Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säätelet miehesi seksihaluja?

Vierailija
27.04.2024 |

Meillä ongelmana on miehen jatkuva seksihalu. On aika läpinäkyvää jatkuvasti vedota johonkin kipuun, menkkoihin tai väsymykseen, mutta en vain yksikertaisesti keksi muuta tapaa välttää jatkuvaa seksiä. Olisiko jokin lempeä tapa säädellä miehen seksihaluja? Mieluiten sellainen tapa ettei mies sitä itse tajua.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi te kuivat pihtariakat otatte miehen?

Kyinka paljon seksiä pitää olla? Mekin ollaan oltu naimisissa jo kohta kymmenen vuotta, niin uutuuden viehätys on karissut. Joo, mies haluaa paljon, mutta varmaan jokin testosteronin aiheuttama vietti, ei rakkaudesta. Itse koen häiritseväksi sen jatkuvan vonkaamisen ilman että tuntisin itseäni aidosti halutuksi tai rakastetuksi.

Omituinen asenne sinulla. Ei se mies haluaisi sinua, jos hän ei haluaisi SINUA. Sekin aika tulee, ettei enää halua. Ei se seksi ole mikään elämää suurempi asia, se kuuluu avioliittoon. Miksi teeskentelit aluksi halukasta, mutta kun sait miehen kiikkiin, paljastuikin todellisen luontosi.

Itse olen ratkaissut ongelman salasuhteesta. Jos loukkaa, niin loukkaa, loukkaa minuakin vaimoni jatkuva kieltäyminen. Kumma, kun muille kelpaan.

Vierailija
22/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisesta asiasta nalkuttaminen vie miehen halut. Ei tarvitse liittyä seksiin. Myös mykkäkoulu ja murjottaminen tehoavat. Äläkä varsinkaan ole kiinnostunut siitä mistä mies pitää. Eli ole tyypillinen nainen. 

Lopeta hygieniastasi huolehtiminen, röyhtäile ja piereskele estottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pikapanokaan enää onnistu , vai rasittaisko sekin ?  

kaikki rasittaa, mistä mies pitäisi

Vierailija
24/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisesta asiasta nalkuttaminen vie miehen halut. Ei tarvitse liittyä seksiin. Myös mykkäkoulu ja murjottaminen tehoavat. Äläkä varsinkaan ole kiinnostunut siitä mistä mies pitää. Eli ole tyypillinen nainen. 

Onko tuo katkera vikinä ja syyllistäminen tyypillisen miehen puhetta?

Eikö syyllistämään saa syyllistää?

Vierailija
25/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

po eikö syyllistäkään saa syyllistää?

Vierailija
26/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku alapäävaiva, vaikka hiiva.

Vierailija
27/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

po eikö syyllistäkään saa syyllistää?

Toki, katkera vikinä on todistettavasti havaittu: syyllinen.

Vierailija
28/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suulla ja peppu reiällä, 3 krt päivässä

Vierailija
29/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyinka paljon seksiä pitää olla? Mekin ollaan oltu naimisissa jo kohta kymmenen vuotta, niin uutuuden viehätys on karissut. Joo, mies haluaa paljon, mutta varmaan jokin testosteronin aiheuttama vietti, ei rakkaudesta. Itse koen häiritseväksi sen jatkuvan vonkaamisen ilman että tuntisin itseäni aidosti halutuksi tai rakastetuksi.

Omituinen asenne sinulla. Ei se mies haluaisi sinua, jos hän ei haluaisi SINUA. Sekin aika tulee, ettei enää halua. Ei se seksi ole mikään elämää suurempi asia, se kuuluu avioliittoon. Miksi teeskentelit aluksi halukasta, mutta kun sait miehen kiikkiin, paljastuikin todellisen luontosi.

Itse olen ratkaissut ongelman salasuhteesta. Jos loukkaa, niin loukkaa, loukkaa minuakin vaimoni jatkuva kieltäyminen. Kumma, kun muille kelpaan.<

Voihan hyvin miestä panettaa. Ja sillon kelpaa vähän kuka tahansa seksiin. Ei panetus tarkota että nimenomaan haluisi juuri sitä toista.

Vierailija
30/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen minuuttia perse pystyssä vaikka ruokapöytään nojaten ihan myötäelämisen vuoksi ei olisi iso uhraus loppupäivän tyytyväisestä miehestä.

Itse kokenut saman että tilanne laukeaa tuolla pienellä seikalla.

Vierailija
31/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin on kyse seksiriippuvaisesta ihmisestä parisuhteessa eli sen takia menee överiksi vai onko seksiriippuvaisia muka vaan sinkuissa.

Kyllä joku tommonen, että vonkaa seksiä jatkuvasti mutta vaimo ei oikeastaan kiinnosta kuulostaa siltä että seksiriippuvainen käyttää vaimoaan hyväksi riippuvuussuhteeseen.

Mielestäni tämä on hyvä kysymys johon olisi kiva saada vastaus. Eräs tuttu julisti kaiken kansan kuullen että hän on seksiriippuvainen. Kuulosti todella ikävältä, Mikä ero siinä sitten on 'normaalia seksiä paljon' / seksiriippuvaisen jatkuvat vonkaamiset?

Vierailija
32/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samoja keinoja kuin koirankasvatuksessa usein käytetään-toivottu käytös=>namupala, epätoivottu käytös=>rankaisu tai hauskuuden kielto. Toimii.

Vierailija
33/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun ei täydy alistua miehesi seksivaatimuksiin. Seksi on kahden välinen suostumus ja jos sinä suostut vain miehen pakottamana, niin silloin se on raiskaus ja poliisiasia. Tämän takia SINUN ei tarvitse tehdä mitään, jos ukon himot hyrrää, niin käy runkulla.

Vierailija
34/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ratkaissut ongelman salasuhteesta. Jos loukkaa, niin loukkaa, loukkaa minuakin vaimoni jatkuva kieltäyminen. Kumma, kun muille kelpaan.<

Omituista on se, että sä nautit kostosta etkä eroa. Mitä järkeä tuossa on?

Vierailija
35/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pyytää nätisti, kyllä mä annan lempeä.

Vierailija
36/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän samoja keinoja kuin koirankasvatuksessa usein käytetään-toivottu käytös=>namupala, epätoivottu käytös=>rankaisu tai hauskuuden kielto. Toimii.

Kyllä, juuri näin! Loppujen lopuksi kyse on hyvin yksinkertaisista asioista: Toisella on jotain mitä toinen haluaa, joten fiksu ihminen ymmärtää että ei pidä jakaa ilmaiseksi sitä mistä toinen on valmis maksamaan. Tämä asia on ymmärretty jo kivikaudella, joten on täysin käsittämätöntä että edelleen on äitejä, jotka eivät tätä elämän perusasiaa tyttärilleen opeta. Samoin kuin se ettei tätä asiaa opeteta yläasteen terveystiedon tunnilla, samalla kun muutkin sukupuolivalistus- asiat käsitellään.

Sitten vingutaan kuinka mies ei osallistu mihinkään tai että parisuhde on muuttunut kaverisuhteeksi. Seksi tulee olla niin harvinaista herkkua että mies pysyy nöyränä ja ruodussa. Sama asia jos joka lauant

Palsta on nyt kyllä niin täynnä kreisiä tekstiä, että pistää ihmettelemään, että onko porukka keittänyt vappusimansa sienistä vai mistä tämä johtuu?

Vierailija
37/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään lääkettä, jolla miehen seksihalut saisi vähenemään?

Vierailija
38/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin joka päivä vaikka sitten kortsun kanssa. Harva mies siitä kieltäytyy ja sinulle melko vaivatonta. Osta makukortsuja, niin jää hyvä maku touhusta.

Vierailija
39/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit ku jokaisesta asiasta nalkuttaa nii ostaa autoos uudet aluvanteet tai mee kavereittes kans kalastamaan (kaljalle) tai mitä vaan. Ei tunnu missään ku on jo valmiiksi nalkutusmoodissa.

Vierailija
40/47 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla kortille seksikerrat. Kun on tietyksi ajaksi tietty määrä, niin käyttääkö heti vai säästäen kortit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä