Tsekkailetteko toista sukupuolta olevia uimahallissa sillä silmällä
Katsotteko vastakkaista sukupuolta olevia uimareita sillä silmällä? Tiiraatteko, vilahtaako uimapuvun lahkeesta häpykarvoja tai muna? Katseletteko, nöpöttääkö nännit tai näkyykö häpykumpu tai kamelinvarvas? Tai näkyykö jossain kiihottava perse?
Entäs ne uimalaseja käyttävät uimarit, keskityttekö omaan uintiin täysin vai ollessanne veden alla tarkistatte viereisten uimarien varustuksen ja haarovälin?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: nuoria tyttöjä ja poikia kyllä
Yök... jotain alaikäisiä vai?
Mitä yök? Jokaisella on oikeus seksuaalisuuteensa ja sen toteuttamiseen. Sexpokin sen tietää.
Lapset jätetään rauhaan, mur😡
Sexpo on ehdottanut esimerkiksi lapsinukkeja pedofiileille. Kyllä he tietää.
Hyi helv. Tajuaako edes miten vastenmielinen olet?
En
Vierailija kirjoitti:
En katso. Samaa sukupuolta senkin edestä. Uintiseuran harkat on paras aika. Silloin on hyväperseisiä ja komeakullisia nuoria paljon siellä.
Miten he hoitavat alapään karvansa vai tekevätkö mitään? Kun kerran olet kullitkin katsonut. Oon 30 v uintia järvissä kesällä harrastava karvaton nuorimies. En ole kehdannut halliin mennä juuri tuon karvattomuuden takia enkä halua karvoja vain tuon uimahallin takia kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso. Samaa sukupuolta senkin edestä. Uintiseuran harkat on paras aika. Silloin on hyväperseisiä ja komeakullisia nuoria paljon siellä.
Miten he hoitavat alapään karvansa vai tekevätkö mitään? Kun kerran olet kullitkin katsonut. Oon 30 v uintia järvissä kesällä harrastava karvaton nuorimies. En ole kehdannut halliin mennä juuri tuon karvattomuuden takia enkä halua karvoja vain tuon uimahallin takia kasvattaa.
No onhan tästä nyt ollut puhetta jo vaikka kuinka monessa ketjussa. Sen kun menet, muita karvattomia on kaikenikäisiä, ja ne joita sinun karvattomuutesi tai kullisi kiinnostaa ovat itsekin niitä karvattomia tai vähintään haluaisivat olla. Muut eivät välitä tai edes katso.
T: M54, liki karvaton
Jos näkee jonkun hyväkuntoisen, ikäiseni tai max 10v nuoremman naisen, niin kyllä katson. On aika harvinaista nykyään, ylipainoisia todella paljon nykyään.
M45
Ilman laseja en näe käytännössä mitään niin eipä tule paljoa naisvartaloita tiirailtua.
Vierailija kirjoitti:
Katselen aivan kaikkea johdannossa mainittua ja paljon muutakin pinnalla ja pinnan alla.
Samoin. Enkä vain uimahallissa, vaan myös työpaikalla, kaupassa, junassa, ravintolassa, metron liukuportaissa jne. Koska ainakin joka kolmas 20-60v nainen on potentiaalisesti pantava. Tosin oma preferenssi on ikähaarukassa 45-55 eli oma ikä plusmiinus n. 5v.
Kyllä melkein joka kerta jotakin kivaa katseltavaa näkyy. Timmejä peppuja, viileässä uimahalli-ilmassa nöpöttäviä nännejä.
Jotkut kyllä käy uimassa vähän väärässä varusrtuksessa. Mun mielestä bikint ei oikein ole matkauimapukeutumista. Mikäs siinä tosin on uida rintauintua peräkkäin, kun veden alla näkyy melkein kaikki.
Eilen istuin yhden tilaisuuden jälkeen baarissa, jossa oli enemmän tai vähemmän humaltuneita naisia "teemapukeutuneina" polvet paljaaksi jättäviin mekkoihin. Lähes kaikki naiset istuivat jossain vaiheessa niin, että kaikki näkyi mitä hameen alla oli. Yhtään kommandoa ei ollut joukossa, mutta aika monenlaista pikkaria ja sukkanauhaa näkyi.
Välillä kauhistelen joidenkin miesten isoja vatsoja. Kun ovat sellaisia pinkeitä ja ihan pyöreitä, mutta jalat ovat tikkumaiset. Muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, kylpylöissä paras tarjonta. Völillä niin seksikästä äitiä liikkeellä että pakko runkata heille sitten huoneessa. Olisipa joku pienikamera jollavoisi salaa kuvata näitä timmipyllylutkia
Ikävä kyllä, naisille on harvoin tarjolla samantasoista ihailtavaa.
Lähinnä samma sukupuolta mutta yritä tehä sen niin huomaamatta kun mahdollista, olen ujo enkä kehtaa mitään sanoa tai tehä eikä uimahallissa saakaan mutta unelmoin kyllä semmosista kulleista ja kasseista koko ajan
Menee joskus pari kolme tuntia suihkussa ja basessa et ei ehdi uiman ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallit on nykyään täynnä miehiä, jotka siistii tai ajelee munakarvansa. Että sinne vaan sekaan, kukaan ei kiinnitä huomiota karvojesi määrään.
Miehiä katson sillä silmällä. Annetaan tyttöjen uida rauhassa, sen verran herrasmies oltava.
Vierailija kirjoitti:
Katselen muita naisia etenkin kun siihen on hyvät saumat samoissa pesutiloissa. Random miehet ei niin kiinnosta.
Miksi tätä on alapeukutettu, musta ainakin tosi mukava ja imarteleva ajatus jos joku nainen kattois mua sillä silmällä. Vaikka itse en välittäiskään mutta onhan se kiva jos joku pitää näkemästään. Nostaa itsetuntoa. Jos tiirailee vähän ei se ole ahdistelua mielestäni?
Itse tykkään katsella lähinnä sitä käärmenäyttelyä suihkussa ja saunassa. Kalujen variaatio on aika hurja ja joillakin myös selvästi vähän heräilee. Suihkussa voi olla vierekkäin heppu, jolla ei heppiä erota karvojen joukosta ja toisella valtava banaani semisti vaappuen.
Vierailija kirjoitti:
Edellä olevista vastauksista voi päätellä, miksi minä en ole pakollisten koulu-uintien jälkeen käynyt uimahalleissa.
Muutenkin hirvittäisi uida muiden pillulimojen sekä penispäästöjen seassa.
Paskaisista persrei'istä puhumattakaan.
Kaikenlaisia kammoja sitä voi olla. Uimahallien vedenlaatua valvotaan reaaliaikaisesti ja siellä on tehokkaat puhdistusjärjestelmät. Ja sitä vettä on altaassa niin paljon, että pienet epäpuhtaudet laimenee miljoonasosaan. Suomessa sentään useimmat ihmiset ymmärtää vielä kohtuullisesti suihkutella ennen altaaseen menoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä melkein joka kerta jotakin kivaa katseltavaa näkyy. Timmejä peppuja, viileässä uimahalli-ilmassa nöpöttäviä nännejä.
Jotkut kyllä käy uimassa vähän väärässä varusrtuksessa. Mun mielestä bikint ei oikein ole matkauimapukeutumista. Mikäs siinä tosin on uida rintauintua peräkkäin, kun veden alla näkyy melkein kaikki.
Naisten pukeutuminen uimahalleissa on seksuaalista häirintää. Pitäisi pistää rajat ja kieltää liian anteliaat puvut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pukeutuminen uimahalleissa on seksuaalista häirintää. Pitäisi pistää rajat ja kieltää liian anteliaat puvut.
Entäs miesten speedot, joissa näkyy selvästi ainakin kookkaamaan kalun muoto esim. sivusuuntaan osoittaen. :)
Empä juuri katsele ! Eikä ne naiset jätä enää juuri mitään sellaista mielikuvitukselle varaan. Suurempi kiusaus minulle jostain syystä on nuo trikoo peppuiset ulkolenkillä. Grrr.
Todellakin, kylpylöissä paras tarjonta. Völillä niin seksikästä äitiä liikkeellä että pakko runkata heille sitten huoneessa. Olisipa joku pienikamera jollavoisi salaa kuvata näitä timmipyllylutkia