The Other Danish guy, vihreä housuinen
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa tuon sedän pallit 😞
Valitettavasti nykyään body positive koskee myös miehiä. Ei se kuule ole vain naisten oikeus.
Voi hyvä päivää. Ei se body positive tarkoita että ihan mitä tahansa silmien eteen tyrkytetään!
Samat säännöt eivät päde naisiin? Niinkö?
No en minä täällä mitään jättisuuria lollojakaan haluais nähdä vs ylisuuret pallit
Kyllä niitä lolloja on joutunut katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nykyään body positive koskee myös miehiä. Ei se kuule ole vain naisten oikeus.
Voi hyvä päivää. Ei se body positive tarkoita että ihan mitä tahansa silmien eteen tyrkytetään!
No sitä mäkin oon yrittänyt sanoa kun oon nähnyt jos jonkunmoista henkka & maukka -mainoksia täynnä läskejä naisia
Suomalaiset on maailman homoin kansa, mainoksissa ei juuri näe Suomessa vähäpukeisia naisia mutta miehiä sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoja ovat kaikki.
Eihän. Kyllä heteromies saa alusvaatemainoksessa heilua jos haluaa.
Vi tut saa. Sä et tätä ymmärrä, koska olet nainen.
Kylläpäs saa! Pitää meille naisillekin olla silmäniloa eikä vain miehille vähäpukeisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on maailman homoin kansa, mainoksissa ei juuri näe Suomessa vähäpukeisia naisia mutta miehiä sitäkin enemmän.
No kuin naisellisuus on aina ollut synti täällä Suomessa. Pitää olla muotikakkulat ja lyhyt, graafinen tukka. Puukorvakorut korvissa. Muuten on pohjasakkaa.
On jäänyt vissiin joku mainos näkemättä. Toisin sanoen mitä erikoista on vihreissä boksereissa?
Apua en oo nähnyt?!! Nyt iski kiinnostus 😂😂
On kyllä melkoisen muhkeat pallit tuolla herrasmiehellä.
Vierailija kirjoitti:
Noista kalsareista tunnistat miehen jota ei kannata tapailla, junttien kalsarit.
Juntimpaa on päästää mies alusvaatetasolle ja hylätä toinen sen käyttämän alusvaatemerkin perusteella. Mulla ei ainakaan oo niin paljon tarjottavaa, et olis varaa tolla tasolla miehiä hylätä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä täällä mitään jättisuuria lollojakaan haluais nähdä vs ylisuuret pallit
Et ainakaan vauvapalstalla. Eikä kyllä missään alusvaatemainoksissakaan mitää epäluonnollisen suuria näe. Itse oot vaan etsimällä niitä etsinyt
Vierailija kirjoitti:
On jäänyt vissiin joku mainos näkemättä. Toisin sanoen mitä erikoista on vihreissä boksereissa?
No ne jättipallit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista kalsareista tunnistat miehen jota ei kannata tapailla, junttien kalsarit.
Juntimpaa on päästää mies alusvaatetasolle ja hylätä toinen sen käyttämän alusvaatemerkin perusteella. Mulla ei ainakaan oo niin paljon tarjottavaa, et olis varaa tolla tasolla miehiä hylätä 😂
Musta olis aika kiva jos mies käyttäisi Danish Guyta. Oon itseasiassa yrittänyt kuvitella ihastukseni noihin.
No vaihteeksi roikkuvat pallitkin kuvissa, mitä se nyt haittaa.
Mitä vanhempi pukki sen isommat riippapallit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ainakaan vauvapalstalla. Eikä kyllä missään alusvaatemainoksissakaan mitää epäluonnolli
Kyllä niitä Ylellä on tullut vastaan ja kaikenmaailman OF eukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kiintiö ajettiin etupeltoon tappiin Anttilan kuvastoissa ja kuponkiuutisisssa jo viime vuosituhannella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kiintiö ajettiin etupeltoon tappiin Anttilan kuvastoissa ja kuponkiuutisisssa jo viime vuosituhannella.
Olihan niissä Anttilan kuvastoissa miehiäkin.
Mistä tämän kohutun mainoksen voi nähdä?
Vihreäkalsarisella on balkanilaiset mahtisonnin kivekset, elläessäin ole nähnyt noin isoja. Mies on joku Slobodan Serbiasta, tyypillinen tylsämielisen oloinen katse, mikä noilla entisen itäblokin miehillä on.