The Other Danish guy, vihreä housuinen
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipommi
Todellakin 🤗
🤭
Tuosta voitte valita suosikkinne:
Vauva on myynnyt sielunsa riettauteen. Ei tuollaisille pitäisi mainostilaa myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa tuon sedän pallit 😞
Valitettavasti nykyään body positive koskee myös miehiä. Ei se kuule ole vain naisten oikeus.
Voi hyvä päivää. Ei se body positive tarkoita että ihan mitä tahansa silmien eteen tyrkytetään!
Ai se koskeekin vain esimerkiksi urheilijanaisten stringejä ja niistä vilkkuvia intiimejä ruuminosia?
Niin miksei muuten miesurheilijat kilpaile tuollaisissa housuissa, ne varmaan parantaisi sitä suoritusta kuten naisurheilijoillakin sekä vielä sponsorirahoitusta, kuten naisurheilijoillakin sekä lisäisi vastakkaisen sukupuolen määrää katsomossa, kuten naisurheilijoillakin. Toivoisin tasa-arvoa tähänkin asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vauva on myynnyt sielunsa riettauteen. Ei tuollaisille pitäisi mainostilaa myydä.
Mitä rietasta on alusvaatteissa? Oletan että itsekin käytät sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotkut sonnin pallit räjähtää verkkokalvoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No henkilökohtaisesti mieluummin sonnin pallit kuin urheilijatyttösen häppärit. Näin heteronaisena.
Arvelen, että tässä puhutaan mainoksesta.
En ole itse saanut mitään bokseri mainoksia. Aika useesti mulle tulee Oikotien mainosta. Mainoksethan on räätälöityjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreäkalsarisella on balkanilaiset mahtisonnin kivekset, elläessäin ole nähnyt noin isoja. Mies on joku Slobodan Serbiasta, tyypillinen tylsämielisen oloinen katse, mikä noilla entisen itäblokin miehillä on.
Varmasti kuitenkin ihana ja hyvää seuraa makuuhuoneessa 😍
Varmasti näin mutta jos ja kun asiat alkavat riitelemään, on sellaisen näköinen mies joka antaa avokämmenellä litsarin poskelle ja huutaa "hiljaa nainen!"
Ei pidä yleistää. Se ulospäin kiltti ja kunnollinen voi olla melkoinen alistaja.
Niin miettikää vaikka hupimies Tommolaa
Vierailija kirjoitti:
En ole itse saanut mitään bokseri mainoksia. Aika useesti mulle tulee Oikotien mainosta. Mainoksethan on räätälöityjä.
Niitä voi ihan käydä katsomassa The other danish guyn sivuilla...
Jos naisesta on kuva reppu leväällään niin sekö on suotavaa. Hyvä kun välillä miehetkin poseeraa. Kattot kuitenki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nykyään body positive koskee myös miehiä. Ei se kuule ole vain naisten oikeus.
Voi hyvä päivää. Ei se body positive tarkoita että ihan mitä tahansa silmien eteen tyrkytetään!
Ai se koskeekin vain esimerkiksi urheilijanaisten stringejä ja niistä vilkkuvia intiimejä ruuminosia?
Niin miksei muuten miesurheilijat kilpaile tuollaisissa housuissa, ne varmaan parantaisi sitä suoritusta kuten naisurheilijoillakin sekä vielä sponsorirahoitusta, kuten naisurheilijoillakin sekä lisäisi vastakkaisen sukupuolen määrää katsomossa, kuten naisurheilijoillakin. Toivoisin tasa-arvoa tähänkin asiaan.
Juurikin näin. Sairasta että naiset ovat stringeissä ja miehet pitkissä housuiss.a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti millainen lasti noista purkautuisikaan 😍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Sairasta että naiset ovat stringeissä ja miehet pitkissä housuiss.a
Juuri näin. Miehet aina pitkissä ja löysissä housuissa ihan kaiken peittäen. Naiset stringeissä, pakarat vilkkuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä voi ihan käydä katsomassa The other danish guyn sivuilla...
En ole miehistä kiinnostunut, joten jätän väliin.
Miksei mainos näy mulle? Mielelläni katsoisin.
Just näin sen! Kuin ilmetty appiukkoni, jos sama mainos!😁
Vierailija kirjoitti:
Just näin sen! Kuin ilmetty appiukkoni, jos sama mainos!😁
Huomasitko pallit?
Todellakin 🤗