Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkasen ryhmän nimiehdotuksia?
Aseet kuuluu Kansalle
Rehellinen ja rauhallinen maalaisvallesmanni
Uskollinen, urhee ja rehellinen
Kolmen pennin sheriffi
Aseet Kuuluu Vornaselle
Minä Olen Laki
Tuoli kuuluu Vornaselle
..ja jos joku v*ttu yrittää istua siihen, tiedätte, miten käy.
Ja heiluttelee samalla asetta ja ampuu varoituslaukauksia.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun persut edelleen selittelevät, että kyse on yksittäistapauksesta. Kumma että niitä yksittäistapauksia kertyy jatkuvasti. Sen verran saivat aikaiseksi kuitenkin, että erottivat Vornasen perussuomalaisten eduskuntaryhmästä luottamuspulan vuoksi.
Sen myös arvasi, ettei lierolla ole selkärankaa, vaan pitää kiinni hillotolpasta eli Vornanen ei eroa eduskunnasta. Ei siis todellisesti osaa hävetä törkeää käytöstään. Mikä ällötys!
"Sekä Purra että eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä korostivat, että kyse on poikkeuksellisesta yksittäistapauksesta.
Vornanen sanoi tiedotteessa, ettei kuitenkaan aio pyytää eroa eduskunnasta vaan perustaa oman eduskuntaryhmänsä."
"Vornanen sanoo aikovansa pyytää itse eroa, jos perusteet tuomioistuimen lainvoimaisen päätöksen jälkeen ilmenevät." (HS / 2.5.2024)
Mutta tuleeko siinä sitten käymään niin, että vaikka Vornanen eroaisikin silloin, hän jatkaisi kuitenkin kansanedustajana oman puolueensa kautta?
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT IS
Erotetaanko Purra puolueesta?
Riikka Purra vastaa kysymykseen, erotetaanko Vornanen puolueesta.
Kyse on erillisestä prosessista, Purra toteaa.
**
Hahah, nyt menee jo niin lujaa, että nimetkin menee sekaisin. Purraa ei ehkä eroteta tässä samalla :D
Syytä olisi siihenkin - äärioikeistolainen tappamisen kannattaja.
Maksoiko muuten omasta pussistaan ne drinksut joita kilpaa juotto teinitytöille?
Vai menikö Persujen, eduskunnan vai kenen piikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun persut edelleen selittelevät, että kyse on yksittäistapauksesta. Kumma että niitä yksittäistapauksia kertyy jatkuvasti. Sen verran saivat aikaiseksi kuitenkin, että erottivat Vornasen perussuomalaisten eduskuntaryhmästä luottamuspulan vuoksi.
Sen myös arvasi, ettei lierolla ole selkärankaa, vaan pitää kiinni hillotolpasta eli Vornanen ei eroa eduskunnasta. Ei siis todellisesti osaa hävetä törkeää käytöstään. Mikä ällötys!
"Sekä Purra että eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä korostivat, että kyse on poikkeuksellisesta yksittäistapauksesta.
Vornanen sanoi tiedotteessa, ettei kuitenkaan aio pyytää eroa eduskunnasta vaan perustaa oman eduskuntaryhmänsä."
"Vornanen sanoo aikovansa pyytää itse eroa, jos perusteet tuomioistuimen lainvoimaisen
Huomasitteko muuten limanuljaska-Rydmanin oksettavan ilmeen kuvassa?
Vierailija kirjoitti:"Vornanen sanoo aikovansa pyytää itse eroa, jos perusteet tuomioistuimen lainvoimaisen päätöksen jälkeen ilmenevät." (HS / 2.5.2024)
Vornanenhan voi ajatella, että mikään peruste ei asiassa riitä. Eli mitään tarvetta ei tule olemaan eroamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vornanen sanoo aikovansa pyytää itse eroa, jos perusteet tuomioistuimen lainvoimaisen
Vornanen puhuu asiasta niin kuin ei olisi itse ollut paikalla. Hänen täytyy siis odottaa tuomioistuimen päätöstä, koska hän ei itse poliisina tiedä, onko rikkonut lakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkasen ryhmän nimiehdotuksia?
Aseet kuuluu Kansalle
Rehellinen ja rauhallinen maalaisvallesmanni
Uskollinen, urhee ja rehellinen
Kolmen pennin sheriffi
Aseet Kuuluu Vornaselle
Minä Olen Laki
Tuoli kuuluu Vornaselle
..ja jos joku v*ttu yrittää istua siihen, tiedätte, miten käy.
Kannatan tätä. Pitäiskö ehdottaa nimeä Vornaselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:"Vornanen sanoo aikovansa pyytää itse eroa, jos perusteet tuomioistuimen lainvoimaisen päätöksen jälkeen ilmenevät." (HS / 2.5.2024)
Vornanenhan voi ajatella, että mikään peruste ei asiassa riitä. Eli mitään tarvetta ei tule olemaan eroamiselle.
Vornanen on nyt julkaissut ns. anteeksipyynnön, pahoittelee mainehaittaa ja joku force majeure -syy on niukalle tiedottamiselle. :D Eiköhän tässä sitten joku tyytymättömyys ole tuomioonkin ja voikin jäädä. Hän on itse poliisi, syyttäjä ja tuomari näköjään. Hoviin saakkahan tämä menee joka tapauksessa, eli kestää ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Maksoiko muuten omasta pussistaan ne drinksut joita kilpaa juotto teinitytöille?
Vai menikö Persujen, eduskunnan vai kenen piikkiin?
Senaattori Hornynen maksaa eduskunnan kortilla ( veronmaksajat ). Tärkeää sidosryhmätyötä ja poliittista vaikuttamista. Kyllä kansa sietää.
Kyselytunti menossa. Kyllä se näyttää nyt olevan hankala asia pyssypuolueelle, että ihan luvallisista aseista aiheutuu jo nyt ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Persujen perusvikahan on peiliin katsomisen vaikeus. Mikään sikailu ei ole väärin ellei tuomioistuin siitä anna tuomiota. Ja ei sekään välttämättä riitä kun edustajana istuu henkilö jolla on jo kolme tuomiota kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Oikeampi tapa olisi jättää tuomitsematta syyntakeettomana, eli Niuanniemeen miettimään tekojaan ja asennettaan.
Oikeastaan ihan hyvä, että T. Vornanen ei eroakaan, koska siitä tulee BS-puolue PS saamaan jakuvasti lokaa naamalleen, ja kannatusluvut jatkavat tasaista laskuaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ihan hyvä, että T. Vornanen ei eroakaan, koska siitä tulee BS-puolue PS saamaan jakuvasti lokaa naamalleen, ja kannatusluvut jatkavat tasaista laskuaan.
BS-puolue?
Ryhdikkäästi ja oikein ja juuri niin kuin pitää on Orpon mielestä toiminut perussuomalaisten eduskuntaryhmä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BS-puolue?
Varmaan Bullshit-puolue. Eli ihan samaa paskaa mutta vain eri nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vornanen sanoo aikovansa pyytää i
Meneeköhän vaimolle läpi myös selitys, että illan tapahtumat ovat classified information. Ehkä Vornanen vonkasi, ehkä ei, annetaan oikeuslaitokselle aikaa hoitaa tehtävänsä.
Muistatteko kirjoittamani esimerkkianteeksipyynnön noin sata sivua sitten jonka laitoin, kun Vornanen ei osannut sitä tehdä? Nyt Vornasen oma anteeksipyyntö on miltei samanlainen. Onko Vornanen ehta av-mamma?
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kirjoittamani esimerkkianteeksipyynnön noin sata sivua sitten jonka laitoin, kun Vornanen ei osannut sitä tehdä? Nyt Vornasen oma anteeksipyyntö on miltei samanlainen. Onko Vornanen ehta av-mamma?
Tai Vornas-Timpan juristi/tiedottaja :D