Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Other Danish guy, vihreä housuinen

Vierailija
25.04.2024 |

Oi, miksi tuota meille näytetään?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kalsareista tunnistat miehen jota ei kannata tapailla, junttien kalsarit.

Vierailija
22/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa tuon sedän pallit 😞

Valitettavasti nykyään body positive koskee myös miehiä. Ei se kuule ole vain naisten oikeus. 

Voi hyvä päivää. Ei se body positive tarkoita että ihan mitä tahansa silmien eteen tyrkytetään!

Samat säännöt eivät päde naisiin? Niinkö? 

No en minä täällä mitään jättisuuria lollojakaan haluais nähdä vs ylisuuret pallit

Kyllä niitä lolloja on joutunut katsomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nykyään body positive koskee myös miehiä. Ei se kuule ole vain naisten oikeus. 

Voi hyvä päivää. Ei se body positive tarkoita että ihan mitä tahansa silmien eteen tyrkytetään!

No sitä mäkin oon yrittänyt sanoa kun oon nähnyt jos jonkunmoista henkka & maukka -mainoksia täynnä läskejä naisia

Vierailija
24/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on maailman homoin kansa, mainoksissa ei juuri näe Suomessa vähäpukeisia naisia mutta miehiä sitäkin enemmän.

Vierailija
25/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoja ovat kaikki.

Eihän. Kyllä heteromies saa alusvaatemainoksessa heilua jos haluaa. 

Vi tut saa. Sä et tätä ymmärrä, koska olet nainen.

Kylläpäs saa! Pitää meille naisillekin olla silmäniloa eikä vain miehille vähäpukeisia naisia. 

Vierailija
26/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on maailman homoin kansa, mainoksissa ei juuri näe Suomessa vähäpukeisia naisia mutta miehiä sitäkin enemmän.

No kuin naisellisuus on aina ollut synti täällä Suomessa. Pitää olla muotikakkulat ja lyhyt, graafinen tukka. Puukorvakorut korvissa. Muuten on pohjasakkaa. 

Vierailija
27/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt vissiin joku mainos näkemättä. Toisin sanoen mitä erikoista on vihreissä boksereissa?

Vierailija
28/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua en oo nähnyt?!! Nyt iski kiinnostus 😂😂

Vierailija
29/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melkoisen muhkeat pallit tuolla herrasmiehellä.

Vierailija
30/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista kalsareista tunnistat miehen jota ei kannata tapailla, junttien kalsarit.

Juntimpaa on päästää mies alusvaatetasolle ja hylätä toinen sen käyttämän alusvaatemerkin perusteella. Mulla ei ainakaan oo niin paljon tarjottavaa, et olis varaa tolla tasolla miehiä hylätä 😂

Vierailija
31/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä täällä mitään jättisuuria lollojakaan haluais nähdä vs ylisuuret pallit

Et ainakaan vauvapalstalla. Eikä kyllä missään alusvaatemainoksissakaan mitää epäluonnollisen suuria näe. Itse oot vaan etsimällä niitä etsinyt

Vierailija
32/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jäänyt vissiin joku mainos näkemättä. Toisin sanoen mitä erikoista on vihreissä boksereissa?

No ne jättipallit

Vierailija
33/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntimpaa on päästää mies alusvaatetasolle ja hylätä toinen sen käyttämän alusvaatemerkin perusteella. Mulla ei ainakaan oo niin paljon tarjottavaa, et olis varaa tolla tasolla miehiä hylätä 😂

Musta olis aika kiva jos mies käyttäisi Danish Guyta. Oon itseasiassa yrittänyt kuvitella ihastukseni noihin. 

Vierailija
34/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihteeksi roikkuvat pallitkin kuvissa, mitä se nyt haittaa.

Vierailija
35/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi pukki sen isommat riippapallit

Vierailija
36/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan vauvapalstalla. Eikä kyllä missään alusvaatemainoksissakaan mitää epäluonnolli

Kyllä niitä Ylellä on tullut vastaan ja kaikenmaailman OF eukkoja. 

Vierailija
37/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kiintiö ajettiin etupeltoon tappiin Anttilan kuvastoissa ja kuponkiuutisisssa jo viime vuosituhannella.

Vierailija
38/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kiintiö ajettiin etupeltoon tappiin Anttilan kuvastoissa ja kuponkiuutisisssa jo viime vuosituhannella.

Olihan niissä Anttilan kuvastoissa miehiäkin.

Vierailija
39/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämän kohutun mainoksen voi nähdä?

Vierailija
40/104 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreäkalsarisella on balkanilaiset mahtisonnin kivekset, elläessäin ole nähnyt noin isoja. Mies on joku Slobodan Serbiasta, tyypillinen tylsämielisen oloinen katse, mikä noilla entisen itäblokin miehillä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi