Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säätelet miehesi seksihaluja?

Vierailija
27.04.2024 |

Meillä ongelmana on miehen jatkuva seksihalu. On aika läpinäkyvää jatkuvasti vedota johonkin kipuun, menkkoihin tai väsymykseen, mutta en vain yksikertaisesti keksi muuta tapaa välttää jatkuvaa seksiä. Olisiko jokin lempeä tapa säädellä miehen seksihaluja? Mieluiten sellainen tapa ettei mies sitä itse tajua.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, söitkö itse koko hääkakun niin että miehelle ei jäänyt muruakaan....?

Vierailija
2/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ se jatkuva vonkaus todellisuudessa on? Itse haluaisin todella paljon ja ihan jokainen päivä, ja alkaa jo tuntumaan, että haluankin liikaa. On tunne ettei mies ihan aina innostu, vaikka hoiteleekin minut sitten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te kuivat pihtariakat otatte miehen?

Vierailija
4/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyinka paljon seksiä pitää olla? Mekin ollaan oltu naimisissa jo kohta kymmenen vuotta, niin uutuuden viehätys on karissut. Joo, mies haluaa paljon, mutta varmaan jokin testosteronin aiheuttama vietti, ei rakkaudesta. Itse koen häiritseväksi sen jatkuvan vonkaamisen ilman että tuntisin itseäni aidosti halutuksi tai rakastetuksi.

Vierailija
5/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se oikeasti on, käytännössä. se liika haluaminen? Voisko saada vastauksen ei pelkkää alapeukkua. Kiinnostaa.

Vierailija
6/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta asiasta nalkuttaminen vie miehen halut. Ei tarvitse liittyä seksiin. Myös mykkäkoulu ja murjottaminen tehoavat. Äläkä varsinkaan ole kiinnostunut siitä mistä mies pitää. Eli ole tyypillinen nainen. 

Vierailija
7/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyinka paljon seksiä pitää olla? Mekin ollaan oltu naimisissa jo kohta kymmenen vuotta, niin uutuuden viehätys on karissut. Joo, mies haluaa paljon, mutta varmaan jokin testosteronin aiheuttama vietti, ei rakkaudesta. Itse koen häiritseväksi sen jatkuvan vonkaamisen ilman että tuntisin itseäni aidosti halutuksi tai rakastetuksi.

Oletko ajatellut että mies haluaa sinua edelleen vaikka itse et tunnetkaan niin? Ei se kaikille ole pelkkää uutuuden viehätystä vaan jotkut ehkä eivät kaipaa aina uutta vaan haluaa sitä omaa rakastaan vielä sen kymmenen vuoden jälkeenkin. Jotenkin olen huomannut et useasti miehet, kun naiset taas herkemmin haluavat uutta. No oli miten oli. Jos olette noin kauan olleet naimisissa niin kai nyt pystyt suoraan sanomaan miehellesi että et halua niin paljon seksiä kuin hän. Ei velvollisuudesta tule harrastaa ja on se tapa mikä tahansa millä haluat välttää sen seksin, niin kyllä se mies sen huomaa ettet halua. Harmillinen tilanne teillä, mutta voi niin yleinen.

Vierailija
8/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalutamalla ja olemalla jalat ristissä Jouluna ja juhanukksena Säälipillua pimessä peiton alla.

Vierailija
9/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä ns. minuutin taktiikka. Mies saa joka päivä pillua, mutta vain minuutin ajan. Kiva seurailla millä kerralla kerkiää tyhjentää kassit siinä ajassa.

N43

Vierailija
10/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisesta asiasta nalkuttaminen vie miehen halut. Ei tarvitse liittyä seksiin. Myös mykkäkoulu ja murjottaminen tehoavat. Äläkä varsinkaan ole kiinnostunut siitä mistä mies pitää. Eli ole tyypillinen nainen. 

Jos et tiennyt, niin tuo on sitä nalkuttamista.

Vierailija
11/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pikapanokaan enää onnistu , vai rasittaisko sekin ?  

Vierailija
12/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mitään liikaa seksin määritelmää ei ole. Ja vain naiset nalkuttaa, miehet kunnollisia: eivät petä eivät juo eivät ole itsekkäitä sängyssä...'

Kyllä niitä pihtareita noilla opeilla tulee.

Vierailija
13/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä halut kohtaa hyvin. Ei ole ongelmia.

Vierailija
14/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo katkera vikinä ja syyllistäminen tyypillisen miehen puhetta?

Vierailija
15/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aina kun se lyö niin lujaa että taju meinaa lähteä.

Vierailija
16/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa nyt hyvät naiset tyytyväisiä, jos teillä on mies, joka vuosienkin jälkeen haluaa vielä teitä! Niin paljon tuttavapiirissä nimenomaan mieheltä hävinnyt halut 4-kympin jälkeen ja niitä, joilla hsluavat, mutta vierailta. Sitten on meitä sinkkunaisia, jotka eivät saa. Harrastakaa sitä seksiä, kun vielä voitte ja jos se mies jotenkin yrittää teidätkin tyydyttää.

Vierailija
17/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle niin paljon kuin haluaa, mutta makaa seksin aikana hiljaa liikkumatta, haukottele ja näytä siltä että et nauti. Vähenee mieheltä halut muutaman kerran jälkeen.

Vierailija
18/47 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaan ja en anna edes runkkuja.

Vierailija
19/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kuuluu riutua puutteessa ja tulla katkeriksi elämäänsä

Vierailija
20/47 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ se jatkuva vonkaus todellisuudessa on? Itse haluaisin todella paljon ja ihan jokainen päivä, ja alkaa jo tuntumaan, että haluankin liikaa. On tunne ettei mies ihan aina innostu, vaikka hoiteleekin minut sitten kyllä.

meillä se on, että edes joskus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän