Ihmisten uskomaton RÖYHKEYS. Ke saatetaan perua tapaaminen kun sairaana ja pe päivitetään kuvaa jostain ulkomailta
Buahahahha itse en kestä miten tyhmiä ihmiset on. Some paljastaa aivan kauhean kaksinaamaisuuden. Sovitaan, perutaan, rynnätään sinne mihin napa näyttää, ei ole niin mitään tapoja.
Kommentit (92)
Ainoa oikea tapa perua on kirjoittaa: anteeksi, kärsin PERÄSUOLEN LASKEUMASTA 🍑
Vierailija kirjoitti:
Toiset vaan on niin älyttömän vellihousuja, että eivät uskalla sanoa mitään suoraan vaan keksivät ties mitä verukkeita ja tekosyitä mielummin. Säälittävää lähinnä eikä sellaisiin ihmisiin voi luottaa missään asiassa.
Siis tämä! On varmaan mammalla lapsineen ollut siellä tosiaan melkoinen velli housussa eilen kun ei pääse toisen tärkeään tapaamiseen, mutta on kuitenkin pari tuntia myöhemmin päässyt lentokoneeseen 😁
No mitäs mieltä olette tästä, sanoin etten pysty/ei mahdollisuutta eli ei varaa lähteä ulkomaille pidennetylle vklp lle polttarimatkalle mutta kohta paljastuu somesta että lähdin kuitenkin miehen kanssa vajaan viikon matkalle eurooppaan? En siis viitsinyt sanoa siellä suunnitteluissa että en viitsi lähteä kun on oma reissu suunnitteilla JA ei minulla oikeasti olekaan niin paljoa ole rahaa että voisin jonkun toisen matkan kustannuksiin osallistua tai lähteä keväällä kahdelle reissulle. Paheksutaanko tätä silti?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs mieltä olette tästä, sanoin etten pysty/ei mahdollisuutta eli ei varaa lähteä ulkomaille pidennetylle vklp lle polttarimatkalle mutta kohta paljastuu somesta että lähdin kuitenkin miehen kanssa vajaan viikon matkalle eurooppaan? En siis viitsinyt sanoa siellä suunnitteluissa että en viitsi lähteä kun on oma reissu suunnitteilla JA ei minulla oikeasti olekaan niin paljoa ole rahaa että voisin jonkun toisen matkan kustannuksiin osallistua tai lähteä keväällä kahdelle reissulle. Paheksutaanko tätä silti?
Kyllä, valehtelua ja selkärangattomuutta paheksutaan!!! Oikea tapa vastata on: Kiitos aivan ihanasta kutsusta. Meillä on melkein samaan aikaan varattuna oma matka, joten minulla ei valitettavasti ole mahdollisuutta lähteä toisen kerran ulkomaille nyt keväällä Osallistun kuitenkin mielelläni lahjaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Läheisten kanssa saa matkustaa mihin haluaa ja polttarimatkaa ei tarvitse kenellekään toiselle maksaa. Aivan hyvin olisit toki voinut sanoa matkastasi, mutta ei se varsinaisesti kenellekään kuulu.
Itse lähtisin mielelläni kumppanin kanssa, polttarimatkalle en edes maksusta. Ja rahan kerjääminen toisten matkaan on mautonta. Polttarit voi pitää lähikahvilassa, jos ei muuhun ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, valehtelua ja selkärangattomuutta paheksutaan!!! Oikea tapa vastata on: Kiitos aivan ihanasta kutsusta. Meillä on melkein samaan aikaan varattuna oma matka, joten minulla ei valitettavasti ole mahdollisuutta lähteä toisen kerran ulkomaille nyt keväällä Osallistun kuitenkin mielelläni lahjaan
No kun ei mitään matkaa eikä kohdetta ollut varattuna, oltiin miehen kanssa puhuttu että johonkin voisi keväällä lähteä jos halvat lennot löytyy, ja nyt löytyi, 2vk ennen lähtöä. En kehdannut sanoa että lähden mielummin viikoksi miehen kanssa kuin pidennetyksi vklp ksi tuntemattomassa naisporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja unohtui se vielä kirjottaa tuonne että kieltäytyminen oli jo valmiiksi muutenkin vaikeaa kun kyseessä oli tällaiset "ratkaisija naiset", jos sanon ettei ajankohta sovi, vastaus oli että voidana kyllä katsoa sellaista ajankohtaa milloin kaikki pääsisi, jos sanoin ettei oikein ole vapaapäiviä käytettävissä, niin voi kuulemma lomapäivän käyttöä kysyä tai vuoronvaihtoa jne.. en siis noita syitä sanonut itse mutta ratkaisu tuntui löytyvän ongelmaan kuin ongelmaan!
Riippuu sairaudesta. Mulla on suolistosairaus ja kyllä jätän väliin tapaamisia ja kaikkea sen takia. Maksetulle matkalle lähden vaikka vaipat housuissa, mutta esim kaverin kanssa tapaamisessa ei ole siinä tilanteessa mitään iloa.
Sairauteni myös aaltoilee, eli saatan olla tosi kipeä koko päivän mutta illalla ok. Olen itsekin saanut osani kyttäämistä ja valehtelusta syytöksiä kun olen päivällä perunut jotain mutta käynyt illalla jossain ja tullut nähdyksi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja unohtui se vielä kirjottaa tuonne että kieltäytyminen oli jo valmiiksi muutenkin vaikeaa kun kyseessä oli tällaiset "ratkaisija naiset", jos sanon ettei ajankohta sovi, vastaus oli että voidana kyllä katsoa sellaista ajankohtaa milloin kaikki pääsisi, jos sanoin ettei oikein ole vapaapäiviä käytettävissä, niin voi kuulemma lomapäivän käyttöä kysyä tai vuoronvaihtoa jne.. en siis noita syitä sanonut itse mutta ratkaisu tuntui löytyvän ongelmaan kuin ongelmaan!
Nämä ovat ihan pahimpia! Ratkaisuun sisältyy poikkeuksetta se, että etsitään kaikille sopiva ajankohta ja kaikki maksavat nyt tästä elämysmatkasta 680€, josta morsiamen ja bestiksen kokovartaloturvenaamiosamppanjahierontaan menee 500, mutta lennot shithole airilla ja eihän Riina sua haittaa, että nukut kylppärin matolla?
Paras tapa välttää nämä tilanteet on saada se hemmetin noro tai migreeni jo ennen ensimmäistä polttaritapaamista, skipata muutkin kokoontumiset ja lopulta kirjoittaa lyhyt viesti, ettei voi osallistua elämäntilanteen tai muun mahdollisimman epämääräisen takia.
Pysykää kaukana polttareista!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sairaudesta. Mulla on suolistosairaus ja kyllä jätän väliin tapaamisia ja kaikkea sen takia. Maksetulle matkalle lähden vaikka vaipat housuissa, mutta esim kaverin kanssa tapaamisessa ei ole siinä tilanteessa mitään iloa.
Sairauteni myös aaltoilee, eli saatan olla tosi kipeä koko päivän mutta illalla ok. Olen itsekin saanut osani kyttäämistä ja valehtelusta syytöksiä kun olen päivällä perunut jotain mutta käynyt illalla jossain ja tullut nähdyksi siellä.
No, tästä ketjusta näet perumiskyttääjän asenteen, eli etpä ole mitään menettänyt, jos tällaiset tyypit etääntyvät.
Kaikkea hyvää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap katsonut koskaan peiliin? Että jos siellä olisi yhtään syytä miksi muut toimivat näin.
En onneksi itse ollut tapaamisessa mukana 😁 En itse pidä yhteyttä tälläisiin sopijiin-perujiin
Wau! Läheisilläsi ei ole lupaa sairastaa ja lisäksi kyttäät myös ulkopuolisena toisten tapaamisia. Helmi ihmiseksi.
Hahahahhah joo ottaa varmaan sinullakin koville olla moniongelmainen valehtelija. Aivan sama mitä mietit Apsta, mutta käytöstavat kunniaan. Henkilö ei ole todellakaan sairaana, kun seuraavana päivänä matkustaa.
Siis sinua miellyttääkseen pitäisi perua jo maksettu ulkomaanmatka, jos sattuu saamaan ruokamyrkytyksen, päänsäryn tai vilustumisoireita pari päivää ennen?
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tunne ketään, jolla on esimerkiksi migreeni tai muu kipusairaus? Myös näin noroaikana kannattaa perua epäilystäkin, ja toisen osapuolen olla kiitollinen.
Tämäkin on totta. Kommunikaatiota ja ymmärrystä asioista sekä tilanteista helpottaisi avoimuus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap katsonut koskaan peiliin? Että jos siellä olisi yhtään syytä miksi muut toimivat näin.
Ei kannata aina olettaa näin, kohteliaasti voisi myös kysyä. Eiköhän tämän jatkuvasti kaikesta loukkaantumisenkin voisi jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Antaahan tuo tyhmän ja laskelmoivan kuvan em ihmisestä. Yksinkertaisen oloisen
Ettekö te tunne ihmiset toisianne tai keskustele mistään? Puhun yleensä aika avoimesti ja kattavasti juuri siksikin että aistin helposti jos toiselle tulee epävarmuuksia. Se hävettää myös itseäni joten sanon asioita myös siksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas tällä viikolla kävi näin. En pääse sovittuun tapaamiseen kun ollaan niin sairaana Sitten tulee 1,5 päivää myöhemmin päivitystä et terveisiä Lanzarootelta
Olitkin valehtelija. Sovit mitä sattuu ja perut kun et pystykään suoriutumaan. Oikein kiero korkkiruuvi
Se matka Lanzarotella on varattu aikaa sitten. Luuletko, että kukaan peruu matkaa jonkun flunssan takia? En minä ainakaan, vaan menen matkallani vaikka pää kainalossa. Kaveria en kyllä mene tapaamaan flunssassa, miksi sitä haluat?
Onneksi en kuulu someen ettei ole tuollaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset vaan on niin älyttömän vellihousuja, että eivät uskalla sanoa mitään suoraan vaan keksivät ties mitä verukkeita ja tekosyitä mielummin. Säälittävää lähinnä eikä sellaisiin ihmisiin voi luottaa missään asiassa.
Siis tämä! On varmaan mammalla lapsineen ollut siellä tosiaan melkoinen velli housussa eilen kun ei pääse toisen tärkeään tapaamiseen, mutta on kuitenkin pari tuntia myöhemmin päässyt lentokoneeseen 😁
Miksi kukaan sopisi kaveritapaamisen ajankohdaksi paria tuntia ennen koneeseen nousua? Oikeastiko luulet, että noille matkoille lähdetään hetken mielijohteesta samana päivänä kun idea tuli?
Eihän tuo vielä mitään, jos tapaamisia perutaan, mutta jotkut haluavat oman aikataulunsa mukaan, muiden järjestävän perhejuhlia. Jopa hautajaisia ja vainaja meinaa jäädä hautaamatta.
Oliko Kuopiossa, omaiset siirsivät vainajan hautaamista viikkoja, aikataulu syistä ja 6vk jälkeen srk joutui laittamaan stopin, kun vainajan ruumiin hajoaminen oli alkanut ja hajuhaitat, ettei se ollut enää työntekijöille työturvallinen ympäristö.
Nykyihminen ei ole tottunut joustamaan, vaan lähdetään minä itse edellä ja muut joustavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tällä viikolla kävi näin. En pääse sovittuun tapaamiseen kun ollaan niin sairaana Sitten tulee 1,5 päivää myöhemmin päivitystä et terveisiä Lanzarootelta
Olitkin valehtelija. Sovit mitä sattuu ja perut kun et pystykään suoriutumaan. Oikein kiero korkkiruuvi
Se matka Lanzarotella on varattu aikaa sitten. Luuletko, että kukaan peruu matkaa jonkun flunssan takia? En minä ainakaan, vaan menen matkallani vaikka pää kainalossa. Kaveria en kyllä mene tapaamaan flunssassa, miksi sitä haluat?
Eipä ole ihme, että koronat sun muut leviää. Mutta onhan se ymmärrettävää, että kun MINÄ olen matkani varannut ja maksanut, niin MINULLA on oikeus parannella flunssani hotellihuoneessa ja tartuttaa puoli koneellista.
Nykyaikana voi puhua aivan mitä tahansa paskaa noron sun muun varjolla.