Onko Jumala puuttunut elämääsi? Kerro jos voit! Minä en voi - menis poistoon, mutta on. Ehkä ollut suojelusenkelikin.
Onko Jumala puuttunut elämääsi? Kerro jos voit! Minä en voi - menis poistoon, mutta on. Ehkä ollut suojelusenkelikin.
Kommentit (63)
Ei Jumalan tarvitse puuttua mihinkään, koska hän on luonut kaiken ja kaikkivoipana näkee kaiken ennalta.
Puuttuminen tarkoittaisi että hänen alkuperäisessä luomisessaan olisi virhe - ei täydellinen entiteetti tee virheitä.
Jumala toimii salassa. Hän ei kaipaa huomiota tai kiitosta eikä sensaatioita kaikista tapahtumista elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut asiat joita olen rukoillut. Sitten vasta olen ymmärtänyt, etten oikeasti ollut ymmärtänyt mitä pyysin. Rukoilin kaunista ulkonäköä, ensin Jumalalta ja sitten Saatanalta. Lupasin vaihdossa terveyteni; vaikka sisäelimeni mätänisivät ja joutuisin elämään hirveissä kivuissa, niin anna minun olla kaunis. Sen sain. Myös eräs toinen rukoukseni on toteutunut hyvin kirjaimellisesti. Nykyisin olen entiseen verrattuna ihmisraunio.
Sama.
Pienemmät asiat, sekä osa suuremmista toivomistani asioista ovat toteutuneet. Pidemmällä aikavälillä kyllä mut kumminkin, sekä muille ihmisille toivomani hyvät asiat.
Joskus vaihdoin sieluni samoin kummaltakin pyytäen, kroonisessa rahapulassa mutta siitäpä alkoikin varsin ikävä ja erittäin valoton ajanjakso jolloin oikein mikään ei tuntunut yhtään miltään, ei naurattanut eikä itkettänyt, en tuntenut edes masennusta eikä mikään herättänyt mielenkiintoa, ei kullankiilto eikä edes päihteet.
Ainakin se oppiläksy tuli opittua kantapään kautta ja sainkin vanhan vaihtoni hmm.. mitätöityä.
En tiedä, mutta uskon niin. Raskaaksi tulo, sen koin puuttumisena. Otan kaiken elämässä Jumalalta. Itse sitten tekee niitä huonoja valintoja ja tekoja. Ihminen päättää, Jumala säätää vai miten se meni?
Rukoilkaa että Jumala päästää minut veloista
Ei ole, eikä ole myöskään kenenkään muunkaan elämään koska mitään Jumalaa ei tietenkään ole olemassa.
Moni koittaa tehostaa latteaa juttuaan tuolla olkiukolla, että ei muka saa sanoa kun on niiiin kuuma pottu.
Ei, mutta läheltä liippaa. Jumala on nimittäin puuttunut elämäSTäni jo 50 vuotta. Ja puuttuu jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Jumala on useamman kerran vaikuttanut tapahtumiin elämässä. Tätä en voi todistaa, mutta sanotaanko että kaikkia asioita ei voi enää pelkällä sattumalla selittää sekä tietysti se tunne mikä itsellä on. Sen voi vain kokea. Ei selittää.
Oman 50 vuoden elämänkokemukseni turvin voin kertoa seuraavaa. On olemassa kolme tasoa. Taso yksi on täysin satunnaiset tapahtumat, joita tapahtuu pääasiassa elämässämme jatkuvasti. Taso kaksi on eräänlainen opastus, tie joka sinulle näytetään mutta voit itse vielä vaikuttaa lopputulokseen. Taso kolme on kohtalo. Asia johon emme voi vaikuttaa vaikka mitä tekisimme.
Mistä tiedän tuon tason kolme? Olen elämäni aikana lukuisia kertoja aavistanut tapahtumia etukäteen jotka ovat tapahtuneet kirjaimellisesti juuri niin kuin ne olen aavistanut. Se ei voi selittyä muutoin kuin sillä että tapahtumat ovat päätetty jo tietyiltä osin etukäteen tapahtuvaksi.
On puuttunut, koin kuolemanrajakokemuksen josta lähti isot elämänmuutokset niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Tämä oli iso juttu vaikka pienempiäkin tapahtumia oli ollut elämässä jo aiemmin. Kerro vain rohkeasti omista kokemuksistasi jos tunnet sille tarvetta.
Ei ole mitenkään vaikuttanut elämääni. Ei, vaikka olen rukoillut ja pyytänyt uskon lahjaa.
Rukouksiini on vastattu. Sittemmin tulin uskoon, mikä on aina Jumalan ihme.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään vaikuttanut elämääni. Ei, vaikka olen rukoillut ja pyytänyt uskon lahjaa.
Sinun täytyy itse uskoa, mihin nyt sitten uskotkin. Miksi olet noin ylimielinen että odotat käsi ojossa vain lahjoja? Oletko todellakin ansainnut sellaisen uskon lahjan että voisit sallia itsellesi sen uskon?
Kerran levitin persposkiani Jumalalle ja rukouksiini vastattiin sen jälkeen aina.
On! Mutta tällaisessa ateistimaassa 90% ihmisistä ottaa elämänohjeensa tietämättään demoneilta eli saatana ohjailee heitä. Tosin sanoen näiden ihmisten kautta saatana heittää kapuloita rattaisiin minunkin elämässäni. Jos kaikki ihmiset olisivat hyviä ja totuudellisia, ei olisi mitään ongelmia.
Minulla on niin huono mielikuvitus että en kykene sekaantumaan tuollaisiin juttuihin.
Olen aina uskonut Jumalaan, mutta Jeesuksen merkitystä en ymmärtänyt. 21 vuotta sitten oli tapahtumasarja, joka ei ole voinut olla pelkkää sattumaa. Sen seurauksena Jeesuksen ristinsovitus tuli omakohtaiseksi. Hän on kantanut minunkin syntien rangaistuksen.