Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te jotkut ostatte kaupasta niin paljon ruokaa

Vierailija
26.04.2024 |

että kestää puoli tuntia ennenkuin pääsee teidän jälkeen kassalle? 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käyn kerran viikossa kaupassa, joskus väli saattaa olla jopa puoltoista viikkoa.

Vierailija
22/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on raivostuttavaa olla jonossa kun edessä oleva mättää ja mättää tavaraa kassalle. Eikä ostoskärry tyhjene. 

Näin on. Raivostuttaa!! Tiedäkin tämä kun seuraavalla kerralla aiheutat jonoa!

Ei voi olla totta miten tyhmiä ihmiset ovat! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on raivostuttavaa olla jonossa kun edessä oleva mättää ja mättää tavaraa kassalle. Eikä ostoskärry tyhjene. 

Miksi käyt ruuhka-aikaan? Täysin oma vika.

Vierailija
24/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 henkinen perhe, johon kuuluu 3 teiniä. Ruokaa menee aika tavalla.

Eikä meillä ole aikaa tai varsinkaan mielenkiintoa käydä kaupassa montaa kertaa viikossa.

Sori siitä.

Vierailija
25/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 5 henkinen perhe, johon kuuluu 3 teiniä. Ruokaa menee aika tavalla.

Eikä meillä ole aikaa tai varsinkaan mielenkiintoa käydä kaupassa montaa kertaa viikossa.

Sori siitä.

Älä pyytele heikkohermo ap.lta anteeksi. Heikot pois kaupoista, tilatkoot ruokansa kotiovelle.

Vierailija
26/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon noudetaan valmiiksi keräillyt, ei jonotella missään.

Vierailija
27/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap. et osta ruokaostoksia jostakin pienestä kaupasta tai kauppahallista? Jos menet isoihin marketteihin, niin totta kait sieltä muut asiakkaat ostavat suurempia eriä, kun käydään harvemmin. 

Vierailija
28/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ihan itse valinnut käydä jonottamassa kaupassa joka päivä. kaikki eivät nauti jonottamisesta yhtä paljon ja ostavat kuukauden ruuat kerralla ettei tarvitse jatkuvasti jonottaa

Vierailija
29/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan viikon ruuat kerralla. Mutta tee niinkuin me, käydään kaupassa viikonloppuaamuisin aina kun voidaan. Ei ole ruuhkaa, ei känniläisiä eikä yleensä huutavia lapsia. Joskus saattaa joku lapsi olla mukana, mutta yleensä aika rauhallisia tapauksia sattunut kohdalle.  Ai niin, et saa kaljaa silloin, no älä sitten.  

Vierailija
30/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ostokset kotiin, niin ei tarvitse vinkua toisten ostosten määristä.

Vierailija
31/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on ihan itse valinnut käydä jonottamassa kaupassa joka päivä. kaikki eivät nauti jonottamisesta yhtä paljon ja ostavat kuukauden ruuat kerralla ettei tarvitse jatkuvasti jonottaa

Pian nämä perkeleet alkavat vaatimaan, että luovutan maksamisen jälkeen puolet tavaroista heille. Koska mä haluun, mulla on oikeus😖

Vierailija
32/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olepas köyhä hiljaa.

Vierailija
33/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehen kanssa käytiin tänä vuonna kerran klo 17 aikaan perjantaina, syy oli se että oli samalla suunnalla asioita paikassa, mikä meni kiinni 17 ja ajateltiin käydä viereisessä kaupassa samalla syömässä ja hakemassa viikonlopun ostokset. Tultiin siihen tulokseen, että ikinä enää ei mennä tuohon aikaan kauppaan. Ei se jonottaminen vaan ihmisten yleinen käytös, huutavat lapset, känniläiset, valittavat ihmiset kun jonot ei liiku jne. 

Vierailija
34/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta suuta ruokittavana.

Vierailija
35/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian nämä perkeleet alkavat vaatimaan, että luovutan maksamisen jälkeen puolet tavaroista heille. Koska mä haluun, mulla on oikeus😖

Ja tunkevat perässä kotiisi syömään

Vierailija
36/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehen kanssa käytiin tänä vuonna kerran klo 17 aikaan perjantaina, syy oli se että oli samalla suunnalla asioita paikassa, mikä meni kiinni 17 ja ajateltiin käydä viereisessä kaupassa samalla syömässä ja hakemassa viikonlopun ostokset. Tultiin siihen tulokseen, että ikinä enää ei mennä tuohon aikaan kauppaan. Ei se jonottaminen vaan ihmisten yleinen käytös, huutavat lapset, känniläiset, valittavat ihmiset kun jonot ei liiku jne. 

Toiset tykkäävät tuosta kun toistavat sen joka perjantai.

Vierailija
37/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä käynnillä kerran viikossa ostetaan kaikki viikon ruuat, hygieeniatarvikkeet ja muutakin kuten vaatetta, kenkää tai kodintarviketta.

Ei ole mitenkään kannattavaa rampata sen useammin kun samalla käynnillä saa kaiken tarpeellisen.

Miksi tulla kamalassa kiireessä jättitavarataloon tietäen että ihmisillä voi olla isot ostokset kassalle pitäen varata aikaa jos vaikkapa jollain ei löydy hintalappua jostain tuotteesta niin joutuu siellä odottelemaan myyjän hakiessa hintaa.

Kun on kärry täynnä paljon pientä tavaraa niin ei niitä ihan äkkiä pakata vaikka olen tosi nopee pakkaamisessa.

Vierailija
38/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä eilen yhtä keski-ikäistä pariskuntaa, kun olin heidän jälkeensä kassalla.molemmat seiso tumput suorina niin kauan, kun toinen oli maksanut ja sitten yhdessä pakkaamaan. 

Jos mulla on paljon ostoksia, niin mätän ne kärryyn ja menen syrjään rauhassa pakkaamaan. Itselläni on myös paljon tavaraa, mutta jos olen mieheni kanssa kaupassa, niin aina olen kerennyt tavarat pakata yksin sillä aikaa, kun kassa tekee hommansa ja mies on maksajana.

Vierailija
39/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on sossunpummi. kyllä sillä on aikaa jonottaa sossuntuilla maksettua siideriä, tupakkaa ja pakastepitsoja

Vierailija
40/56 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa kerran viikossa mutta syön joka päivä.