Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, mitkä ovat olleet potentiaalisissa kumppaneissa suurimmat epäkohdat?

Vierailija
27.04.2024 |

Eli olet sinkku ja et ole löytänyt sopivaa kumppania itsellesi. Mitkä ovat olleet sitten niissä ehdokkaissa ne suurimmat epäkohdat? Aina voi kliseisesti sanoa, ettei vain ole ollut oikeanlaista kemiaa, mutta siihenkin on syynsä miksi sitä kemiaa ei ole. Kyllä ne syyt tiedostaa, että miksi se kemia puuttuu, tai ainakin minä olen aina tiedostanut.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisen ulkonäkö on ollut syynä

Vierailija
2/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole olleet lopulta kiinnostavuudelta yhtä viihdyttäviä kuin mitä pystyn olemaan itse itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on läski ja ruma nainen. Mieluummin vedän käteen. 

Ja jos olet itse ruma ja hiiren kokoinen mies, niin läskikin nainen käyttää ennemmin satisfyeriä, kuin antaisi sinulle.

Vierailija
4/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeasti minusta välittänyt. Se on se suurin mahdollinen epäkohta

Vierailija
5/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole olleet kiinnostuneita minusta. Itse en ole torjunut yhtäkään miestä.

Vierailija
6/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys, röyhkeys, halu alistaa, liian nopea eteneminen, tylsät jutut, ei yhtään samansuuntaistakaan mielipidettä, erilaiset elämänarvot, jankkaaminen, empatiakyvyn puute, valehtelu tärkeissä asioissa, olettaminen, tyhmyys.

Vierailija
7/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. En siedä niiden lemua ja naisen asuntokin haisee aina lievästi eläintarhalta jos omistaa koiran. Muutenkin estää monet spontaanit menot kun koira pitää joko olla mukana tai etsiä hoitopaikka.

M36

Vierailija
8/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole olleet minusta kiinnostuneita. Joidenkin kanssa taas tunne on ollut molemminpuolinen eikä suhde ole edennyt kun kumpaakaan ei kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
9/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja pukeutuminen ei miellyttänyt. Amislaisuus, joka näkyi mm yksinkertaisuutena ja "junttina" ruokavaliona.

Vakavien aiheiden välttely keskusteluissa tai niiden muuttaminen kepeiksi. 

Lähinnä omista jutuista kiinnostuminen eli ei kysellyt tarpeeksi minun asioistani.

Vierailija
10/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala koulutus, heikko yleissivistys ja alemman sosiaaliluokan elintavat kuten tupakointi. Nämä siis naisella.

Vierailija
11/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuneita ihmisiä joita en halunnut tapailla.syitä esim.alkoholismi yök. agressiivinen olemus.pikkurikollisuus.ilkeys, nämä syyt ehdoton ei.

sitten vähän makuasiat. jos toisella on aika tylsät puheenaiheet. joku ylipainoisuus miehellä jne. ei herätä mitään eroottista kiinnostusta kasvojen ulkonäkö jne.pikkuasiat että ei kolahda.miehissä ei muuten mitään vikaa ei vaan iske.

Vierailija
12/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nainen on ollut naamasta liian epäviehättävä, tai sitten jos on ollut ulkoisesti ok, niin silloin on vastaavasti ollut päästään hiton tyhmä. Minua ei ylipaino haittaa, jos se ei mene liikaa sairaalloisen ylipainon puolelle. Mutta kasvot pitää olla itselle mieleiset ja samoin päänupin sisältö.

Vierailija
13/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin synkeä tyyppi. Ei halunnut kokeilla uusia asioita. 

Vierailija
14/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on läski ja ruma nainen. Mieluummin vedän käteen. 

Ja sinä vedät juuri tuollaisia naisia puoleesi, miksi? Ei voi odottaa kaunista ja hoikkaa naista jos itsekkin on ruma ja läski.

Vierailija
15/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tupakoi, juo paljon tai käyttää huumeita. Jutteli, puhui vaan omista asioistaan. Omista toiveistaan ja haaveistaan, mutta ei juurikaan kysellyt minulta mitään. Omahyväinen ja itsekäs.... Nämä on itselle niitä suurimpia epäkohtia. En halua olla mikään pelkkä cheerleaderi. Kompromisseja täytyy pystyä tekemään.

N 36.v

Vierailija
16/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä eroon johtavat asiat ovat olleet miehen itsekkyys, valinpitämättömyys, kyvyttömyys sanoittaa tunteitaan, ajankäytön - ja elämänhallinnan ongelmat. En halua "hanhiemoksi" aikuiselle miehelle, vaan tasavertaiseksi kumppaniksi onnelliseen parisuhteeseen.

Vierailija
17/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, heikot keskustelu- ja argumentointitaidot, verbaalinen kapea-alaisuus/kömpelyys, kognitiivinen hitaus, puutteita yleissivistyksessä (siitä huolimatta, että olen deittaillut vain maistereita ja tohtoreita), huono tai kehittymätön maku taiteen, musiikin ja kirjallisuuden suhteen.. onhan näitä. Myös epämiellyttävä elekieli, puheääni/intonaatio tai tapa kantaa itsensä ovat isoja turn-offeja.

Vierailija
18/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ja pukeutuminen ei miellyttänyt. Amislaisuus, joka näkyi mm yksinkertaisuutena ja "junttina" ruokavaliona.

Vakavien aiheiden välttely keskusteluissa tai niiden muuttaminen kepeiksi. 

Lähinnä omista jutuista kiinnostuminen eli ei kysellyt tarpeeksi minun asioistani.

Vaikutat kyllä turn off-naiselta. Hyvin samankaltaiselta kuin exäni. Hänkin vaati minulta "vakavissa keskusteluissa" suoria vastauksia, mutta kun niihin ei omasta puolesta ollut suoria vastauksia, koska vastaukset riippuivat pitkälti tulevaisuuden eri tekijöistä. Siksi vastaukseni olivat usein suht ympäripyöreitä. Samoin suhteen lopussa valitti, että kun en koskaan ollut kysellyt hänen todellisia kuulumisiaan tai miten hän voi. No minä ajattelen niin, että ihminen kertoo kumppanille kuulumisensa tai jos jokin vaivaa, niin kertoo ilman että toisen tarvii erikseen kuulumisia kysellä tai yrittää toimia vastapuolen ajatustenlukijana.

Vierailija
19/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin erään viestin yhteydessä läheiseni joutuneen sairaalaan. Mies ei kommentoinut siihen asiaan mitään vaan sivuutti koko jutun.

Vierailija
20/99 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko nainen on ollut naamasta liian epäviehättävä, tai sitten jos on ollut ulkoisesti ok, niin silloin on vastaavasti ollut päästään hiton tyhmä. Minua ei ylipaino haittaa, jos se ei mene liikaa sairaalloisen ylipainon puolelle. Mutta kasvot pitää olla itselle mieleiset ja samoin päänupin sisältö.

Näin se on miehenkin kohdalla. 

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä