Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 9-10 kuinka tyhmäksi olette tunteneet itsenne ostettuanne Moccamasterin

Vierailija
27.04.2024 |

Jossa ei ole edes toimivaa tippalukkoa

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin niiiin onnellinen, kun löysin vanhempaa mallistoa olevan Moccamasterin. Se ei sammu puolen tunnin jälkeen itsekseen ja silti sumppi säilyy hyvänmakuisena parikin tuntia.

Pahemman luokan bullshittiä, keitin on hyvä, meillä mökillä vastaava vanhempi malli, mutta maku menee kaikilla tavoilla keitettynä huonommaksi jo puolessa tunnissa. 

Jos jotain juhla mokkaa vetää ämpäritolkulla päivässä niin ei kai sillä mitään väliä. Itse keitän laadukkaat ulkomaiset aamukahvit ja siinä koko päivän kahvi määrä.

Vierailija
62/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10.

Keittää ihan v*tun haaleaa kahviakin vielä.

Ostit halpiaisen.

Kalleimmista saa valita lämpötilan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin niiiin onnellinen, kun löysin vanhempaa mallistoa olevan Moccamasterin. Se ei sammu puolen tunnin jälkeen itsekseen ja silti sumppi säilyy hyvänmakuisena parikin tuntia.

Pahemman luokan bullshittiä, keitin on hyvä, meillä mökillä vastaava vanhempi malli, mutta maku menee kaikilla tavoilla keitettynä huonommaksi jo puolessa tunnissa. 

Jos jotain juhla mokkaa vetää ämpäritolkulla päivässä niin ei kai sillä mitään väliä. Itse keitän laadukkaat ulkomaiset aamukahvit ja siinä koko päivän kahvi määrä.

Jaa, minä suosin kotimaista vaikka on vähän kalliinpaa.

Vierailija
64/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä suosin kotimaista vaikka on vähän kalliinpaa.

Juu, täällä Suomessahan ne parhaat kahvipensaat kukoistaa. Eiku...

Vierailija
65/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressopannulla, tai millä tahansa kuumaa kestävällä pannulla saa parhaan kahvin. Just niin kuumaa tai uuttunutta kuin itse haluaa. Nopeaa, vaivatonta ja aina puhtaaseen pannuun. Vai vielä varaosia.

Vierailija
66/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tulee irrotettavalla säiliöllä niin voisin harkita.  Nyt ei ole montaa vaihtoehtoa, Bosch keitin ollut kohta 20v.  Melkoista tuhraamista usein keittävälle liruttaa eri astialla vesi.

Vierailija
67/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pressopannulla, tai millä tahansa kuumaa kestävällä pannulla saa parhaan kahvin. Just niin kuumaa tai uuttunutta kuin itse haluaa. Nopeaa, vaivatonta ja aina puhtaaseen pannuun. Vai vielä varaosia.

Lidlistä ostin joskus sen presso, mutteri mikä nyt onkaan.  Pitäisi pestä mutta käyttöohjeessa käskettiin pestä vain valkoisella vedellä.  Mistä saan valkoista vettä?

Vierailija
68/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun tulee irrotettavalla säiliöllä niin voisin harkita.  Nyt ei ole montaa vaihtoehtoa, Bosch keitin ollut kohta 20v.  Melkoista tuhraamista usein keittävälle liruttaa eri astialla vesi.

Puuttuuko sinulta kädet, ehkä sellaisessa tapauksessa.

Vierailija
69/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä ostin joskus sen presso, mutteri mikä nyt onkaan.  Pitäisi pestä mutta käyttöohjeessa käskettiin pestä vain valkoisella vedellä.  Mistä saan valkoista vettä?

Mutteripannu on aivan eri asia kuin pressopannu. Pressopannu on lasia ja siinä on mäntä jolla halutun uuttumisajan jälkeen painetaan porot pohjaan. Mä tosin en tee edes tätä, käytän vaan sitä lasipannua kahvin uuttamiseen, sekoitan ja teesiivilän läpi kaadan mukiin.

Vierailija
70/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä Moccamasteria mutta en näe mitenkään vaivalloisena tuhraamisena sitä, että tiskikaapissa on litran mittakannu jolla kaadan veden säiliöön.

Vierailija
71/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon luona kahvi maistuu aina parhaalle. Olen ihmetellyt miksi. Mummollani on Moccamaster.

Vierailija
72/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen  lahjaksi 4 vuotta sitten, Olen tykännyt.

Vierailija
73/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamasterin puolustajilla tietenkin on moccamaster. Joten heiltä on turha kysyä mitä huonoa siinä on koska ovat erehtyneet maksamaan hirmuisen hinnan kytkimestä, vastuksesta ja termostaatista. Mutta onhan kyseessä kuitenkin statusta kohottaa vekotin 😁

Vierailija
74/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs  Suomessa kahvia viljellään ?

Vierailija
75/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin ruma, ettei tulis mieleenkään hankkia moista.

Vierailija
76/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata Moccamaster-uskontoa, mutta kyllä se ihan hyvää ja sopivan kuumaa kahvia keittää. Työpaikoilla kahvit seisoo pannussa tunnin-pari niin onko ihmekään jos pahalle maistuu. Niin ja kun pannu rikkoutui, olipa mukava löytää marketista uusi pannu kokonaan uuden keittimen sijaan.

Vierailija
77/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä nyt ainoa kriteeri se ulkomaalaisuus? Suomessa on maailman paras kahvi ja mokkamasteri on hyvä keitin 

Vierailija
78/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten harvinaisen ruma hökötys 

Vierailija
79/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutteripannu on aivan eri asia kuin pressopannu. Pressopannu on lasia ja siinä on mäntä jolla halutun uuttumisajan jälkeen painetaan porot pohjaan. Mä tosin en tee edes tätä, käytän vaan sitä lasipannua kahvin uuttamiseen, sekoitan ja teesiivilän läpi kaadan mukiin.

No hyh. Haaleaa lirua 

Vierailija
80/106 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon irroitettavia osia, pahanmakuinen kahvi ja kallis. Töissä juonut tuolla keitettyä kahvia enkä kaipaa kotiin. 

Osta parempaa kahvimerkkiä !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän