Mitä syöt yleensä aamiaiseksi?
Kommentit (47)
Kaurapuuroa marjoilla tai luonnonjogurttia marjoilla ja myslillä. Vettä ja kahvia.
Lautanen kaurapuuroa, tilkka öljyä, kupillinen luonnon jogurttia, 2 kalkkuna voileipää, kaksi paistettua munaa ja lasi tuoremehua. Plus kalkkitabletit ja d vitamiini.
Vierailija kirjoitti:
Lautanen kaurapuuroa, tilkka öljyä, kupillinen luonnon jogurttia, 2 kalkkuna voileipää, kaksi paistettua munaa ja lasi tuoremehua. Plus kalkkitabletit ja d vitamiini.
Treenaatko salilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaatko salilla?
Kyllä. Olen 31 vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaatko salilla?
Kyllä. Olen 31 vuotias mies.
Minä syön helposti tuon verran enkä treenaa.
Nainen
Kahvia,lasillinen tuoremehua, voileipä juustolla ja kinkulla. Ja kohta keitän kaurapuuroa,johon pakastemustikoita. Talvella D-vitamiini.
Puuroa marjoja rahkaa öljyä kahvia
Nocco, kauraleipä oivariinillä, leikkeleellä, juustolla, salaatinlehdellä, avokadolla, kurkulla ja paprikalla, omena.
Maitokahvi, pala ruisleipää jonka päällä kinkkuleikettä ja tuoretta kurkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia,lasillinen tuoremehua, voileipä juustolla ja kinkulla. Ja kohta keitän kaurapuuroa,johon pakastemustikoita. Talvella D-vitamiini.
Nyt ei ole aamu
Oikeesti, kaikki syö puuroa? Jatkuvasti? Itse muutaman kerran vuodessa riisipuuroa.
joskus joskus en. usein jos jään kotiin,ei menoa. niin eka tunti 2 lasia vettä. sitten 2 kuppia kahvia. sitten hyppään suoraan lounaaseen 11-13. joskus taas syön jo kuudelta aamulla jos tullut juoksulenkiltä, niin lounaan 6-9 välillä, tähteitä siitä ehkä päivällä.
joskus taas teen aamiaista,munakasta, nakkeja, pakastepiirakoita paistan uunissa, khavia, tms.. herkkuvoileipiä,,vaaleaa ja tummaa leipää, metwurstia, munaa, kinkkua ja jollekin leivälle,, ensin salaatinlehti, sitten kinkku tai metu ja sen päälle perunasalaattia. joskus pitkään haudutettu puuro maidon kera,sekin välillä sokerilla päälle,joskus voisilmällä,tai uunipuurona riisipuuroa tai ohrapuuroa. kahvi kuuluu asiaan. kuukaudessa hyvin erilaisia aamuja
Aika laidasta laitaan kaikkea. Paitsi ei ikinä puuroa.
Kahvi mustana ja mahdollisesti appelsiinimehu, smoothie/kaurapuuro ja marjat/leipää kasviksilla ja juustolla/hedelmiä/croissant/sokeritonta jogurttia ja mysliä, en tietenkään kaikkia näitä joka aamu vaan vähän vaihdellen.
Aamiainen sisältää yleensä varsin kevyttä ravintoa.
Kahvi/tee/leipä/kaurapuuro
Syön tukevammin vasta myöhemmin puolenpäivän jälkeen, sekä myös illalla illallisen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, kaikki syö puuroa? Jatkuvasti? Itse muutaman kerran vuodessa riisipuuroa.
Suomalaiset ovat (kaura)puurohullua kansaa. Puuro on monille suorastaan pyhä asia, vaikka ravintoarvoiltaan se on kovin heikko ateria. (ja jos joku aikoo tulla luennoimaan kauran betaglutaamista tms. odota sen aikaa, että haen poppari :) )
Vierailija kirjoitti:
Todella terveellinen ja ravitseva aamupala👍, mutta myös aika kaloripitoinen.
Rahkajugurttia, jossa on marjoja/hedelmiä, pähkinöitä ja siemeniä. Pitää nälän loitolla lounaaseen asti. Puuro sulaa nopeasti, kuolisin nälkään.
Kaurapuuroa marjoilla ja vettä.