Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kestää toipua siitä että mies halusi vain seksiä ja itse enemmän

Vierailija
27.04.2024 |

Oon ihan rikki ja tekisi koko ajan mieli laittaa viestiä. Itkettää ja mikään ei kiinnosta, en jaksa edes poistua kodista

Kommentit (185)

Vierailija
61/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet valehtelevat saadakseen seksiä. Kaikki oheistoiminta naisen kanssa on lopulta pelkkä välttämättömyys seksiin. Kaikkein tärkein asia naisessa miehelle on seksi. Nainen voi kuvitella vaikka mitä miehestä, mutta mies ajattelee lähinnä seksiä naisesta.

Vierailija
62/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin kävi niin, että mies halusikin vain seksiä, ei pysyvää suhdetta. Itse en niin sanotusti antanut heti, vaan kaksi kuukautta tutustuin mieheen niin, että tavattiin useita kertoja kahviloissa, ulkoilemassa ym, soiteltiin ja viestiteltiin joka päivä. Puhuttiin elämästä, haaveista jne. Sitten vasta menin sänkyyn hänen kanssaan. Muutamia kertoja. Ja lopulta mies sanoi, ettei oikeasti ole sitoutuvaa tyyppiä (oli vain antanut ymmärtää että haaveilisi perheestä jne, tai tavallaan haaveileekin mutta ei aio toteuttaa sitä oikeasti). Sanoi että toivoo että voimme jatkaa tapailua hyvän seksin merkeissä, mutta ei sen enempää. No en tietenkään halunnut, koska olin ihastunut häneen. Eli ei odottaminen suojele siltä etteikö mies haluaisi vain seksiä. 

Kaksi kuukautta on tosi lyhyt aika odottaa seksiä. Jos ei halua seksin perässä juoksijaa, niin minimissään puoli vuotta kannattaa ihan seurustella, ei vain tapailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa ollut jo vuodesta 2015. En ole tuon miehen jälkeen ihastunut keneenkään ja edelleen hän päivittäin mielessä. Täys pskiainenhan tuo oli mutta minkäs teet.

Vierailija
64/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kannattaa harrastaa vain sen takia, että haluaa seksiä. Ei ihastumisen tms vuoksi. Sitten ei harmita, jos mieskään ei halunnut muuta.

Vierailija
66/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin kävi niin, että mies halusikin vain seksiä, ei pysyvää suhdetta. Itse en niin sanotusti antanut heti, vaan kaksi kuukautta tutustuin mieheen niin, että tavattiin useita kertoja kahviloissa, ulkoilemassa ym, soiteltiin ja viestiteltiin joka päivä. Puhuttiin elämästä, haaveista jne. Sitten vasta menin sänkyyn hänen kanssaan. Muutamia kertoja. Ja lopulta mies sanoi, ettei oikeasti ole sitoutuvaa tyyppiä (oli vain antanut ymmärtää että haaveilisi perheestä jne, tai tavallaan haaveileekin mutta ei aio toteuttaa sitä oikeasti). Sanoi että toivoo että voimme jatkaa tapailua hyvän seksin merkeissä, mutta ei sen enempää. No en tietenkään halunnut, koska olin ihastunut häneen. Eli ei odottaminen suojele siltä etteikö mies haluaisi vain seksiä. 

Kaksi kuukautta on tosi lyhyt aika odottaa seksiä. Jos ei halua seksin perässä juoksijaa, niin minimissää

Samaa mieltä. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin viitsii opetella laittamaan himonsa taka-alalle.

m.35

Vierailija
67/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukautta on tosi lyhyt aika odottaa seksiä. Jos ei halua seksin perässä juoksijaa, niin minimissää

No sitten kyllä saa olla yksin. Vain uskovaiset miehet alkaa odottamaan puolta vuotta..

Vierailija
68/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukautta on tosi lyhyt aika odottaa seksiä. Jos ei

Jos harrastaa seksiä siksi että mies uhkaa jättää tai miehen mieliksi niin ei ihmekään, jos saa näpeilleen. Ei naisen tarvitse antaa miehelle vain antamisen takia vaan omat tarpeet pitäisi mennä edelle. Synnytyksen jälkeenkhän menee hormonien takia helposti vuosikin, ettei yhdyntää ole. Mies joka ei hillitse itseään, ei ole aviomiesmateriaalia.

Vierailija
69/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut ja minkä ikäinen olet?

Voin lähtä viihteelle tänään katsomaan jos löytyis piristystä sulle, jos olet yli 30 ja pääkaupunkiseudulta ja haluat tanssia ja kerätä hieman piristäviä katseita miehiltä. Ja jutella miehistä:)

Muutama drinkki ja tanssi piristäisi varmasti. Jos et asu täällä suunnalla niin suosittelen silti että etsit / pyydät jotain kaveria istumaan iltaa ja juttelemaan. Aika varmasti helpottaa ja puhuminen.

T. Nainen, ja yli 30v.

Vierailija
70/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä kannattaa harrastaa vain sen takia, että haluaa seksiä. Ei ihastumisen tms vuoksi. Sitten ei harmita, jos mieskään ei halunnut muuta.

Mutta eikö ihastumiseen olennaisesti juuri kuulu seksuaalinen halu ihastuksen kohdetta kohtaan? Näin ainakin itselläni. En tunnista ihastusta ilman seksinhimoa. Ja nainen olen.

Vierailija
71/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin asut ja minkä ikäinen olet?

Voin lähtä viihteelle tänään katsomaan jos löytyis piristystä sulle, jos olet yli 30 ja pääkaupunkiseudulta ja haluat tanssia ja kerätä hieman piristäviä katseita miehiltä. Ja jutella miehistä:)

Muutama drinkki ja tanssi piristäisi varmasti. Jos et asu täällä suunnalla niin suosittelen silti että etsit / pyydät jotain kaveria istumaan iltaa ja juttelemaan. Aika varmasti helpottaa ja puhuminen.

T. Nainen, ja yli 30v.

En ole pääkaupunkiseudulta. En tunne täältä ketään jota voisi kysyä viettämään iltaa. Muuten hyvä vinkki. Yksin en viitsi lähteä se vain lisää surkeutta.

Ap

Vierailija
72/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että pitäisi puoli vuotta esittää, ettei tiedä, haluaako seksiä toisen kanssa, tai että pitäisi puoli vuotta esittää, että tarvitsee aikaa, jotta voi/pystyy harrastamaan seksiä, vai pitäisikö esittää, että on jokin periaate, että pitää odottaa? Nimittäin eikö tuossa ole riskinä, että antaa itsestään sellaisen kuvan, että on joku ongelma seksin/seksuaalisuuden kanssa, tai ettei seksi ole itselle niin tärkeä? Siinähän huonolla tuurilla menettää myös potentiaalisen suhteen, jos mies luulee, että nainen on seksuaalisesti liian ongelmainen tai ettei nainen vain tunne miestä kohtaan halua. Ja luonnotonta itsellekin, että haluaisi seksiä, mutta sitten pitää keinotekoisesti jarrutella, keskeyttää kaikki kiihkeät hetket ja pitää keinotekoisesti fyysistä etäisyyttä. En oikein tajua. En itse ainakaan haluaisi kumppanin kanssa vain jotain leffojen katselua, kahviloissa ja aktiviiteissa pyörimistä ja pelkkää suutelua ja kädestä pitelyä. Kyllä naisenakin haluaa seksiä.

Vierailija
73/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin kertoa että seksiä voi olla jo ensimmäisillä treffeillä, mutta jos mies ei lämpene yhteenmuutolle, lapsien hankinnalle ja avioliitolle, niin silloin kannattaa varautua siihen, että et ole hänelle se oikea. Minulle oli selvää heti alusta kun nykyisen vaimoni tapasin, että yhteenmuutetaan, hankitaan lapsia ja mennään naimisiin. Ei siinä jahkailtu vuosikausia, vaan nopeasti edettiin.

Vierailija
74/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa avioliiton heti alkuun puheeksi nin siinä karisee onnenonkijat.

Monella naisella on niin huono itsetunto että he eivät osaa ja uskalla vaatia oikeanlaista kohtelua. Ja sitten itkevät miehen perään niin kuin ap. Seuraavan miehen kanssa sama. 

Vierailija
75/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin kertoa että seksiä voi olla jo ensimmäisillä treffeillä, mutta jos mies ei lämpene yhteenmuutolle, lapsien hankinnalle ja avioliitolle, niin silloin kannattaa varautua siihen, että et ole hänelle se oikea. Minulle oli selvää heti alusta kun nykyisen vaimoni tapasin, että yhteenmuutetaan, hankitaan lapsia ja mennään naimisiin. Ei siinä jahkailtu vuosikausia, vaan nopeasti edettiin.

Hankalampi tsekkauslista sellaiselle naiselle, joka ei halua naimisiin tai ei halua lapsia, ja jolle yhteenmuuttokaan ei ole ainakaan heti välttämättömyys. Ja etenkin vähän aikuisempana, kun lapset on jo tehty eikä halua uusperhettä, eikä edes pidä avioliittoa tärkeänä tai ei halua sitä. Toisaalta en myöskään antaisi joillekin parikymppisille sellaista elämänohjetta, että jos ei kumppani tiedä heti silloin 20-vuotiaana, haluaako noita mainitsemiasi asioita, hän ei voisi olla kiinnostunut. Usein ei pidä mennä asioiden edellekään, ja tosissaan voi olla, vaikkei ekoilla treffeillä jo miettisi häitä ja lapsia.

Vierailija
76/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet valehtelevat saadakseen seksiä. Kaikki oheistoiminta naisen kanssa on lopulta pelkkä välttämättömyys seksiin. Kaikkein tärkein asia naisessa miehelle on seksi. Nainen voi kuvitella vaikka mitä miehestä, mutta mies ajattelee lähinnä seksiä naisesta.

Olet  oikeassa. Naiselta ei saa muuta kuin sexiä jos ei halua jutella exät sitä ja tätä tai salkkareissa oli tällänen jakso tai naapuri sanpoi että...

Harva nainen on miehensä tasolla. Jäljelle jää vain sexy.

Vierailija
77/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankalampi tsekkauslista sellaiselle naiselle, joka ei halua naimisiin tai ei halua lapsia, ja jolle yhteenmuuttokaan ei ole ainakaan heti välttämättömyys. Ja etenkin vähän aikuisempana, kun lapset on jo tehty eikä halua uusperhettä, eikä edes pidä avioliittoa tärkeänä tai ei halua sitä. Toisaalta en myöskään antaisi joillekin parikymppisille sellaista elämänohjetta, että jos ei kumppani tiedä heti silloin 20-vuotiaana, haluaako noita mainitsemiasi asioita, hän ei voisi olla

Sittenpähän jahkailet ja itket vähän myöhemmin kun et taaskaan älynnyt ehdottaa yhteenmuuttoa ja lapsia ja avioliittoa. 

Vierailija
78/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö ihastumiseen olennaisesti juuri kuulu seksuaalinen halu ihastuksen kohdetta kohtaan? Näin ainakin itselläni. En tunnista ihastusta ilman seksinhimoa. Ja nainen olen.

Ei minulla ainakaan seksitarpeet ole kumppanista kiinni. Tottakai joku kumppani voi olla seksuaalisesti hyvin viehättävä, mutta eihän se pakota harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Jos taas haluaa saada tarpeensa tyydytettyä, niin sittenhän vaikka mies ei enää jatkaisi tapailua, on itse kuitenkin voitolla, kun tarpeet on tyydytetty hetkeksi.

Vierailija
79/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sinulla on oppiläksyt tässä asiassa edelleen oppimatta. Ensimmäinen vaihe on mennä sinne terapiaan jotta pääset itsesi kanssa eteenpäin. Jos sinun itsetuntosi ja omanarvontuntosi perustuu toisen miehen saamasta huomiosta niin olet todella avun tarpeessa. 

Vierailija
80/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuukautta on tosi lyhyt aika odottaa seksiä. Jos ei

Tottakai nainenkin haluaa seksiä. Itse olen nainen ja minulla on tarve yhdyntään 1-3 krt päivässä. Ei tarvitse esittää mitään vaan voi vaan sanoa, että haluaa tutustua kunnolla ennen seksiä ja seurustella. Eihän se, että on itsekuria, liity mitenkään libidon voimakkuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan