Ihmisten uskomaton RÖYHKEYS. Ke saatetaan perua tapaaminen kun sairaana ja pe päivitetään kuvaa jostain ulkomailta
Buahahahha itse en kestä miten tyhmiä ihmiset on. Some paljastaa aivan kauhean kaksinaamaisuuden. Sovitaan, perutaan, rynnätään sinne mihin napa näyttää, ei ole niin mitään tapoja.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap katsonut koskaan peiliin? Että jos siellä olisi yhtään syytä miksi muut toimivat näin.
En onneksi itse ollut tapaamisessa mukana 😁 En itse pidä yhteyttä tälläisiin sopijiin-perujiin
Wau! Läheisilläsi ei ole lupaa sairastaa ja lisäksi kyttäät myös ulkopuolisena toisten tapaamisia. Helmi ihmiseksi.
Hahahahhah joo ottaa varmaan sinullakin koville olla moniongelmainen valehtelija. Aivan sama mitä mietit Apsta, mutta käytöstavat kunniaan. Henkilö ei ole todellakaan sairaana, kun seuraavana päivänä matkustaa.
Luetun ymmärtäminen? Ke sairaana ja pe matkusti.
Vierailija kirjoitti:
Tää menee nyt vähän ohi aiheen koska ei sisällä lomamatkoja eikä somea.
Mun ystäväni itse ehdottaa tapaamista mun luokseni. On innoissaan, sopii puhelimitse ja kirjoittaa sähköpostia perään kuinka kivaa ja mitä hän on aikeissa tuoda, yleensä viiniä. Ai-ku kivaa, päästään turisemaan naisten kesken. Mä lupaan laittaa purtavaa.
Pari tuntia ennen h-hetkeä hän peruu ja tämä on tapahtunut usein. Soittaa uskovansa vatsataudin juuri iskevän.
Ilmeisesti vatsatauti aiheuttaa hänellä kivan nousuhiprakan oireita. Parin-kolmen tunnin päästä hän soittaa taas ja toteaa, että olipa hyvä ettei hän tullut koska olo on käynyt yhä huonommaksi. Tässä vaiheessa pikkuhiprakka on kääntynyt vahvan humalan puolelle.
Seuraava päivänä ei kuulu mitään mutta myöhemmin tulee sähköposti selityksineen kuinka kammottava olo oli seuraavankin päivän, että olipa tauti! Pyytelee vielä tuhannesti anteeksi ja kertoo, että meille
Minullekin tuli mieleen että voisiko usein peruvalla kaverilla olla joku tällainen syy. Että onko ne yllättävät vatsataudit oikeasti olemassa, mutta johtuu alkoholista?
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä ei vaan ole käytöstapoja eikä arvosteta muiden aikaa ja vaivannäköä. Kyllä näitä yli-innokkaita satuilijoita on, jotka ovat niiiiin innoissaan suunnittelemassa, tulemassa ja menemässä, mutta hetki ennen h-hetkeä vedetään liinat kiinni ja iskee se paskatauti tai vastaava helposti valehdeltava juttu. Tulikin joku "parempi" tarjous toisaalta tai oli unohdettu sopia sen kumppanin kanssa eikä lapsilla olekaan hoitopaikkaa tai olikin sovittu yhtä innokkaasti menoa kolmeen muuhunkin paikkaan.
Kyllä valehtelijat tunnistaa aina.
Entinen kaverini töykeästi vaan ilmoitti suoraan että hän haluaakin nähdä toista kaveriaan silloin kun me oltiin sovittu näkeminen. Sitten hän vielä viestitteli sieltä toisesta tapaamisesta jotain kun hänen kaverilleen tuli este, että on tylsää tms. Ehkä hän on vaan luonnostaan röyhkeä, ei ymmärrä että tämä ei ole ok. Emme ole enää tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ihmisillä ei vaan ole käytöstapoja eikä arvosteta muiden aikaa ja vaivannäköä. Kyllä näitä yli-innokkaita satuilijoita on, jotka ovat niiiiin innoissaan suunnittelemassa, tulemassa ja menemässä, mutta hetki ennen h-hetkeä vedetään liinat kiinni ja iskee se paskatauti tai vastaava helposti valehdeltava juttu. Tulikin joku "parempi" tarjous toisaalta tai oli unohdettu sopia sen kumppanin kanssa eikä lapsilla olekaan hoitopaikkaa tai olikin sovittu yhtä innokkaasti menoa kolmeen muuhunkin paikkaan.
Kyllä valehtelijat tunnistaa aina.
Entinen kaverini töykeästi vaan ilmoitti suoraan että hän haluaakin nähdä toista kaveriaan silloin kun me oltiin sovittu näkeminen. Sitten hän vielä viestitteli sieltä toisesta tapaamisesta jotain kun hänen kaverilleen tuli este, että on tylsää tms. Ehkä hän on vaan luonnostaan röyhkeä, ei ymmärrä että tämä ei ole o
Ja tämän ihmisen kohdalla hämmentävää on se kun hän on muuten aika hiljaisen oloinen ihminen, sellainen rauhallinen, eikä mikään sosiaalinen perhonen ja stereotyyppinen jokapaikan arrogantti vouhkaaja. Jotenkin se käytös on kontrastissa tuon kanssa että hän kehtaa perua noin töykeästi. On siis arrogantti, mutta eri lailla kuin luulisi.
Nyt kun tässä mietin tätä niin tavallaan on hyvä että joku kehtaa sanoa suoraan että ei huvitakaan nähdä sinua vaan haluan nähdä toista kaveria mieluummin. Sehän on sitä suoraa puhetta. Mutta ehkä oudointa tässä on että oletetaan että se kaveruus jatkuu entisenlaisena sen perutun tyypin kanssa ja hänelle kehdataan valittaa yksinäisyyttä tai toisen kaverin tekemiä ohareita. Miksi edes sopia sellaisen kanssa menoja josta ei oikein tykkää? Tai pitääkö vaan niin itsestäänselvyytenä?
Mun kaverin perumisten syyksi paljastui väkivaltainen mies. Jos olis tullut illanviettoon, niin kotiin tullessa olis saanut turpiinsa. Kaveri siis olis mielellään lähtenyt, mutta tiesi aina vasta lähtiessä "millainen ilta" oli tulossa.
Tulee mieleen kun pidin tuparit ja kaksi kaveria perui,toisella muka flunssa ja toisella selkä kipeä. Tuparini olivat pe ja la nämä kaksi järjenjättiläistä laittoivat Facebookiin biletyskuvia yökerhosta. Kerroin suoraan mielipiteeni ettå voitte sanoa, jos seurani Ei kiinnosta ja poistin heidät kaverilistalla. Toinen ei kommentoinut mitenkään mutta toinen lähetti tekstarin että "me käytiin van yksillä ja mulla oli selkä yhä tosi kipeä"..
Nykyään olenkin sitten mielummin yksin kuin kuuntelen paskapuheita.
Ihmisten kaksnaamaisuutta on aina ollut. Nykyään siitä vaan jää helpommin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tässä mietin tätä niin tavallaan on hyvä että joku kehtaa sanoa suoraan että ei huvitakaan nähdä sinua vaan haluan nähdä toista kaveria mieluummin. Sehän on sitä suoraa puhetta. Mutta ehkä oudointa tässä on että oletetaan että se kaveruus jatkuu entisenlaisena sen perutun tyypin kanssa ja hänelle kehdataan valittaa yksinäisyyttä tai toisen kaverin tekemiä ohareita. Miksi edes sopia sellaisen kanssa menoja josta ei oikein tykkää? Tai pitääkö vaan niin itsestäänselvyytenä?
Miksei se jatkuisi entisenlaisena? Kunhan sanoo suoraan, ja mielellään ei tuhlaisi toisen aikaa eli ilmoittaisi hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
No jos mulla olis migreeni niin mä kertoisin että olen pahoillani mutta nyt iski migreeni ja ylihuomenna on reissuun lähtö niin koetan parantua. Jos en taas jotain haluaisi tavata en sovi sitä alunperinkään. Eli selittelijät, mikä on tekosyynne että ette toimi näin?
Kuulemma se on liian yksityistä ja se, että tahtoisi kuulla tuon ystävältään on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se jatkuisi entisenlaisena? Kunhan sanoo suoraan, ja mielellään ei tuhlaisi toisen aikaa eli ilmoittaisi hyvissä ajoin.
No onhan selvää että olen joku varakaveri jolle tehdään ohareita, niin ei se silloin voi jatkua ainakaan minun puoleltani entiseen tapaan.
Se on tottakai kurjaa. Mulla on yksi ystävä, joka peruu tosi usein milloin mistäkin syystä. Tiedän oikeaksi syyksi sosiaalisten suhteiden haasteet ja paniikkihäiriön, mutta kyllä se vain silti ärsyttää. Harvoin jaksan enää ehdottaa mitään ja, kun hän ehdottaa, en valmistele mitään tapaamista varten.