Ihmisten uskomaton RÖYHKEYS. Ke saatetaan perua tapaaminen kun sairaana ja pe päivitetään kuvaa jostain ulkomailta
Buahahahha itse en kestä miten tyhmiä ihmiset on. Some paljastaa aivan kauhean kaksinaamaisuuden. Sovitaan, perutaan, rynnätään sinne mihin napa näyttää, ei ole niin mitään tapoja.
Kommentit (92)
Jep. Olen tommoset ihmiset heivannut elämästäni hemmettiin. Jos ei voi edes suoraan sanoa niin antaa olla itsekseen
Taas tällä viikolla kävi näin. En pääse sovittuun tapaamiseen kun ollaan niin sairaana Sitten tulee 1,5 päivää myöhemmin päivitystä et terveisiä Lanzarootelta
Olitkin valehtelija. Sovit mitä sattuu ja perut kun et pystykään suoriutumaan. Oikein kiero korkkiruuvi
Ettekö te tunne ketään, jolla on esimerkiksi migreeni tai muu kipusairaus? Myös näin noroaikana kannattaa perua epäilystäkin, ja toisen osapuolen olla kiitollinen.
Oletko ap katsonut koskaan peiliin? Että jos siellä olisi yhtään syytä miksi muut toimivat näin.
Antaahan tuo tyhmän ja laskelmoivan kuvan em ihmisestä. Yksinkertaisen oloisen
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap katsonut koskaan peiliin? Että jos siellä olisi yhtään syytä miksi muut toimivat näin.
En onneksi itse ollut tapaamisessa mukana 😁 En itse pidä yhteyttä tälläisiin sopijiin-perujiin
Jos mulla tänään on vatsa ruikulla, niin ei se sitä tarkoita, että se on ruikulla vielä ylihuomennakin 💩
Vierailija kirjoitti:
Antaahan tuo tyhmän ja laskelmoivan kuvan em ihmisestä. Yksinkertaisen oloisen
Migreenikö? Vai mitä tarkoitat? En itse kärsi migreenistä, mutta viimeksi pari viikkoa sitten peruin juhliin osallistumiseni noroepäilyn takia, työkaverit oksentelivat palaverin päätteeksi ja itsellä outo olo.
Tauti jäi puhkeamatta, jos seuraavana päivänä olisi ollut matka edessä, olisin varmasti lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onneksi itse ollut tapaamisessa mukana 😁 En itse pidä yhteyttä tälläisiin sopijiin-perujiin
Wau! Läheisilläsi ei ole lupaa sairastaa ja lisäksi kyttäät myös ulkopuolisena toisten tapaamisia. Helmi ihmiseksi.
No kyllä varmaan ennen reissua mieluummin ottaisin rennosti jos tuntuu ettei oo täysissä ruumiin voimissa, kuin että riskeeraisin pahemmin sairastumisen jos lähtisin rasittaan itseäni ei pakollisilla menoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau! Läheisilläsi ei ole lupaa sairastaa ja lisäksi kyttäät myös ulkopuolisena toisten tapaamisia. Helmi ihmiseksi.
Hahahahhah joo ottaa varmaan sinullakin koville olla moniongelmainen valehtelija. Aivan sama mitä mietit Apsta, mutta käytöstavat kunniaan. Henkilö ei ole todellakaan sairaana, kun seuraavana päivänä matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä oikein kukkahattu
Älkää nyt Hyvän Tähären Ap:ta alkako wokettamaan. Ihan oikein että joku sanoo suoraan miten kieroja ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahhah joo ottaa varmaan sinullakin koville olla moniongelmainen valehtelija. Aivan sama mitä mietit Apsta, mutta käytöstavat kunniaan. Henkilö ei ole todellakaan sairaana, kun seuraavana päivänä matkustaa.
Olet itse ap. Ja selvästi sekaisin. Päivän kestäviä tauteja ja vaivoja on monia. Toivottavasti itse et vie yrjötautia juhliin.
Fludssanpoikanen ke, liput ostettu Lanzarotelle viikkoja sitten. Mitä teet?
Perut kaikki menot, meet viltin alle, toivot parasta ja lennät panadolin ja nokkasuihkeen voimalla ja ihana aurinko perillä parantaa laakista.
Jos nyt jotain niin sanoisin rehellisesti että apua, oon kipee ja matka ylihuomenna. Ja toisin toiselle pikku suklaalevyn lepytykseks.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tunne ketään, jolla on esimerkiksi migreeni tai muu kipusairaus? Myös näin noroaikana kannattaa perua epäilystäkin, ja toisen osapuolen olla kiitollinen.
Toki ja norossa kannattaa ilman muuta lähteä matkoille.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt Hyvän Tähären Ap:ta alkako wokettamaan. Ihan oikein että joku sanoo suoraan miten kieroja ihmiset ovat.
Miten vatussa sinä revit woken tähän?!
Toiset vaan on niin älyttömän vellihousuja, että eivät uskalla sanoa mitään suoraan vaan keksivät ties mitä verukkeita ja tekosyitä mielummin. Säälittävää lähinnä eikä sellaisiin ihmisiin voi luottaa missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ja norossa kannattaa ilman muuta lähteä matkoille.
Ok, olet siis vajaaälyinen.
Entä sitten?