Sinkku, mitkä ovat olleet potentiaalisissa kumppaneissa suurimmat epäkohdat?
Eli olet sinkku ja et ole löytänyt sopivaa kumppania itsellesi. Mitkä ovat olleet sitten niissä ehdokkaissa ne suurimmat epäkohdat? Aina voi kliseisesti sanoa, ettei vain ole ollut oikeanlaista kemiaa, mutta siihenkin on syynsä miksi sitä kemiaa ei ole. Kyllä ne syyt tiedostaa, että miksi se kemia puuttuu, tai ainakin minä olen aina tiedostanut.
Kommentit (99)
Näitä on useampiakin ja jossain on ollut (tai ehtinyt tulla ilmi) vain joku näistä ja joissakin on ollut montakin syytä, ettei mies ole ollut sopiva eikä tyyppiäni. Tässä muutama esimerkkisyy:
-miehellä on lapsia ennestään
-mies ei halunnut omia lapsia
-mies on turhan mieltynyt alkoholiin
-mies polttikin satunnaisesti pilveä
-mies poltti röökiä
-mies oli huonoitsetuntoinen
-mies oli katkera vissiin koko maailmalle
-mies oli ekstrovertti
-mies oli ilkeä/väkivaltainen
Mies sairasti alkavaa dementiaa, sillä hän unohti kertoa vaimostaan ja lapsistaan. Vakava sairaus on valitettavasti deal-breaker suhteen alussa.
Yksi halusi pitää orjaa mahdollisen suhteemme rinnalla.Tämä oli vaatimus ja oli kevyimmästä päästä tyypin erikoisuuksia. Sitten on rikostuomiot, raiskaukset, kummallinen fetish harrastaa seksiä sukulaisten kanssa, yksi oli vaikeasti läheisriippuvainen ja halusi heti muuttaa yhteen. Kun tarjonta on tätä niin mieluiten on sinkku.
Mies oli tavallaan ihan mukava, mutta ikäisekseen (yli 30) todella lapsellinen ja epäkypsä. Hän oli kuin yläasteikäinen nuori, draamaili ja ylitulkitsi kaikkea, kuvitteli kaiken liittyvän aina häneen, puhui eksistään halventavasti ja arveli heidän kadehtivan häntä jne. Lisäksi hän ei ymmärtänyt, että en halua tavata hänen lastaan noin kuukauden kevyen tapailun jälkeen. Hän itse uskoi, että laitoin suhteen poikki muiden naisten tavoin siksi, että hän tienasi liian vähän tai hänellä ei ollut autoa.
Tunnekylmyys, krooninen valehtelu, pettäminen, matala libido, pieni muna, kapeakatseisuus, hitaus, huumorintajuttomuus, ikä (liian nuori/vanha), aina on jotain! Miehet varmaan kuvittelee, että syyt on lompakon paksuudessa, ulkonäössä tai statuksessa - ehei, kyllä ne syyt on paljon moninaisemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja pukeutuminen ei miellyttänyt. Amislaisuus, joka näkyi mm yksinkertaisuutena ja "junttina" ruokavaliona.
Vakavien aiheiden välttely keskusteluissa tai niiden muuttaminen kepeiksi.
Lähinnä omista jutuista kiinnostuminen eli ei kysellyt tarpeeksi minun asioistani.
Vaikutat kyllä turn off-naiselta. Hyvin samankaltaiselta kuin exäni. Hänkin vaati minulta "vakavissa keskusteluissa" suoria vastauksia, mutta kun niihin ei omasta puolesta ollut suoria vastauksia, koska vastaukset riippuivat pitkälti tulevaisuuden eri tekijöistä. Siksi vastaukseni olivat usein suht ympäripyöreitä. Samoin suhteen lopussa valitti, että kun en koskaan ollut kysellyt hänen todellisia kuulumisiaan tai miten hän voi. No minä ajattelen niin, että ihminen kertoo kumppanille kuulumisensa tai jos jokin vaivaa, niin kertoo ilman että toisen tarvii erikseen kuulumisia kysellä tai yritt
Sinulle näköjään keskustelu on aika vieras käsite. Se ei ole vain kuvaamaasi kysymys-vastaus -vuorottelua tai vastausten tivaamista toiselta. Hyvä keskustelu ei ole myöskään tuollaisten oletusten tekemistä ;).
Näkee hyvin, että et sua ei kiinnosta kysyä toiselta ihmiseltä asioita. Teet ennemmin omat virheelliset johtopäätökset ja oletukset, ja toimitset toisen niiden perusteella, kuin kysyisit toiselta mitä hän tarkoittaa. En minäkään tuollaista miestä jaksaisi.
Taidat olla amiskamaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos on läski ja ruma nainen. Mieluummin vedän käteen.
Miksi sellainen olisi kiinnostunut sinusta, käsityöläisestä. 😂
Jos mietin tilanteita joissa olen itse torjunut miehen, suurin ongelma on yleensä ollut riittämätön ulkonäkö yhdistettynä tietynlaiseen "vässykkämäisyyteen". Eli miehestä huomaa heti ettei hän ole johtajatyyppiä, vaan sellaista joka haluaa että nainen johtaa. Ei sovi minulle sellainen mies. Ulkonäössä kasvonpiirteet ovat yleensä se suurin ongelma tai sitten miehen liian pieni koko. Jos mies on hentorakenteisempi kuin minä, ei mitään mahdollisuutta että kiinnostuisin. Myös juntihtava pukeutumistyyli on turn off. Niin, ja sitten myös valehtelu.
Hyvin pieniä aikoja olen sinkkuna ollut. Ei siihen kovin monta yrittäjää ole mahtunut. No, yksi oli varattu. Yksi asui liian kaukana. Yksi oli liian lyhyt mulle. Yksi oli alkoholilla itsensä nollaaja, koska rankka työ nyt vaan vaatii alkoholilla nollaamisen. Juu-u.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle näköjään keskustelu on aika vieras käsite. Se ei ole vain kuvaamaasi kysymys-vastaus -vuorottelua tai vastausten tivaamista toiselta. Hyvä keskustelu ei ole myöskään tuollaisten oletusten tekemistä ;).
Näkee hyvin, että et sua ei kiinnosta kysyä toiselta ihmiseltä asioita. Teet ennemmin omat virheelliset johtopäätökset ja oletukset, ja toimitset toisen niiden perusteella, kuin kysyisit toiselta mitä hän tarkoittaa. En minäkään tuollaista miestä jaksaisi.
Taidat olla amiskamaa...
Itse asiassa insinööri olen ja parisuhteessa, joka on kestänyt jo yli seitsemän vuotta. Minä todellakin vaadin keskustelutaitoa kumppanilta, mutta se keskustelu pitää kulminoitua oikeisiin asioihin. En jaksa aikuiselta naiselta mitään tunnepohjaista teinikiukuttelua, vaan aikuisen ihmisen käytöstä.
Liika alkon käyttö ja ei nuole, vaikka olen pyytänyt/asiasta keskusteltu.
30-ikävuoden jälkeen alkaa kaikki naiset olemaan jotain yksinhuoltajia, kuka sellaiseen nyt haluaisi sekaantua. Tarkoitushan on vain saada elättäjä omille äpärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin tilanteita joissa olen itse torjunut miehen, suurin ongelma on yleensä ollut riittämätön ulkonäkö yhdistettynä tietynlaiseen "vässykkämäisyyteen". Eli miehestä huomaa heti ettei hän ole johtajatyyppiä, vaan sellaista joka haluaa että nainen johtaa. Ei sovi minulle sellainen mies. Ulkonäössä kasvonpiirteet ovat yleensä se suurin ongelma tai sitten miehen liian pieni koko. Jos mies on hentorakenteisempi kuin minä, ei mitään mahdollisuutta että kiinnostuisin. Myös juntihtava pukeutumistyyli on turn off. Niin, ja sitten myös valehtelu.
Samoilla linjoilla täälläkin ollaan. Yksi merkittävä asia on tosiaan se, että miehellä ei ole yhtään jämäkkyyttä, on vähän sellainen tossukka. Eikä ole omia mielipiteitä, ei osaa sellaisia esittää niitä tai jos esittää, niin ei osaa perustella niitä.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto, heikot keskustelu- ja argumentointitaidot, verbaalinen kapea-alaisuus/kömpelyys, kognitiivinen hitaus, puutteita yleissivistyksessä (siitä huolimatta, että olen deittaillut vain maistereita ja tohtoreita), huono tai kehittymätön maku taiteen, musiikin ja kirjallisuuden suhteen.. onhan näitä. Myös epämiellyttävä elekieli, puheääni/intonaatio tai tapa kantaa itsensä ovat isoja turn-offeja.
Verbaalisesti kapea-alaiseksi sättiminen kuulostaa niin hauskalta, että haluan pikimmiten läksyttää jotakuta tähän syntiin sortuvaa.
Jk. Toivottavasti deittisi eivät ole piruuttaan heittäytyneet verbaalisesti kapea-alaisiksi närkästyttyään anglismeista kuten "tapa kantaa itsensä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on läski ja ruma nainen. Mieluummin vedän käteen.
Ja sinä vedät juuri tuollaisia naisia puoleesi, miksi? Ei voi odottaa kaunista ja hoikkaa naista jos itsekkin on ruma ja läski.
Tasoteoria on siis totta.
-Alkoholinkäyttö usein
- Ylipaino
- Epäsiisteys ihmisessä ja hänen kodissa
- Valehtelu ja lupausten rikkominen
- Eläimet ja pienet lapset
- Mies ei osaa elää myös täysin itsekseen
Jos yksikin noista tappaa kiinnostukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla täälläkin ollaan. Yksi merkittävä asia on tosiaan se, että miehellä ei ole yhtään jämäkkyyttä, on vähän sellainen tossukka. Eikä ole omia mielipiteitä, ei osaa sellaisia esittää niitä tai jos esittää, niin ei osaa perustella niitä.
Juuri näin. Usein tähän liittyy sellainen överi miellyttämisenhalu. Sanotaan tiettyjä asioita siksi koska ajatellaan että se on sitä mitä nainen haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla amiskamaa...
Itse asiassa insinööri olen ja parisuhteessa, joka on kestänyt jo yli seitsemän vuotta. Minä todellakin vaadin keskustelutaitoa kumppanilta, mutta se keskustelu pitää kulminoitua oikeisiin asioihin. En jaksa aikuiselta naiselta mitään tunnepohjaista teinikiukuttelua, vaan aikuisen ihmisen käytöstä.
Oma edellinen viestisi ventovieraan ihmisen kommenttiin kertoi kyllä aivan toista. Vai kulminoituiko se mielestäsi muka oikeisiin asioihin eikä ollut provosoitunutta tunnepohjaista ja kiukuttelevaa kirjoitusta?
Aivan...
Suomalaisten naisten pinnallisuus ja miesviha. Olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku. Mies on onnellisin sinkkuna. M28
"kehittymätön maku taiteen, musiikin ja kirjallisuuden suhteen."
Voi jeesus mitä paskaa.