Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kestää toipua siitä että mies halusi vain seksiä ja itse enemmän

Vierailija
27.04.2024 |

Oon ihan rikki ja tekisi koko ajan mieli laittaa viestiä. Itkettää ja mikään ei kiinnosta, en jaksa edes poistua kodista

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin itse en menisi sänkyyn ennen avioliittoa. Täysin yliarvostettua

Vierailija
42/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkiviisaana on helppo sanoa, että olisi kannattanut tutustua ensin kunnolla siihen ihmiseen. 

Ulkonäkö edellä iso osa valitsee kumppaninsa, niin tämä on lopputulos. 

Kun meitä kilttejä ja muutakin kuin pelkkää seksiä haluavia miehiä on tarjolla. 

Et vaikuta kauhean kiltiltä

Sä vaikutat melkoiselta ihmistuntijalta yhden viestin perusteella 

Ei ole vaikea tehdä päätelmiä, kun toinen avautuu sydänsuruistaan ja joku kiltiksi itseään tituleeraava tulee viisastelemaan ja syyttelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä jaksaisi venata kuukautta seksiä mieheltä suhteen alussa, menisi maku ihan täysin. Taidan olla myös aika tunnekylmä kun näitä lukee, en ole koskaan toipunut montaa viikkoa kenekään miehen takia. En kyl yhtään jaksaisi myöskään mitään tuijotellaan kynttilää yhdessä hommia. Ei kyl ihan samaakaan ole koskaan käynyt mut eronnut toki olen muutaman kerran. Uutta matoa vaan koukkuun ap, hommaa joku mainio namuhoito niin auttaa pääsemään yli, saat uutta puhtia kesään siitä. Samaa miehet tehneet kauan ja se oikeasti toimii, itse tehnyt melkein aina niin.  

Vierailija
44/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa avioliiton heti alkuun puheeksi nin siinä karisee onnenonkijat.

Vierailija
45/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkiviisaana on helppo sanoa, että olisi kannattanut tutustua ensin kunnolla siihen ihmiseen. 

Ei ole vaikea tehdä päätelmiä, kun toinen avautuu sydänsuruistaan ja joku kiltiksi itseään tituleeraava tulee viisastelemaan ja syyttelemään.

Jos et ole jo ammattiauttaja, niin tuolla päätelmien teolla pääsetkin varmasti ihan mihin tahansa terapeutin, psykologin tms virkaan. 

Vierailija
46/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole jo ammattiauttaja, niin tuolla päätelmien teolla pääsetkin varmasti ihan mihin tahansa terapeutin, psykologin tms virkaan.&n

Aika vähällä näköjään pääsee, jos pelkkä maalaisjärki ja sosiaaliset taidot riittävät. Luulin että koulutus menee pintaa syvemmälle. Mutta kiitos, olen valmis ottamaan paikan vastaan.

Vierailija
47/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko seurustelu kulttuuri pyörii vain pikapanon ympärillä ja jos ei ole kokenut sukupuolitautia tai aborttia on outo lintu.

Vierailija
48/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et menettänyt mitään todellista, vain haaveet. Mies menetti enemmän, kaiken sen, mitä olisit halunnut hänelle antaa. 

Kaiken sen eli nalkutusta, rupsahdus ja kuiva haiseva pillu. 

On sinulla surullinen kuva ihmissuhteista. 

Vierailija
49/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, motivoikaa mua lähtemään edes ulos. En jaksa tehdä muuta kuin maata sohvalla, ei ole nälkä edes.

Ap

Vierailija
50/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs annoit. Irstaus on lopun alku.

Äitis oli irstas, kun sinua teki🤭

Vierailija
51/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2448 kirjoitti:

Mä en ikinä jaksaisi venata kuukautta seksiä mieheltä suhteen alussa, menisi maku ihan täysin. Taidan olla myös aika tunnekylmä kun näitä lukee, en ole koskaan toipunut montaa viikkoa kenekään miehen takia. En kyl yhtään jaksaisi myöskään mitään tuijotellaan kynttilää yhdessä hommia. Ei kyl ihan samaakaan ole koskaan käynyt mut eronnut toki olen muutaman kerran. Uutta matoa vaan koukkuun ap, hommaa joku mainio namuhoito niin auttaa pääsemään yli, saat uutta puhtia kesään siitä. Samaa miehet tehneet kauan ja se oikeasti toimii, itse tehnyt melkein aina niin.  

Tarkoitat että hommaan uuden panosuhteen vai? Miten se auttaa jos taas ihastun ja mies ei?

Ap

Vierailija
52/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jälkeenpäin itse en menisi sänkyyn ennen avioliittoa. Täysin yliarvostettua

Avioliitto yliarvostettua ja roskaa.

Vierailija
53/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kanna hypätä sänkyyn heti kenenkään kanssa!

Vierailija
54/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ihan oikein sulle. Eihän teille kranttumuijille tavallinen mies kelpaa vaan alfa sen olla pitää niin sen siitä saa

Vierailija
55/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka tämä video, niin helpottaa:

ASMR, todella tarpeellista on, on on juu :D

Vierailija
56/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten hän puhui, niin opin itsekin huijaamaan naisia.

Vierailija
57/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohalla kävi niin, etten saanut edes seksiä. Oikeesti onneks, sillä seksi ihastuneena koukuttaa. Siksi ei kannata hetkohta yhtyä.

Vierailija
58/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkällä ihmisellä tuo vie kauemmin. Eikä kyse ole vain siitä tapauksesta sinänsä, vaan se vie laajemminkin luottamusta ja uskoa, jos tunteita on ollut jo enemmän pelissä ja uskaltautunut luottamaan.

Omat haaveet ja toiveet harvoin on sitä mitä todellisuus oikeasti on. Taitaa olla harvinaista, että nykyään ihmiset olisivat samanaikaisia näissä ihastumis- ja rakastumisasioissa, vaan on eriaikaisuutta ja täydellistä kohtaamattomuutta, valehtelua. Lisäksi yksipuolisuutta. En enää itse edes yritä mitään suhteen tapaista, koska en ole ulkonäöltäni sellainen, joka herättäisi riittävän vahvoja tunteita.

Vierailija
59/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up, motivoikaa mua lähtemään edes ulos. En jaksa tehdä muuta kuin maata sohvalla, ei ole nälkä edes.

Ap

Kasva aikuiseksi ja itseohjautuvaksi. Osta kiva lelu itelles.

Vierailija
60/185 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka tämä video, niin helpottaa:

Hitto, miten kiihottavaa! Alkoi jöpöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi