Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kestää toipua siitä että mies halusi vain seksiä ja itse enemmän

Vierailija
27.04.2024 |

Oon ihan rikki ja tekisi koko ajan mieli laittaa viestiä. Itkettää ja mikään ei kiinnosta, en jaksa edes poistua kodista

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin jälkeenpäin itse en menisi sänkyyn ennen avioliittoa. Täysin yliarvostettua

Avioliitto yliarvostettua ja roskaa.

Samaa mieltä!

Vierailija
182/185 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kesti toipua siitä pettymyksestä minkä huono seksi aiheutti. Mietin pääni puhki miten kenenkään seksitaidot voivat olla niin huonolla tolalla, vaikka naistenmies kyseessä. Olin tuhlannut aikaani todelliseen sänkyluuseriin. Kalukaan ei ollut mikään ihmeellinen. Kaipa muut naiset sitten jaksavat surkeaa seksiä kun ovat niin rakastuneita. 

Niinpä🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kesti toipua siitä pettymyksestä minkä huono seksi aiheutti. Mietin pääni puhki miten kenenkään seksitaidot voivat olla niin huonolla tolalla, vaikka naistenmies kyseessä. Olin tuhlannut aikaani todelliseen sänkyluuseriin. Kalukaan ei ollut mikään ihmeellinen. Kaipa muut naiset sitten jaksavat surkeaa seksiä kun ovat niin rakastuneita. 

Tui tui. Jospa vika oli sinussa. Sitä paitsi, ei ne kemiat vain kaikkien kanssa kohtaa. Voi olla, että minulle huonoimmat ovatkin oikeasti hyviä jonkun toisen kanssa.

No ei tod!

Vierailija
184/185 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ahteriin?

Vierailija
185/185 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo toipunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän