Asteikolla 9-10 kuinka tyhmäksi olette tunteneet itsenne ostettuanne Moccamasterin
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tippalukollinen Moccamaster, enkä vaihtaisi toiseen merkkiin.
Ihan samanlainen paska se on kuin halvimmatkin keittiöt. Vain tyhmä maksaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kyllä mun masterissa on tippalukko. Ja ostin siksi, kun varaosia on helposti saatavilla.
Varaosien saayavuus kertoo siitä ettei ole kestävä kapistus
Ei vaan siitä, että kyseistä käyttötavaraa voi korjata. Mikä on aika hiton iso bonus nykypäivänä. Miksi ihmeessä ostaa uusi keitin, jos lasipannu putoaa ja särkyy, kun voit ostaa vaan varaosana uuden pannun?
En ole koskaan juonut tällä keitettynä hyvää kahvia. Joka ikisessä työpaikassa on Moccamaster, mutta kahvi on pahaa. Sama koskee yksittäisiä ihmisiä. Eikä kysymys ole kahvimerkistä.
Varaosien saatavuus kertoo, että keitin kestää ja kestää. Keittimen kansi voi mennä rikki, mutta uuden saa edullisesti. Ympäristö kiittää! Ja lompakko.
Lähinnä kahvia menee enemmän kun vaatii 10 grammaa jonkin Braunin 7 gramman jälkeen kun muutoin laihaa.Keitin muuttunut sitten yhtään 80 luvulta ja yksityiskohdat jo kiusallisen vanhoja kuten karut kytkimet ja aina aikamoinen himmeli aina koota käyttöön.Odottaisi jo integroitua suodatinta minkä kääntäisi vaan sivuun ja sisusta ulos ja kahvipannussa sitten grippikahvaa eikä enään mitään kovamuovia.Pelkästään alkuperäinen mitta aivan susi ja pakko sitten hommata arvokas metallinen.Pelkästään kannun korvakkeet mitkä pitää kantta kiinni hajoaa myös hyvin helposti.
Meillä on kallein MoccaMaster ollut jo 10 vuotta ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tippalukollinen Moccamaster, enkä vaihtaisi toiseen merkkiin.
Ihan samanlainen paska se on kuin halvimmatkin keittiöt. Vain tyhmä maksaa liikaa.
Se on keitin, ei keittiö. Oli aikanaan tarjouksessa, ei ollut kallis. Ihme räyhäämistä yhdestä keittimestä, relax.
Kuopus muutti omaan kotiin, oli tyytyväinen, kun sai 30v moccamasterin mukaansa. Keitin on uutta omistajaansa vanhempi.
Pelottaa koskeakin kokopaskaan. Hajoaa aina sataan osaan kun koskeekin, eikä edes vesisäilö lähde irti täyttöä varten. Sitten sillä kusenhajuisella pannulla kaadetaan jo valmiiksi sontaista vettä tankkiin ja makuelämys on valmis.
Mä en muista mitä merkkiä meidän kahvinkeitin on.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan juonut tällä keitettynä hyvää kahvia. Joka ikisessä työpaikassa on Moccamaster, mutta kahvi on pahaa. Sama koskee yksittäisiä ihmisiä. Eikä kysymys ole kahvimerkistä.
Ei mulla ole ainakaan ollut ongelmia keittää hyvää kahvia sillä. Toki keitin pidetään puhtaana ja purut mitataan.
Tippalukkokin toimii aivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittää kamalaa kahvia. Mustaa paksua tervaa. Takuu varma närästys. Yäk...
Vaihda kahvilaatua??
Ei johdu siitä. Töissä on mokkamaster siellä kahvilaatu vaihtuu kun jokainen työntekijä tuo sitä mitä itse haluaa tuoda. Yhtä pahaa on ihan samaa mitä kahvia tai kuka sen keittää. Mulla ei ole kotona mokkamasteria ja saan hyvää kahvia tulemaan oli sitte presidenttiä tai kultakatriinaa...
Meillä ei ne kannunkorvakkeet ole ikinä hajonnut. Jos uusi kahvinitta vaikuttaa jo kalliilta niin ehkä ei kannata ostaa sitä keitintä ollenkaan
1. sain lahjaksi ja käytin 15v, toinen ollut nyt 5v. Paras mikä meillä on ollut tähän mennessä. Ei toki voita mutteripannulla tehtyä.
Nyt ostin 2. kotiin termoskannullisrn keittimen ja se on ihan susi:(
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa koskeakin kokopaskaan. Hajoaa aina sataan osaan kun koskeekin, eikä edes vesisäilö lähde irti täyttöä varten. Sitten sillä kusenhajuisella pannulla kaadetaan jo valmiiksi sontaista vettä tankkiin ja makuelämys on valmis.
Hyi. Ei mikään keitin keitä tuolla tasolla mitään hyvää.. Kannattaa myös pestä se kahvimukikin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kyllä mun masterissa on tippalukko. Ja ostin siksi, kun varaosia on helposti saatavilla.
Sama ja tämä keitin on kestänyt nyt jo 20+ vuotta.
Mietin tätä samaa, Moccamaster on arkipäivän ilmastoteko.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannua voi ja pitää pestä! Ja meillä vesi mitataan erillisellä kannulla.
10+, koska en juo kahvia, en ole edes maistanut sitä.
Sain sellaisen joululahjaksi, enkä edes juo kahvia.
Vaihda kahvilaatua??