Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuli teidän ylästeluokkien priimuksista?

Vierailija
27.04.2024 |

Mulla äidinkielen opettaja ja kahden lapsen äiti, joka mukana kuntapolitiikassa.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun luokkani priimus oli koulukiusaaja. Hänestä tuli kirjailija, joka kirjoittaa tervehenkisiä nuortenromaaneja ja kiertää kouluissa pitämässä tekopirteitä positiivisuussaarnojaan. 

Usein nuo kirjailijat ja luennoitsijat ovat narsisteja.

Vierailija
42/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Joutui eläkkeelle mielenterveyssyistä 45-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sai burnoutin lukiossa ja päätyi duunariksi, toinen taas teki harrastuksestaan menestyvän työn.

Vierailija
44/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsii mielenterveysongelmista. Narsistinen persoonallisuus. Halveksuu muita itseään "tyhmempiä".

Vierailija
45/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työtön yh-äiti huumeongelmalla.

Taidat valehdella.

Aivan. Tämä on taas niitä ketjuja, joissa yritetään todistella, että koulumenestyjät tulee epäonnistumaan elämässään. Syynä mikäs muu kuin kateus. Tutkimukset isoittavat toista: koulumenestys korrelloi hyvin vahvasti älyn ja elämässä menestymisen kanssa. Aina on yksilöitä, jotka tästä poikkeavat.

Vierailija
46/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortopedi. Kiusaaja oli koulussa. 

Vierailija
47/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ovat menestyneet. Perhe ja hyväpalkkaiset asiantuntija- tai johtotason työt. Eniten rahaa ovat kuitenkin tehneet tyypit joista ei olisi ikinä ennalta uskonut.

Vierailija
48/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi? Oli vähän hukassa itsensä kanssa.

Itse taisin olla toiseksi paras. Taloushallinnossa, pieni palkka. Olen silti järjestänyt itselleni mukavan elämän, joten ei valittamista, vaikkei minusta uraohjukseksi ollutkaan.

Sen sijaan mielenkiintoista on se, että yhdestä pikku sadistista tuli nuorisotoimen johtaja. Ei ihme, että kiusaamistapauksia käsitellään oikeudessa asti siellä tuppukylässä.

Vierailija
49/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ala-asteella koko koulun paras keskiarvolla 9,5. Minusta tuli työkyvyttömyyseläkeläinen mielenterveyssyistä.

Yllättäen tämä on saanut tällä palstalla vain tykkäyksiä😂. Joopa joo. 

Vierailija
50/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuaineiden keskiarvo ysin keväällä 10, elätän itseni vapaana taiteilijana. Terveisiä Kaisalle, joka heitit minua kivellä päähän. 

Vierailija
51/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaistalon emäntä 

Vierailija
52/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun luokkani priimus oli koulukiusaaja. Hänestä tuli kirjailija, joka kirjoittaa tervehenkisiä nuortenromaaneja ja kiertää kouluissa pitämässä tekopirteitä positiivisuussaarnojaan. 

Varsinkin huomiohakuista, menestyvää narsistityyppiä on vaikea tunnistaa . Pyrkivät julkisuuteen ja julkisuuden henkilöksi. Mitä enemmän mediatilaa saavat, sitä onnellisempia ovat.

Vierailija
53/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni valtiotieteitä opiskelemaan. Opinnot kesken olleet monta vuotta. En tiedä, mistä saa rahan elämiseen. Välillä jotain töitä tekee.

Vierailija
54/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, en ole yhteyksissä entisten luokkakavereiden kanssa.

Vierailija
55/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kupittaan tämän. Juuri noin.

Vierailija
56/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja ja ilmeisesti tekee ihan hyvää uraa alalla Helsingissä. Eipä ole paljon nähty. 

Vierailija
57/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työtön yh-äiti huumeongelmalla.

Taidat valehdella.

Aivan. Tämä on taas niitä ketjuja, joissa yritetään todistella, että koulumenestyjät tulee epäonnistumaan elämässään. Syynä mikäs muu kuin kateus. Tutkimukset isoittavat toista: koulumenestys korrelloi hyvin vahvasti älyn ja elämässä menestymisen kanssa. Aina on yksilöitä, jotka tästä poikkeavat.

Näin se on. Itse olin tosi hyvätasoisella luokalla yläasteella. Ne ketä tiedän, menestyvät tosi hyvin. Pari lakimiestä, toisella oma yritys. Lääkäri, pari insinööriä, opettaja, biologi. 

Vierailija
58/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa hommissa.

Vierailija
59/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri. Joutui eläkkeelle mielenterveyssyistä 45-vuotiaana.

Hmmmm ettei nyt ois satuilua

Vierailija
60/119 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin teki urheilu-uraa, sen jälkeen meni lääkikseen. Nyt varmaankin lääkäri, en enää oo ollut yhteyksissä. Itse pärjäsin myös ihan ok, minusta tuli toimintaterapeutti.