Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavat nauraa meidän uuden ökykeittiön teräksiselle altaalle, kuulemma kasaria. So what minä tykkään

Vierailija
26.04.2024 |

Oli muuten kallis keittiöremppa, kateelliset saa naureskella ihan rauhassa. Mikään ei ole niin huoleton ratkaisu kuin teräksinen keittiöallas.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!

Vierailija
82/82 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukseen ei mahdu, siis:

"Ohoh, onpa kurjaa suunnittelua. Mä en ole edes tullut ajatelleeksi tuollaista vaihtoehtoa, tai olen seilannut konekaupoilla ihan moukan tuurilla. Muistaakseni olen kyllä aina kitissyt yläkorin poistosta yhtenä kriteerinä juuri siksi, että pesen koneessä myös keittiön pikkuroskikset ja muuta konepesun kestävää sälää. Inhoan sitä altailla roiskimista, ja meillä on sentään kaksi hyvää ja syvää teräsallasta, taattua ysärityyliä."

Tämä on mielenkiintoista. Mä innostuin googlaamaan tiskikonetta josta voisi yläkorin irrottaa isompien esineiden pesua varten. Ei tullut vastaan ainuttakaan. Sen sijaan varoituksia "älä käytä tiskikonetta ilman yläkoria".

Mikä merkki ja malli sinulla on?

Eihän tämä ilman yläkoria tiskaileva vastaa koska sellaista ei ole tapahtunut. Tuskin on tiskikonettakaan avannut kun ei tiedä yläkorin pyörivästä suihkuvarresta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän