Mitä tuli teidän ylästeluokkien priimuksista?
Mulla äidinkielen opettaja ja kahden lapsen äiti, joka mukana kuntapolitiikassa.
Kommentit (119)
Meidän luokan priimus oli tosi mukava ja rento tyyppi. Kaikki oletti, että noilla papereilla lääkikseen tms. ,mutta hän menikin sairaanhoitajakouluun. Luki siis sairaanhoitajaksi ja instan mukaan elää mukavaa urheilullista elämää, matkustelee ja harrastaa monenlaista.
Minä olin ala-asteella koko koulun paras keskiarvolla 9,5. Minusta tuli työkyvyttömyyseläkeläinen mielenterveyssyistä.
Opettaja sille samalle yläasteelle.
Vierailija kirjoitti:
Juristi ja korkea virkamies.
Turisti ja juomari.
Heistä tuli lääkäreitä, diplomi-inssejä ja juristeja.
Amk:n keskeyttänyt. Tekee välillä jotain myyjän hommia ja välillä työttömänä.
Taiteilija. Kävi kuvataideakatemian.
Minun luokkani priimus oli koulukiusaaja. Hänestä tuli kirjailija, joka kirjoittaa tervehenkisiä nuortenromaaneja ja kiertää kouluissa pitämässä tekopirteitä positiivisuussaarnojaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ala-asteella koko koulun paras keskiarvolla 9,5. Minusta tuli työkyvyttömyyseläkeläinen mielenterveyssyistä.
Nerouden ja hulluuden raja on usein varsin häilyvä.
Minusta tuli työtön ja ilman koulutusta oleva kohta kolmekymppinen
Kilpaurheilija ja amk-opiskelija.
Priimus kuulemma Brysselissä, lobbarihommissa. Toiseksi eniten stipendejä voittanut on IT alalla, ilmeisesti pärjää ihan OK. Kolmanneksi paras, siihen aikaan laiskasti kouluaan hoitanut on nykyään professori ulkomailla, taidan eläköityäkin ulkomailla.
Hyppäsi lukion katolta ja menehtyi.
Yhdestä tytöstä tuli lastenhoitaja, poika kuoli huumeisiin ja toinen poika kuoli autokolarissa. Me hädintuskin keskinkertaiset olemme menestyneet ihan kohtuullisesti.