Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säätelet miehesi seksihaluja?

Vierailija
27.04.2024 |

Meillä ongelmana on miehen jatkuva seksihalu. On aika läpinäkyvää jatkuvasti vedota johonkin kipuun, menkkoihin tai väsymykseen, mutta en vain yksikertaisesti keksi muuta tapaa välttää jatkuvaa seksiä. Olisiko jokin lempeä tapa säädellä miehen seksihaluja? Mieluiten sellainen tapa ettei mies sitä itse tajua.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa ollessani lppua kohti tuntui että en saa riittävästi. 

Vierailija
42/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa ollessani lppua kohti tuntui että en saa riittävästi. 

nainen oon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mieheni siveysvyöhön. Siinäpä vonkailee, avain on kaulassani ja minä päätän koska saa naida minua. Vähänkin kun tinttailee eikä käyttäydy tai hoida kotitöitä, niin viikko aina napsahtaa vankeutta kullille lisää. Mikä parasta on muuttunut minut huomioon ottavaksi ja passaa minua pillunkiilto silmissä. Suosittelen, lukitkaa naiset miehenne tulette yllättymään positiivisesti. Aino 38.

Vierailija
44/47 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota suihin joka päivä vaikka sitten kortsun kanssa. Harva mies siitä kieltäytyy ja sinulle melko vaivatonta. Osta makukortsuja, niin jää hyvä maku touhusta.

No sitähän nyt ei varsinkaan pysty kun "leuat väsyy" puolessa minuutissa..

Vierailija
45/47 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi te kuivat pihtariakat otatte miehen?

Kyinka paljon seksiä pitää olla? Mekin ollaan oltu naimisissa jo kohta kymmenen vuotta, niin uutuuden viehätys on karissut. Joo, mies haluaa paljon, mutta varmaan jokin testosteronin aiheuttama vietti, ei rakkaudesta. Itse koen häiritseväksi sen jatkuvan vonkaamisen ilman että tuntisin itseäni aidosti halutuksi tai rakastetuksi.

Tässä erehdyt. Jos mies ei haluaisi sinua, hän kiertäisi muualla vonkasmassa. Miehet ei vaan älyä tätä kommunikoida niin että nainenkin tämän ymmärtäisi. Itsekin vonkasin kotona aikanaan niin että sanoin haluavani seksiä, koska minulle oli itsestäänselvää että halusin nimenomaisesti vaimoani. Kummasti vaan alkoi paremmin tulla tulosta kuin muutin srn muotoon haluan sinua. Ja tietenkin siihen päälle vähän jatkuvaa kiusoittelua jne...

Todellakin, todennäköisesti miehesi ei todellakaan huomaa tai tiedä tekevänsä mitään väärin. Mutta sillä sekunnilla jos hän lakkaa sinua härnäämästä, hänellä on korkealla todennäköisyydellä mielessä joku toinen. Suunnittele toimesi siltä pohjalta. 

Vierailija
46/47 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies huono rakastaja? Huomioiko hän tarpeesi ja antaako hän sinulle orgasmin? Ajattelin vaan kysyä, sillä kyllähän nautinto kiinnostaa aina. Ei ketään tietenkään kiinnosta olla toisen masturbointialusta. Tästä voisit keskustella miehen kanssa jos sinullekin nautinnollinen seksi alkaisi kiinnostamaan sinua. 

Vierailija
47/47 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pillerit. Niissä on jotain semmosta, että vie haluja. T.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä