Miten kauan kestää toipua siitä että mies halusi vain seksiä ja itse enemmän
Oon ihan rikki ja tekisi koko ajan mieli laittaa viestiä. Itkettää ja mikään ei kiinnosta, en jaksa edes poistua kodista
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kävi niin, että mies halusikin vain seksiä, ei pysyvää suhdetta. Itse en niin sanotusti antanut heti, vaan kaksi kuukautta tutustuin mieheen niin, että tavattiin useita kertoja kahviloissa, ulkoilemassa ym, soiteltiin ja viestiteltiin joka päivä. Puhuttiin elämästä, haaveista jne. Sitten vasta menin sänkyyn hänen kanssaan. Muutamia kertoja. Ja lopulta mies sanoi, ettei oikeasti ole sitoutuvaa tyyppiä (oli vain antanut ymmärtää että haaveilisi perheestä jne, tai tavallaan haaveileekin mutta ei aio toteuttaa sitä oikeasti). Sanoi että toivoo että voimme jatkaa tapailua hyvän seksin merkeissä, mutta ei sen enempää. No en tietenkään halunnut, koska olin ihastunut häneen. Eli ei odottaminen suojele siltä etteikö mies haluaisi vain seksiä.
Kannattaisiko tutustua vähän pitempään, 2 kk on lyhyt aika. Kyllä sen huomaa, kun mies lähtee menemään 2 kkn tutustumisen jälkeen, mitä oli hakemassa.
En tiedä. - Jiskus tuntunut sille, että yksi syy sinkkuuteni on se, että en osaa tai en ole osannut edetä niin, että olisin päässyt harrastamaan seksiä naisen kanssa.
Ja kun taas vastaavasti nainen on mahdollisesti antanut joskus vihjeen, että hän saattsisi mahd.haluta seksiä kanssani, niin en ole siihen syystä tai toisesta tarttunut.
Minäkin haluaisin joskus löytää hänet, jolle voisin olla muutakin kuin vain kaveri.
Ja kyllä minäkin sitä seksiä saatan varmasti haluta mutta en luultavasti ole siihen valmis heti. Tuskin aina vielä kolmansienkaan treffien yhteydessä, eikä tämä kertomani kerro kuin minusta, eikä lainkaan siitä, että olisin esim toistaiseksi tavannut vain "vääränlaisia" naisia.(..)
Varattujen kanssahan käy usein näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kävi niin, että mies halusikin vain seksiä, ei pysyvää suhdetta. Itse en niin sanotusti antanut heti, vaan kaksi kuukautta tutustuin mieheen niin, että tavattiin useita kertoja kahviloissa, ulkoilemassa ym, soiteltiin ja viestiteltiin joka päivä. Puhuttiin elämästä, haaveista jne. Sitten vasta menin sänkyyn hänen kanssaan. Muutamia kertoja. Ja lopulta mies sanoi, ettei oikeasti ole sitoutuvaa tyyppiä (oli vain antanut ymmärtää että haaveilisi perheestä jne, tai tavallaan haaveileekin mutta ei aio toteuttaa sitä oikeasti). Sanoi että toivoo että voimme jatkaa tapailua hyvän seksin merkeissä, mutta ei sen enempää. No en tietenkään halunnut, koska olin ihastunut häneen. Eli ei odottaminen suojele siltä etteikö mies haluaisi vain seksiä.
Kannattaisiko tutustua vähän pitempään, 2 kk on lyhyt aika. Kyllä sen huomaa, kun mies lähtee menemään 2 kkn tutustumis
Olen eri, mutta kuka aikuinen nainenkaan jaksaa kuukausikaupalla jutella kahviloissa ja käydä kävelylenkeillä? Ihastuneena haluaa läheisyyttä ja seksiä. Tuollainen henkevien keskustelu kahvilassa on sitä, mitä tehdään jonkun kaverin kanssa - jopa läheisimpiä ystäviä on kiva nähdä kotona. Tuntuisi ihan luonnottomalta tapailla/seurustella kuin jossain puritaanisessa valtiossa. Jokainen oikeaa suhdetta haluava, niin mies kuin nainen, lähtee menemään, jos tapailu on jatkuvaa kahviloissa istuskelua ties kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs annoit. Irstaus on lopun alku.
Se mieshän se oli irstas kun alunperin halusi.
Oma arvioni: paskin vaihe kuukaudesta muutamaan kuukauteen, sitten sen jälkeen vähän helpompi vaihe kestää henkilöstä riippuen parista kuukaudesta melkein vuoteen - mutta tänä aikana ei ole enää rikki. Selviytymiskeinoja on joko omiin fiiliksiin sopivien elokuvien tai sitten kokonaan erityyppiset elokuvat (komedia, scifi, fantasia, dekkari), ystävien kanssa asian vatvominen, uusien harrastuksien keksiminen ja kalenterin täyttäminen erilaisella tekemisellä. Mutta näistä pääsee kyllä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tutustua vähän pitempään, 2 kk on lyhyt aika. Kyllä sen huomaa, kun mies lähtee menemään 2 kkn tutustumis
Eihän tuossa mies lähtenyt menemään vaan olisi halunnut jatkaa.
Kuluiko järvi pahastikin soutaessa?
Hirveä trauma. Nyt kannattaa mennä psykiatrisen päivystykseen, siellä joutuu aika kauan odottamaan muiden naisten seassa, mutta lopulta saa hyvät lääkkeet ja kupongin jolla saa ilmaista terapiaa.
PS
Kannattaa myös heti laittaa varaus kirjaston lainatuimpiin self help -kirjoihin, niistä löytää TODELLA paljon syvällisiä viisauksia ja apua.
Mulla kesti puolisen vuotta päästä yli vastaavassa tilanteessa. Oikeastaan se haikailu päättyi kokonaan vasta kun tuli uusi ihastus. Aika ja omaan elämään keskittyminen auttaa
Vierailija kirjoitti:
Ja pysyvä suhdekaan ei tarkoita että mies haluaisi oikeasti yhtään mitään muuta kuin seksiä, ruokaa ja netflixiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pysyvä suhdekaan ei tarkoita että mies haluaisi oikeasti yhtään mitään muuta kuin seksiä, ruokaa ja netflixiä.
Sarjassamme velavanhapiian viisauksia 😆🤣
Et menettänyt mitään todellista, vain haaveet. Mies menetti enemmän, kaiken sen, mitä olisit halunnut hänelle antaa.
On ihan aiheellinen ja hyvä kysymys kuinka pian edetä harrastamaan seksiä sen jälkeen kun on kohdattu treffeillä. - Ehkä vähän puolin ja toisin ihastuttukin.
Mutta minua turhauttaa ja harmittaa kun osa haluaa ylläpitää mielikuvaa, että kaikki miehet tai ainakin me heteromiehet, jotka olemne perusterveitä ja normaalin libidon omaavia olisimne milloin tahansa valmiita ja halukkaita harrastamaan seksiä
Ja ellemme olisi niin kieltäytymisemme syy olisi se, että mahdollisessa seksikumppanissamne olisi jotain vikaa tai merkittävää puutetta
Mutta jos hän olisi sitä tai tätä ni-in välittömästi olisimme kiinostuneita seksistä hänen kanssaan.
Pihtaa, pihtaa, niin kirkkaimman kruunun saat!
Vierailija kirjoitti:
Et menettänyt mitään todellista, vain haaveet. Mies menetti enemmän, kaiken sen, mitä olisit halunnut hänelle antaa.
Kaiken sen eli nalkutusta, rupsahdus ja kuiva haiseva pillu.
Mies haluaa vain seksiä??? En ymmärrä! Kun on nuorista, noin 18-25 vee, pulmusista kyse niin näinkö se muka on sellaisissakin 'suhteissa' vai kusettaako mies itseään eli haluua muuta vaikka ei sitä itselleen myönnä... eikä tytölle nyt ainakaan...
Vanhempien ihmisten jutut ja seksisuhteet ovatkin jotain muuta ja voivat olla mitä vain... vai onko ajatukseni taas vain jonkun pelkän aivoinvalidin ja älykääpiön?
Vierailija kirjoitti:
Jälkiviisaana on helppo sanoa, että olisi kannattanut tutustua ensin kunnolla siihen ihmiseen.
Ulkonäkö edellä iso osa valitsee kumppaninsa, niin tämä on lopputulos.
Kun meitä kilttejä ja muutakin kuin pelkkää seksiä haluavia miehiä on tarjolla.
Et vaikuta kauhean kiltiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkiviisaana on helppo sanoa, että olisi kannattanut tutustua ensin kunnolla siihen ihmiseen.
Ulkonäkö edellä iso osa valitsee kumppaninsa, niin tämä on lopputulos.
Kun meitä kilttejä ja muutakin kuin pelkkää seksiä haluavia miehiä on tarjolla.
Et vaikuta kauhean kiltiltä
Sä vaikutat melkoiselta ihmistuntijalta yhden viestin perusteella
Jos tämä nainen ei olisi sitä miehen kanssa harrastanut, olisi mies siis häippäissyt eikä häneen nyt sattuisi. Ajatteles vähän pidemmälle.