Ihmisten uskomaton RÖYHKEYS. Ke saatetaan perua tapaaminen kun sairaana ja pe päivitetään kuvaa jostain ulkomailta
Buahahahha itse en kestä miten tyhmiä ihmiset on. Some paljastaa aivan kauhean kaksinaamaisuuden. Sovitaan, perutaan, rynnätään sinne mihin napa näyttää, ei ole niin mitään tapoja.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaahan tuo tyhmän ja laskelmoivan kuvan em ihmisestä. Yksinkertaisen oloisen
Migreenikö? Vai mitä tarkoitat? En itse kärsi migreenistä, mutta viimeksi pari viikkoa sitten peruin juhliin osallistumiseni noroepäilyn takia, työkaverit oksentelivat palaverin päätteeksi ja itsellä outo olo.
Tauti jäi puhkeamatta, jos seuraavana päivänä olisi ollut matka edessä, olisin varmasti lähtenyt.
Saatat tartuttaa silti, joten todella väärin lähteä.
Höpsistä. Tuolla mentaliteetilla kaikkien pitäisi olla lockdownissa koko norokausi.
Onko ap miettinyt, että ehkä hänelle on vaikea sanoa totuus, esim. että pitääkin pakata, eikä kerkeä.
Silloin sairaana olo tuntuu hyväksytymmältä selitykseltä.
Selvästikään ymmärrystä ap:lla ei ole, vaan hänen mukaan pitäisi toimia.
Tapaamisen peruminen on ihan ok. Ei tarvi edes kertoa mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap katsonut koskaan peiliin? Että jos siellä olisi yhtään syytä miksi muut toimivat näin.
Ei kannata aina olettaa näin, kohteliaasti voisi myös kysyä. Eiköhän tämän jatkuvasti kaikesta loukkaantumisenkin voisi jättää pois.
Luitko aloittajan viestin? Vaikuttaa täydeltä kusipäältä, en ihmettele jos ihmiset peruvat tekosyyn varjolla tapaamiset tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tällä viikolla kävi näin. En pääse sovittuun tapaamiseen kun ollaan niin sairaana Sitten tulee 1,5 päivää myöhemmin päivitystä et terveisiä Lanzarootelta
Olitkin valehtelija. Sovit mitä sattuu ja perut kun et pystykään suoriutumaan. Oikein kiero korkkiruuvi
Vaaditko ystävältä syyn miksi peruu tapaamisen? Aika outo olet. Jos ei sovi, niin ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap miettinyt, että ehkä hänelle on vaikea sanoa totuus, esim. että pitääkin pakata, eikä kerkeä.
Näin se on. Palstalla näkee usein ihan aikuisikään ehtineitä, joille ei ole selvinnyt, että ihmissuhteet perustuvat molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen. Heidän kutsunsa on mahtikäsky, ja kieltäytymisestä seuraa raivo, kuten tässäkin.
Sosiaalinen mediahan tämän synnyttää. Miettikää, hääjuhlissa juhlapaikan vessassa otetaan valokuvia someen. Ei ennen kukaan mennyt kameran kanssa paskahuusiin, yksi valokuva otettiin koko porukasta pihalla tai juhlasalissa. Homo Someticus ryntää sinne missä parhaan somekuvan tai TikTok-videon saa tehtyä. Sovittujen tapaamisten peruminen onnistuu yhtä helposti kuin somepostauksen deletoiminen tai jakoasetusten muuttaminen.
Lepääminen nopeuttaa parantumista, joka mahdollistaa sovitulle matkalle lähtemisen. Mitä ihmettä tässä nyt on outoa?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tunne ketään, jolla on esimerkiksi migreeni tai muu kipusairaus? Myös näin noroaikana kannattaa perua epäilystäkin, ja toisen osapuolen olla kiitollinen.
Joo no mulla on ollut migreeniä lapsesta saakka, eikä se koskaan ole estänyt kertomasta asiasta ihmisille. Jos olo on oikein huono, niin viimeistään toivuttuani laitan viestiä että oli niin superpaha olo, ettei vaan pystynyt ja voitaisko sopia uusiks? Ei niin, että poden migreeniä, perun perjantain menon epämääräisesti sairauteen vedoten ja sitten laitan kuvia itsestäni jonkun toisen kanssa maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tunne ketään, jolla on esimerkiksi migreeni tai muu kipusairaus? Myös näin noroaikana kannattaa perua epäilystäkin, ja toisen osapuolen olla kiitollinen.
Joo no mulla on ollut migreeniä lapsesta saakka, eikä se koskaan ole estänyt kertomasta asiasta ihmisille. Jos olo on oikein huono, niin viimeistään toivuttuani laitan viestiä että oli niin superpaha olo, ettei vaan pystynyt ja voitaisko sopia uusiks? Ei niin, että poden migreeniä, perun perjantain menon epämääräisesti sairauteen vedoten ja sitten laitan kuvia itsestäni jonkun toisen kanssa maanantaina.
Nyt en ymmärrä. Miksi ei riitä, että sanoo olevansa kipeänä? Miksi olisi paha asia laittaa someen kuva maanantaina, toisen kanssa tai ilman?
Ovatko ystävyyssuhteet uusi monogamia mustasukkaisuusdraamoineen kaikkineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Miksi ei riitä, että sanoo olevansa kipeänä? Miksi olisi paha asia laittaa someen kuva maanantaina, toisen kanssa tai ilman?
Ovatko ystävyyssuhteet uusi monogamia mustasukkaisuusdraamoineen kaikkineen?
No kyllä se on minusta huomaavaista ja hyvätapaista ilmottaa. Ystäväni ovat minulle tärkeitä, en taas ymmärrä miksen antaisi selitystä? Minusta toisen aikaa pitää myös kunnioittaa. En käsitä mitä hyötyä kertomatta jättämisestä olisi.
Muutenkin jos minulle tehtäisiin noin, tulisi sellainen olo että toinen yrittää feidata hienovaraisesti pois elämästään, kuten varsinkin naiset usein asian hoitavat.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tyyli kirjoittaa tapahtuneesta on kyllä melko ala-arvoinen.
Silti ihmettelen sitä, miksi tämä ystävä on edes sopinut tapaamisen ulkomaanmatkan aatolle, koska silloin varmaan riittää muutakin hommaa, kuten sanoit, ainakin pakattavaa.
Äkillinen sairastuminen on tietysti eri asia.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs mieltä olette tästä, sanoin etten pysty/ei mahdollisuutta eli ei varaa lähteä ulkomaille pidennetylle vklp lle polttarimatkalle mutta kohta paljastuu somesta että lähdin kuitenkin miehen kanssa vajaan viikon matkalle eurooppaan? En siis viitsinyt sanoa siellä suunnitteluissa että en viitsi lähteä kun on oma reissu suunnitteilla JA ei minulla oikeasti olekaan niin paljoa ole rahaa että voisin jonkun toisen matkan kustannuksiin osallistua tai lähteä keväällä kahdelle reissulle. Paheksutaanko tätä silti?
No, olisi kertonut rehellisesti että sori, Olen ehtinyt varaamaan matkan samalle ajankohdalle jo aikaisemmin.
Miten tuollaisen asian kertominen voi muka olla vaikeaa?
Jos arvostaa yhtään ystäväänsä, niin pahoittelee, kertoo lomamatkastaan ja sopii uuden tapaamisen. Jos ei arvosta, niin sitten ei sovi alun perinkään yhtäkään tapaamista
Tai se, että jos kysyy, että kiinnostaisiko sinua lähteä tällaiseen ja tällaiseen tapahtumaan kanssani, niin annetaan vastaukseksi, että joo ,kuulostaa tosi kivalta, mutta nyt on vähän kiire, palataan asiaan parin päivän päästä, niin ehditään puhua tarkemmin. Sitten parin päivän päästä "joo, sori mutta tulikin sellainen ja sellainen este (joka sitten myöhemmin paljastuu tekosyyksi olla lähtemättä".
olen aina miettinyt, että miten vaikeaa voikaan olla sanoa vaikka: "sori, mutta mua ei yhtään kiinnosta tuollaiset tapahtumat" tai vaikka "en usko, että nyt jaksan mitään sellaista". Siis oli syy mikä tahansa, niin sanottaisiin reilusti ja suoraan ei. Ei se niin kauheaa ole, jos ystävälle sanoo ei. Se on vain ei ja säästää ystävänkin aikaa
Vierailija kirjoitti:
Tai se, että jos kysyy, että kiinnostaisiko sinua lähteä tällaiseen ja tällaiseen tapahtumaan kanssani, niin annetaan vastaukseksi, että joo ,kuulostaa tosi kivalta, mutta nyt on vähän kiire, palataan asiaan parin päivän päästä, niin ehditään puhua tarkemmin. Sitten parin päivän päästä "joo, sori mutta tulikin sellainen ja sellainen este (joka sitten myöhemmin paljastuu tekosyyksi olla lähtemättä".
olen aina miettinyt, että miten vaikeaa voikaan olla sanoa vaikka: "sori, mutta mua ei yhtään kiinnosta tuollaiset tapahtumat" tai vaikka "en usko, että nyt jaksan mitään sellaista". Siis oli syy mikä tahansa, niin sanottaisiin reilusti ja suoraan ei. Ei se niin kauheaa ole, jos ystävälle sanoo ei. Se on vain ei ja säästää ystävänkin aikaa
Olen miettinyt ihan samaa, ja nimenomaan sanonut ystävilleni että hei, jos ei mun ehdotus kiinnosta niin sanoisitko suoraan? Haluaisin viettää ystävien kanssa aikaa niin että kummallakin on mukavaa, se on vaikeaa jos toinen on epärehellinen. Ajatusten lukeminen on minusta väsyttävää.
Tää menee nyt vähän ohi aiheen koska ei sisällä lomamatkoja eikä somea.
Mun ystäväni itse ehdottaa tapaamista mun luokseni. On innoissaan, sopii puhelimitse ja kirjoittaa sähköpostia perään kuinka kivaa ja mitä hän on aikeissa tuoda, yleensä viiniä. Ai-ku kivaa, päästään turisemaan naisten kesken. Mä lupaan laittaa purtavaa.
Pari tuntia ennen h-hetkeä hän peruu ja tämä on tapahtunut usein. Soittaa uskovansa vatsataudin juuri iskevän.
Ilmeisesti vatsatauti aiheuttaa hänellä kivan nousuhiprakan oireita. Parin-kolmen tunnin päästä hän soittaa taas ja toteaa, että olipa hyvä ettei hän tullut koska olo on käynyt yhä huonommaksi. Tässä vaiheessa pikkuhiprakka on kääntynyt vahvan humalan puolelle.
Seuraava päivänä ei kuulu mitään mutta myöhemmin tulee sähköposti selityksineen kuinka kammottava olo oli seuraavankin päivän, että olipa tauti! Pyytelee vielä tuhannesti anteeksi ja kertoo, että meille tarkoitetut viinit joi miesystävä, heh-heh.
Alkoholisti mikä alkoholisti. Miks mä menen aina samaan lankaan?
Hei kysykää nyt Herranen aika ennen kuin oletatte. Ei Suomeen kaikkia matkoja reaaliaikaisesti laiteta. Kipeänä voi päivittää vaikka vanhoja reissuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaahan tuo tyhmän ja laskelmoivan kuvan em ihmisestä. Yksinkertaisen oloisen
Migreenikö? Vai mitä tarkoitat? En itse kärsi migreenistä, mutta viimeksi pari viikkoa sitten peruin juhliin osallistumiseni noroepäilyn takia, työkaverit oksentelivat palaverin päätteeksi ja itsellä outo olo.
Tauti jäi puhkeamatta, jos seuraavana päivänä olisi ollut matka edessä, olisin varmasti lähtenyt.
Höpsistä. Tuolla mentaliteetilla kaikkien pitäisi olla lockdownissa koko norokausi.
Höpsistä (Oli niin hyvä argumentti, että oli pakko lainata). Mikäli kaikilla olisi tuo mentaliteetti, norokausi olisi kaikin tavoin paljon suppeampi, kun ihmiset eivät levittäisi sitä yhtä paljon ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Näiden keskustelujen lukeminen on niin mielenkiintoista. Aivan täysin vastakkaiset arvot kuin mulla. En pystyisi olemaan ystävä ihmisen kanssa joka vain peruu ilman syytä.