Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyskeskuksen ajanvaraus mahdoton

Vierailija
26.04.2024 |

Soitin tänään ja jonotin tunnin, lopetin puhelun ja jätin soittopyynnön. Soittoa ei ole tullut, vaikka tästä on jo 8 tnt.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on vaan hyvä että ei tule niitä kalliita vasta puheluita ja tautikin kerkee paranemaan jo puhelua odotellessa.

Vierailija
82/92 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on krooninen sairaus ja lääkitystä tarkkaillaan 2-3 kk välein ja itse tilaan labran ja soitan hoitajalle, niin soittavat 0.3-4h viiveellä. Näin Itä-Suomessa. Toiminut loistavasti, myös lääkäriajat. Näin on ollut jo kolme vuotta. Olen erittäin tyytyväinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päivystykseen saa nykyään vaan mennä kuten ennen, pitää ensin soittaa ja kertoa asiansa ja sit hoitaja joko antaa luvan mennä päivystykseen tai sitten ei. Minä esimerkiksi kun loukkasin jalkani tai siis nilkkani, niin että en pystynyt kävelemään muuta kuin kyynärsauvojen avulla, niin kun menin päivystykseen ni heittivät ulos. Ei tänne noin vaan tulla! -sanoi äkänen hoitaja. Käskivät soittamaan seuraavana arkena omaan terveyskeskukseen.

Totta, ja joskus olen miettinyt että ainoa keino päästä sisään olisi soittaa itselle ambulanssi,mutta kun nekään ei enää ota kyytiin usein edes silloin kun on oikeasti henkeä uhkaava tilanne päällä. Minulla turposi kerran kurkku melkein umpeen niin sanoivat että omilla kyydeillä pitää mennä. No,hyvä että ei kokonaan turvonnut umpeen mutta voitte vain kuvitella sitä paniikkia!

Vierailija
84/92 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi korona aikaan kiellettiin menemästä suoraan hammashoitolaan varaamaan aikaa? Siis Helsingin kaupungin.

Vierailija
85/92 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun kaupungin hyvinvointipalveluissa puhuttiin aikoinaan sisäisestikin teflon-mallista. Asiointi ei saanut olla liian helppoa.

Vierailija
86/92 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi korona aikaan kiellettiin menemästä suoraan hammashoitolaan varaamaan aikaa? Siis Helsingin kaupungin.

Ei kait nyt missään pääse varaamaan aikaa vastaanotolle, ei edes yksityiseltä. Eihän vastaanotolla ole ylimääräistä henk.kuntaa. Aika varataan netistä tai soitetaan. 

Vierailija
87/92 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satakunnan malli. Potilaita koulutetaan käyttämään sähköisiä eli digitaalisia palveluita.

Kaikilla eiole digilaitteita ja tiedän paljon ikäihmisiä, jotka eivät enää millään opi uusia juttuja. Just ne köyhimmät heitetään syrjään.

Vierailija
88/92 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on välillä mahdotonta saada aikaa tai muuta palvelua. Sitten kun uusin bakteerivaginoosiin kirjatun reseptin niin kielto reseptin uusimisesta tulee nopeasti. Pari päivää kuluu. Johonkin on resursseja. Voisiko reseptiin kirjata ettei voi uusia, koska sisältää antibioottia tms niin en kuormittaisi heitä. 

Vierailija
89/92 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä systeemi on aivan mahdoton yksityisyyden suojan vuoksi. Ainakin minua inhottaa että sille ajanvaraajalle joutuu kertomaan koko sairaushistoriansa silloin kun takaisinsoittavat, ettei siinä tilanteessa ole varautunut eikä tunnu hyvältä avautua täysin tietämättömälle omista asioistaan, lisäksi niillä ilmeisesti käytössä jokin kaavake josta ei ole selkoa, tai ylipäätään että miten paljon se ajanvaraaja näkee ja tietää. Itselle tuli vastaan yksi tökkimistilanne, josta epäilen että on täytynyt vuotaa tk-kautta, että mitä siellä kahvipöydissä puhutaan kenestäkin. 

Vierailija
90/92 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen julkiseen hoitoon (Tampere Mehiläinen) takaisin soitto tulee lähes ajallaan ja ajan, ei kiirellinen olen saanut aina muutaman viikon sisään. Acutassa olen kerran joutunut käymään murtuman takia. En edes tiennyt, että olisi pitänyt soittaa etukäteen..no eipä kukaan käännyttänyt ovelta, suoraan kuviin ja siitä lääkärin pakeille..siinä toki kesti, mutta sehän on tiedossa. Jälkihoito ja fysioterapia hoituivat hyvin julkisella. 

Vierailija
91/92 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan tehty hankalaksi. Jotta ihmiset luovuttavat. Ja varaavat ajan yksityiselle. Suomen terveydenhoito järjestelmä on alimitoitettu nykyiselle asukasmäärälle 

Vierailija
92/92 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteriaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan