Miten kauan kestää toipua siitä että mies halusi vain seksiä ja itse enemmän
Oon ihan rikki ja tekisi koko ajan mieli laittaa viestiä. Itkettää ja mikään ei kiinnosta, en jaksa edes poistua kodista
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kävi niin, että mies halusikin vain seksiä, ei pysyvää suhdetta. Itse en niin sanotusti antanut heti, vaan kaksi kuukautta tutustuin mieheen niin, että tavattiin useita kertoja kahviloissa, ulkoilemassa ym, soiteltiin ja viestiteltiin joka päivä. Puhuttiin elämästä, haaveista jne. Sitten vasta menin sänkyyn hänen kanssaan. Muutamia kertoja. Ja lopulta mies sanoi, ettei oikeasti ole sitoutuvaa tyyppiä (oli vain antanut ymmärtää että haaveilisi perheestä jne, tai tavallaan haaveileekin mutta ei aio toteuttaa sitä oikeasti). Sanoi että toivoo että voimme jatkaa tapailua hyvän seksin merkeissä, mutta ei sen enempää. No en tietenkään halunnut, koska olin ihastunut häneen. Eli ei odottaminen suojele siltä etteikö mies haluaisi vain seksiä.
Kaksi kuukautta on tosi lyhyt aika odottaa seksiä. Jos ei
No jos nainenkin haluaa seksiä, niin missä ongelma? Sitten naidaan ja jos mies jättää sen jälkeen niin nainen on saanut ainakin haluaamansa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sittenpähän jahkailet ja itket vähän myöhemmin kun et taaskaan älynnyt ehdottaa yhteenmuuttoa ja lapsia ja avioliittoa.
Ei lapset olisi enää vaihtoehtokaan minulle - olen 46-v ja minulla on jo kaksi teini-ikäistä lasta. Avoliitossa asuin melkein 20 vuotta lasten isän kanssa, että ei ollut ainakaan se este suhteen ja perheen saamiselle, etten kokenut avioliittoa tärkeäksi. Ja suhteen alussa oltiin parikymppisiä, ei todellakaan puhuttu lapsista. Yhteenmuuttoakaan ei heti suunniteltu, koska opiskelut oli eri kaupungeissa. Ja nyt sitten taas en edelleenkään halua naimisiin, mm. siksi etten halua sotkea lasten printöasioita. Ja uusperhettä en tosiaan halua. Kyllä tässä maailmassa muunkinlaisia suhteita on kuin vain tietyn kaavan mukaan meneviä. Olennaista onkin se, että osapuolet haluavat samaa, eli jos toinen haluaa naimisiin ja toinen ei, eivät ole hyvä match.
Vierailija kirjoitti:
Samassa tilanteessa ollut jo vuodesta 2015. En ole tuon miehen jälkeen ihastunut keneenkään ja edelleen hän päivittäin mielessä. Täys pskiainenhan tuo oli mutta minkäs teet.
Miksi tuhlata aikaa jonkun mäntin miettimiseen?
Vierailija kirjoitti:
No jos nainenkin haluaa seksiä, niin missä ongelma? Sitten naidaan ja jos mies jättää sen jälkeen niin nainen on saanut ainakin haluaamansa seksiä.
Niin, ei seksi tuossa ongelma tietysti olekaan. Mutta ainahan se toki on ongelma, jos lupaavan oloinen suhde kaatuukin tai jos itse toivoisi pitempääkin juttua, ja toinen ei. Se, että haluaa seksiä, ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö millään muullakaan olisi väliä. Toki itse en tuollaisessa tilanteessa surisi sitä, että "mies halusi vain seksiä" vaan ajattelisin asian toisin ja surisin sitä, ettei hän halunnut pitempääKIN suhdetta. Se ei harmittaisi, että seksiä oli. Mutta ainahan se harmittaa, jos itse on ihastunut, mutta toinen ei. Toki silloin, jos itsekään ei ole vielä ihastunut, voi ajatella, että no ainakin sai seksiä ja se oli kivaa.
AP, ota opiksi. Älä anna heti miehelle, ota käyttöön 3 kk sääntö, se on hyvä juttu seukkaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja eihän seksuaalinen halu kohdistu yhteen ihmiseen.
Kenelle tämä viesti oli vastaus? Palstan lainaussysteemi on niin sekava, ettei tuosta huomaa, kenelle vastasit. Mutta ainakin minulla on niin, että on sekä kehenkään liittymätöntä halua, ns. panetusta, että sitten jonkun tietyn ihmisen synnyttämää, juuri häneen kohdistuvaa halua. Ei minulla ikinä ole sellaista halua, että haluaisin seksiä kenen tahansa kanssa. Joihinkin ihmisiin tuntee vetoa ja toisiin ei. Ja jos joku on aivan erityisen kuuma ja olen ihastunut häneen, silloin se halu kohdistuu häneen eikä niihin "ihan ok -tyyppeihin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kävi niin, että mies halusikin vain seksiä, ei pysyvää suhdetta. Itse en niin sanotusti antanut heti, vaan kaksi kuukautta tutustuin mieheen niin, että tavattiin useita kertoja kahviloissa, ulkoilemassa ym, soiteltiin ja viestiteltiin joka päivä. Puhuttiin elämästä, haaveista jne. Sitten vasta menin sänkyyn hänen kanssaan. Muutamia kertoja. Ja lopulta mies sanoi, ettei oikeasti ole sitoutuvaa tyyppiä (oli vain antanut ymmärtää että haaveilisi perheestä jne, tai tavallaan haaveileekin mutta ei aio toteuttaa sitä oikeasti). Sanoi että toivoo että voimme jatkaa tapailua hyvän seksin merkeissä, mutta ei sen enempää. No en tietenkään halunnut, koska olin ihastunut häneen. Eli ei odottaminen suojele siltä etteikö mies haluaisi vain seksiä.
Kaksi kuukautta on tosi lyhyt aika odottaa seksiä. Jos ei
Lisään vielä, että varsinkin anaaliseksi ihastumisvaiheessa kiihottaa. Ihan ehkäisysyistä, mutta myös sen takia, että se kertoo miehestä positiivisia seikkoja, miten hän toimii peppupanoa ennen ja sen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä viesti oli vastaus? Palstan lainaussysteemi on niin sekava, ettei tuosta huomaa, kenelle vastasit. Mutta ainakin minulla on niin, että on sekä kehenkään liittymätöntä halua, ns. panetusta, että sitten jonkun tietyn ihmisen synnyttämää, juuri häneen kohdistuvaa halua. Ei minulla ikinä ole sellaista halua, että haluaisin seksiä kenen tahansa kanssa. Joihinkin ihmisiin tuntee vetoa ja toisiin ei. Ja jos joku on aivan erityisen kuuma ja olen ihastunut häneen, silloin se halu kohdistuu häneen eikä niihin "ihan ok -tyyppeihin".
Aijaa, minulla taas halu liittyy aina lukusiin ihmisiin ja rakastuneenakin seksuaalinen halu muihin ihmisiin pysyy. toki sitä voi sitten itse päättää tekojen tasolla mihin ryhtyy.
Ap, jatka samaan ketjuun!
https://www.vauva.fi/keskustelu/5558929/tarviin-nyt-vertaistukea-etten-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi
Anaaliseksi ehkäisysyistä :D :D No huh huh. Onhan se kondomi keksitty. Naisen emätin on se herkempi reikä, ei anaali.
Miten kauan järven kestää toipua siitä, että siinä on käyty soutamassa?
Saavatko järvet terapiaa yhteiskunnan piikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kannattaa harrastaa vain sen takia, että haluaa seksiä. Ei ihastumisen tms vuoksi. Sitten ei harmita, jos mieskään ei halunnut muuta.
Mutta eikö ihastumiseen olennaisesti juuri kuulu seksuaalinen halu ihastuksen kohdetta kohtaan? Näin ainakin itselläni. En tunnista ihastusta ilman seksinhimoa. Ja nainen olen.
Ei minulla ainakaan seksitarpeet ole kumppanista kiinni. Tottakai joku kumppani voi olla seksuaalisesti hyvin viehättävä, mutta eihän se pakota harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Jos taas haluaa saada tarpeensa tyydytettyä, niin sittenhän vaikka mies ei enää jatkaisi tapailua, on itse kuitenkin voitolla, kun tarpeet on tyydytetty hetkeksi.
Tajuan, mitä tarkoitat. Kyllä minullakin sinkkuna on haluja ja hoitelen niitä sitten itsekseni. Mutta minulla johonkin ihmiseen kohdistuva halu on vielä tästä erilainen, sellainen, että juuri se ihminen sytyttää ja vetää puoleensa. Ja minulla ihastumiseen liittyy vahvasti juuri tämä. Silloin haluaisin seksiä juuri hänen kanssaan, kaikki muut olisivat yhdentekeviä korvikkeita, eikä todellakaan olisi sama asia hoitaa asia jollain satisfyerilla tai random miehellä. Minulla siis seksitarpeet ja seksuaalinen vetovoima toiseen ovat kaksi eri asiaa. Ja jos tunnen toiseen vetoa, silloin hän sytyttää minussa halua, joka ei noudata vain omien seksitarpeitteni rytmiä. Ja en koskaan taida olla harrastanut toisen kanssa seksiä vain tyydyttääkseni tarpeita, vaan kyllä siinä on aina ollut pointtina se kaikki muu, mitä seksistä saa - sehän on paljon muutakin kuin vain paineiden purkamista. Ja en tarkoita, että aina pitäisi olla tunteita mukana - olennaista on vetovoima, kipinä, intohimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, minulla taas halu liittyy aina lukusiin ihmisiin ja rakastuneenakin seksuaalinen halu muihin ihmisiin pysyy. toki sitä voi sitten itse päättää tekojen tasolla mihin
Tässä on paljon yksilöllistä vaihtelua. Minulla halu kohdistuu rakastuneena siihen kumppaniin, siitäkin huolimatta, vaikka esim. fantasioissa voisi olla mitä tahansa.
Miksi meitä ei varoiteta siitä että voimme sairastua lopuksi elämää ties mistä irtosuhteista ja koko elämä pilalla?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5560477/miten-kauan-kestaa-toipua-siita…
Onko niin että 'meillä kaikkilla' täällä on jonku 'h-...en mielenmaisema? Halutaan seksiä seksin takia... siis himoitaan seksiä seksin takia... eikä se liitty ihmissuhteeseen jossa rakastetaan ja välitetään toisesta ja siksi halutaan rakastella...
Yksi vaihtoehto olisi tietysti seksiä lasten siittämisen takia, mutta näihin enemmän tai vähemmän irtoseksitilanteisiinhan kuulu...
Onko tämä seksiriippuvuutta ja porukat enemmän tai vähemmän sairaita vai onko tämä joku sairas malli johon yhteiskuntamme on meidät kouluttanut...
Varokaa sitä että vaurioitatte itsenne seksisuhteissanne... mistä tarkalleen voidaan varottaa ja varoitetaan ON KOVIN EPÄMÄÄRÄISTÄ... Kun ja jos kuitenkin vaurioitatte itsenne niin kaikki tuskan kanto JA VASTUU MAHDOLLISESTA PARANTMISESTA KAATUU TEILLE ITSELLEEN... EIKÄ MITÄÄN TIETOA KUINKA KAUAN SAIRAUS KESTÄÄ JA PARANTUUKO KOSKAAN... Siinä oli sitten se lyhyt juttu joka pani paskaksi KOKO ELÄMÄN JA KUKAAN EI EDES VAROITTANUT...
Vierailija kirjoitti:
Miksi meitä ei varoiteta siitä että voimme sairastua lopuksi elämää ties mistä irtosuhteista ja koko elämä pilalla?
Onko niin että 'meillä kaikkilla' täällä on jonku 'h-...en mielenmaisema? Halutaan seksiä seksin takia... siis himoitaan seksiä seksin takia... eikä se liitty ihmissuhteeseen jossa rakastetaan ja välitetään toisesta ja siksi halutaan rakastella...
Yksi vaihtoehto olisi tietysti seksiä lasten siittämisen takia, mutta näihin enemmän tai vähemmän irtoseksitilanteisiinhan kuulu...
Onko tämä seksiriippuvuutta ja porukat enemmän tai vähemmän sairaita vai onko tämä joku sairas malli johon yhteiskuntamme on meidät kouluttanut...
Varokaa sitä että vaurioitatte itsenne seksisuhteissanne... mistä tarkalleen voidaan varottaa ja varoitetaan ON KOVIN EPÄMÄÄRÄI
Ei seksiä seksin takia, vaan seksiä sen vuoksi, että kahden ihmisen välillä on seksuaalista vetovoimaa, oikeanlainen lataus ja kipinä, intohimoa, ja asiat etenevät luontevasti seksiin, jota kummankin tekee mieli. Ja sitten, jos seksi toimii ja mieltymykset osuvat yksiin, se on vaan tosi ihanaa, yksi hienoimpia ja intiimimpiä asioita mitä toisen kanssa voi jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa sitä että vaurioitatte itsenne seksisuhteissanne... mistä tarkalleen voidaan varottaa ja varoitetaan ON KOVIN EPÄMÄÄRÄI
Seksin harrastaminen seksin tarpeesta nimenonaan ei ole prostituution mielenmaisemaa, koska eihän prostituoitu tee sitä himon takia vaan rahan. Itsellä on kovat fyysiset tarpeet ja olen miehen kanssa ainostaan, jotta saan tarpeeni tyydytettyä. Rakkautta voi ilmaista muullakin kuin seksillä.
Ymmärrän, kaikki varmaan ymmärtää, että ap:n olo on kurja. Mutta yritä ajatella näin: jos mies olisi vastannut, vaikka hän jo tietäisi, ettei jutusta tule mitään, olisit kiinni hänessä tämänkin kevätpäivän. Silloin sinulta voisi mennä ohi se oikea elämäsi rakkaus. Tänään, huomenna tai parin viikon päästä
Mies ei kohdellut hyvin, mutta se kertoo paljon hänestä, ei sinusta. Itse asiassa niin paljon, että voit kiittää onneasi, että juttu ei mennyt pidemmälle.
Jos seksi oli hyvää, sait hyvää seksiä. Jos se ei ollut edes sitä, sitä parempi, että pääset johti kesää ilman tuota ihmistä.
Minä kostaisin sille miehelle jotenkin...
Tekisi mieli laittaa viesti että mitä kuuluu?
Ap