Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jumala puuttunut elämääsi? Kerro jos voit! Minä en voi - menis poistoon, mutta on. Ehkä ollut suojelusenkelikin.

Vierailija
27.04.2024 |

Onko Jumala puuttunut elämääsi? Kerro jos voit! Minä en voi - menis poistoon, mutta on. Ehkä ollut suojelusenkelikin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen kotona lasten kanssa vietetyn vuoden jälkeen huomasin avoimen työpaikan, loistava sijainti, sopiva työaika ja minua kiinnostava työ. Rukoilin Jumalalta jos tämä on minulle oikea paikka, saisin työn. Oli ihan uskomatonta saada täsmälleen haluamani paikka vaikka työhistoriassa oli monen vuoden aukko. Uskon vahvasti Jumalan vastanneen rukoukseeni. 

Sodan jaloissa rukoilevia lapsia se taivaanisukki ei kuule, mutta sulle hoiti työpaikan. No, sinä oletkin tärkeämpi.

No älä! On se erikoinen "rakastava" ja "armollinen" "oikeamielinen" täydellinen viisaus tuo jumala. Antaa miljoonien lasten kärsiä, antaa sadistien, murhaajien ja pedåfiilien tehdä kaikkea niin sairasta toisille, ettei sitä voi tähän kirjoittaa. Tuo olento on luonut miljardeja ja miljardeja eläimiä, jotka ovat täysin synnittömiä. Mutta antaa kiinalaisten ja korealaisten keittää elävältä niitä viattomia olentoja ja antaa ihmisten rääkätä ja kiduttaa eläimiä ihan miten satttuu. Antaa nylkeä elävältä!!! Miettikää miltä sellainen tuntuu ja miten paljon kärsimystä maailmassa on, jonka jumala on tieten tahtoen antanut tapahtua.

Ihan turha mussuttaa, että jumala muka suree ja on pahoillaan ja selitys on joku "kun ihminen valitsi langeta syntiin", niin ei voi mitään millekään. Ja ne on vaan eläimiä, onhan ihminen aina jumalalle äärettömän paljon rakkaampi lässyn lää.

Vierailija
62/63 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisi poistoon?

Ei ehkä sovi foorumin pitäjän agendaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena koin Jumalan läsnäoloa luultavasti kulissiperheen lapsena. Toki joku voi sanoa, että yksinäisen lapsen toiveajattelua, mutta itse olen kyllä vielä myöhemminkin vakuuttunut Jumalan olemassaolosta. Uskon myös, että ihmisellä on sielu. Olen myös kokenut että sieluni on "vanhemman" toimesta yritetty tappaa, koska se on asettunut ikävästi kaikkea kulissia vastaan. Jumalalle ihmisen sielu on tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi