuron sellaisenaan, muita lisukkeita ei ole kuin maitoa, suolaa ja teelusikallinen voita. En todellakaan jaksa muuta siihen kylkeen samalla aterialla. Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
184/185 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuro on hyvää ja edullista, pitää nälkää hyvin, pitää verensokerin tasaisena ja sisältää mm. beetaglukaania, joka alentaa LDL-kolesterolia. 

Kenellä pitää, kenellä ei. Mulla nostaa, toisaalta taas joku peruna (joka on kuulemma aivan kauhea verensokerin nostattaja) ei tee mulla mitään. Ei kannattaisi ihan katteettomasti markkinoida tuotakaan, että pitää verensokerin tasaisena, kun se kuitenkin on pelkkää hiilihydraattia. 

Kyllä kannattaa markkinoida ja nimenomaan tutkittuun tietoon perustuen. Kaurapuuro on hyvä ruoka niin verensokerin kuin kolesterolin kannalta. Oikeaa superfuudia. 

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9438016/

Joopa joo

Vierailija
185/185 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko nyt jo, että nimenomaan tuo puuro ei pidä verensokereita tasaisina ollenkaan. Sivutolkulla tässä on yritetty sitä selittää, mutta ei näköjään mene perille ollenkaan.

TDM1

Luuletko olevasi joku Ravintotieteilijä. Hullu sinä olet.

Anna ihmisten edes syödä rauhassa...

Voihan hän olla ravintotieteilijä. Mikä mahdottomuus se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän