Onko Jumala puuttunut elämääsi? Kerro jos voit! Minä en voi - menis poistoon, mutta on. Ehkä ollut suojelusenkelikin.
Onko Jumala puuttunut elämääsi? Kerro jos voit! Minä en voi - menis poistoon, mutta on. Ehkä ollut suojelusenkelikin.
Kommentit (63)
Miksi Jumalan pitäisi puuttua mihinkään? Hän on kaiken luonut, nähden kaiken ennalta.
Meinaatko että Hän muuttaisi mieltään kuin tuuliviiri?
Minä en saanut elämäni rakkautta, mikä on varmasti jälkikäteen ajateltuna siunaus. Se sitten onkin suurempi mysteeri, miksi minulle annettiin niin vahvoja tunteita sellaista ihmistä kohtaan, joka ei pysty niihin vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Mutta tällaisessa ateistimaassa 90% ihmisistä ottaa elämänohjeensa tietämättään demoneilta eli saatana ohjailee heitä. Tosin sanoen näiden ihmisten kautta saatana heittää kapuloita rattaisiin minunkin elämässäni. Jos kaikki ihmiset olisivat hyviä ja totuudellisia, ei olisi mitään ongelmia.
Ammattiryhmistä satanisteja on eniten lääkäreissä, insinööreissä, virkamiehissä ja lääketeollisuudessa/tutkijoissa.
Just näitä jotka on olevinaan niin tieteellisiä. Oikeasti ne on vain paholaisen palvelijoita.
Pakkotuputettu uskonto on haitannut elämääni. Jumala ei, sillä kyseistä satuolentoa ei ole olemassakaan.
Ap ei vaikuta ihan tasapainoiselta.
Vierailija kirjoitti:
On! Mutta tällaisessa ateistimaassa 90% ihmisistä ottaa elämänohjeensa tietämättään demoneilta eli saatana ohjailee heitä. Tosin sanoen näiden ihmisten kautta saatana heittää kapuloita rattaisiin minunkin elämässäni. Jos kaikki ihmiset olisivat hyviä ja totuudellisia, ei olisi mitään ongelmia.
Ja tutkittua on sekin, että Suomessa 10% lapsista on aviomiehen, ja naisista on kauniita 1%. Hups, meni rosentit jo toiselle saralle... Kaikkea sitä.
Mitä tarkoittaa Jumalan puuttuminen elämään? Vastauksista pääteltynä asia koetaan monin eri tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Terveysongelmat johti ryyppäämisen vähenemiseen ja sitä kautta kaveripiirikin muuttui kun ei jaksanut eikä ollut rahaa istua joka viikko kuppiloissa. Terveyden kanssa pärjää, töitä teen kunnon mukaan ja nykyään perheellinen. Uskossa ollut n.5vuotta. Jos tulee äkkilähtö nin on asiat kunnossa, Puoliso ja lapset myös uskossa omasta itsenäisestä päätöksestä.
Myös täysin raikulipojista mistä en olisi ajatellut on tullut uskoon. isosta miehestä tuli kuin lammas. Tutkimattomia on Herran tiet.
Minulla samaa tsustaa ja olen nainen. Pyhä Henki on parasta, niin iloista, täyttävää, pulppuavaa ja ylitsevuotavaa. Siunausta teille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jumalan pitäisi puuttua mihinkään? Hän on kaiken luonut, nähden kaiken ennalta.
Esim. ohjataksesi sinut pois kadotukseen vievältä tieltä.
Monen kotona lasten kanssa vietetyn vuoden jälkeen huomasin avoimen työpaikan, loistava sijainti, sopiva työaika ja minua kiinnostava työ. Rukoilin Jumalalta jos tämä on minulle oikea paikka, saisin työn. Oli ihan uskomatonta saada täsmälleen haluamani paikka vaikka työhistoriassa oli monen vuoden aukko. Uskon vahvasti Jumalan vastanneen rukoukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on luonut minut, tietäen jokaisen valintani etukäteen.
Jos olisi halunnut erilaiset valinnat, olisi luonut erilaiseksi.
Kaikki menee juuri kuten Hän on halunnut ja suunnitellut.
Rukoilin että pääsisin viinan himosta. En siis ollut mikään alkkis, mutta "harrastin" juopottelua sen verran että alkoi tympimään itseänikin. Alkoholiin oli kuitenkin tullut riippuvuus vuosien saatossa ja en olisi yksin päässyt irti.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kyseessä on mielikuvitusolento.
Vierailija kirjoitti:
Monen kotona lasten kanssa vietetyn vuoden jälkeen huomasin avoimen työpaikan, loistava sijainti, sopiva työaika ja minua kiinnostava työ. Rukoilin Jumalalta jos tämä on minulle oikea paikka, saisin työn. Oli ihan uskomatonta saada täsmälleen haluamani paikka vaikka työhistoriassa oli monen vuoden aukko. Uskon vahvasti Jumalan vastanneen rukoukseeni.
Sodan jaloissa rukoilevia lapsia se taivaanisukki ei kuule, mutta sulle hoiti työpaikan. No, sinä oletkin tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilkaa että Jumala päästää minut veloista
Pääset. Velka järjestelyn kautta.
Jumala puuttuisi omaan luomistyöhönsä? Nyt olette ylentämässä itseänne Luojan yläpuolelle - varokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis jumala ei ilmianna itseään siten, että kaikki voisivat ihan eksktisti todeta sen olevan olemassa? Miksi jumala piileksii ja antaa vajaakykyisen ihmisen levittää sanaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on luonut minut, tietäen jokaisen valintani etukäteen.
Jos olisi halunnut erilaiset valinnat, olisi luonut erilaiseksi.
Kaikki menee juuri kuten Hän on halunnut ja suunnitellut.
Ja niin mureni luulevaisten myytti vapaasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilkaa että Jumala päästää minut veloista
Mikset vaan tekisi töitä ja ihan itse selvittäisi sotkusi?
Ammattiryhmistä satanisteja on eniten lääkäreissä, insinööreissä, virkamiehissä ja lääketeollisuudessa/tutkijoissa.