Asteikolla 9-10 kuinka tyhmäksi olette tunteneet itsenne ostettuanne Moccamasterin
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kyllä mun masterissa on tippalukko. Ja ostin siksi, kun varaosia on helposti saatavilla.
Minusta tyhmin perustelu on aina "varaosia helposti saatavilla", itse ostin laadukkaan kahvinkeittimen johon ei varaosia tarvitse
Minkä merkkisen kahvinkeittimen ostit? Miten pitkään se on kestänyt?
Mokkamastri. Ikää 26v hyvin toimii. 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Heti kun tulee irrotettavalla säiliöllä niin voisin harkita. Nyt ei ole montaa vaihtoehtoa, Bosch keitin ollut kohta 20v. Melkoista tuhraamista usein keittävälle liruttaa eri astialla vesi.
Kuis? Jos sillä kannulla kaataa vain puhdasta vettä, ei sitä tarvitse pestä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kyllä mun masterissa on tippalukko. Ja ostin siksi, kun varaosia on helposti saatavilla.
Minusta tyhmin perustelu on aina "varaosia helposti saatavilla", itse ostin laadukkaan kahvinkeittimen johon ei varaosia tarvitse
Niin, onneksi olet niin täydellinen, että et esim. vahingossa tiputa kannua lattialle.
Teräs pannu ei mene rikki, edes teillä vähemmän täydellisillä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin joskus 10 vuotta sitten noin 10 eurolla kahvinkeittimen. On automaattinen tippalukko, sehän on vain pieni metallijousi joka liikuttaa muoviosaa niin ettei pääse kahvi virtaamaan kun vetää kannun alta. Liian vaikea moccamasterille? Löytyy myös automaattinen virrankatkaisu tästä kympin tuotteesta. Kaikki toimii edelleen kuten uutenakin.
Mitä ihmettä? Eikö uusissa moccamastereissa ole tippalukkoa? Omassani on ja on automaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ja tämä keitin on kestänyt nyt jo 20+ vuotta.
Samoin täälläkin, yli 20 vuotias Masteri on vielä käytössä. Paremmannäköinen pyöreä malli jota en ole enää kaupoissa nähnyt. Miksiköhän luopuivat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Moccamaster on samanlaista ylihinnoiteltua krääsää kuin Applen tuotteet sekä sakuromut autoissa. Niillä otetaan hönöiltä rahat pois.
Luodaan illuusio"laadusta" ja typerykset maksavat mitä vain :D
Molemmat parhaita, kaikki muut keittimet hajosivat tiuhaan ja ku oli ennem Android niin puhelin meni vaihtoon nykyistä voi käyttää niin paljo pidempään, et tulee halvemmaksi jo sen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkisen kahvinkeittimen ostit? Miten pitkään se on kestänyt?
Kahdeksas vuosi menossa, elektrolux ajastinkeitin termoskannulla. Ilmoittaa milloin pitää kalkinpoisto tehdä ja sitä varten on oma ohjelmansa.
Häälahjaksi aikoinaan mokkaherra saatiin, hyvä peli ja toimii vieläkin !
Uusin viiden vuoden välein. Vanha kavereille.
Miten on mahdollista, että sitä manuaalista tippalukkoa ei ole paranneltu, täysi susi
Niin, onneksi olet niin täydellinen, että et esim. vahingossa tiputa kannua lattialle.