Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempi nainen kiinnostaa nuoria miehiä?

Vierailija
25.04.2024 |

Ja puhun nyt myös seurustelumielessä, en pelkästään mitään seksuaalista. On miehiä, jotka seurustelevat jopa 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. Onko vanhemman kanssa rennompaa?

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää että saa helppoa billua puutteessa olevalta vanhemmalta, joka ei enää kelpaa miehille muuten. Nuoret taas on päästään vialla ja ei niitä jaksa kukaan.

"Tietää että saa helppoa billua puutteessa olevalta vanhemmalta, joka ei enää kelpaa miehille muuten. Nuoret taas on päästään vialla ja ei niitä jaksa kukaan."

Joo ei. Itte kelpaan lähes kaikille mut haluan nuoremman itse yli 40

Vierailija
142/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa muutaman illan viihteellä. Ei ketään nuorempaa miestä kyllä kiinnostanut tälläinen viisikymppinen nainen, enkä ole vielä täysin rupsahtanut. Enkä nähnyt keski-ikäisiä naisia ja nuorempia miehiä muutenkaan yhdessä. Muutama n. 60 vuotias mies kävi juttusilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisia nämä naiset sitten ovat? Vaikea kuvitella, että joku nuori mies kiinnostuisi minusta, kun omanikäisetkään ei kiinnostu..

N43

"Minkähänlaisia nämä naiset sitten ovat? Vaikea kuvitella, että joku nuori mies kiinnostuisi minusta, kun omanikäisetkään ei kiinnostu..

N43"

Hä. Kyllä musta kiinnostuu omanikäset vanhemmat ja nuoremmat. 

Vierailija
144/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään monet akatkin antavat rahansa rakkaushuijareille. Ihan yhtä sekaisin ovat kuin vastaavat ukotkin, jotka kuvittelevat, että jokupikkupillu olisi kiinnostunut muista kuin näiden raahkojen rahoista.

Itse 40 v en oo raahka enkä rikas mutta nuoria miehiä kiinnostaa

Vierailija
145/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat naiset ei ole mitään muuta kuin miesten henkisiä ja taloudellisia hyväksikäyttäjiä jotka ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään ja omaa etuaan. Vanhemmat on mukavampia ja asiallisempia eikä lähellekkään niin vaativia kun ei enää kuvittele olevansa paras ja kaunein kaikista joka oikeuttaa muilta asioiden vaatimisen

Nuoria naisia vaivaa narsistiset piirteet, jotka ovat usein liiallisia. Tällaisen ihmisen kanssa jo avoin keskustelu on hyvinkin hankalaa ja epähedelmällistä. Siperia opettaa! Ei pidä kuvitella itsestään liikoja.

Vierailija
146/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ nainen käyttää jo aivojaan, ei stressaa joka asiasta ja osaa sanoa oman mielipiteensä ja perustella. Eniten pidän 50-60-vuotiaista hoikista pilluista.

M40

miten p i l l u voi olla hoikka?

Se pillun kantoteline on hoikka, mikä on vain oikein ja luonnollista.

Tämä on heikointa mitä olen hetkeen lukenut.

Ei edes loukkaavaa, menee jo niin riman ali, eikä nokkelaa.  Kertoo valitettavasti kirjoittajasta kaiken oleellisen.

Vierailija
147/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kerrankin naida paljaalla kunnolla ilman raskauden pelkoa. Saa tehdä loppuun. Kotimaista. Kaverin kanssa yksi  nelikymppinen nainen johon saa purkaa itsensä,ja nainen tyytyväinen kun saa hormoni hoitoa kerrankin. Ja mehän annetaan.

Nelikymppinen on yleensä lisääntymiskykyinen. Vaihdevuodet tulee n 50v

Vierailija
148/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä seurustellut mut seksiä on ollut parikymppisen kanssa ite yli 40. Pitkään tapailin tässä myös kolmekymppistä. Oma n ikäiset ei tahdo kiinnostaa

Vierailija
149/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään per v erss it, äiti ongelmaiset ym poikkeamat pois niin vanhemmat naiset eivät kiinnosta terveitä nuoria miehiä. 

Vierailija
150/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä syyt olen itse kuullut:

- Ovat rauhallisempia ja yleisesti tasapainoisempia, kuin nuoremmat naiset
- Tietävät mitä haluavat
- Ei tarvitse käydä mitään deittipelailua lävitse
- Ovat useita suorasanaisia sen suhteen, mitä haluavat kaikilla elämän osa-alueilla
- Kokeneempia
- Näyttävät ja osoittavat miehille erilaista huomiota kuin nuoremmat naiset
- Paremmat tunnetaidot ja -kyvyt
- Tekevät myös enemmän aloitteita, kuin nuoremmat naiset

Vierailija
151/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Tietävät mitä haluavat
- Ovat useita suorasanaisia sen suhteen, mitä haluavat kaikilla elämän osa-alueilla
- Kokeneempia

Nainen joka ottaa selvästi itseään nuoremman miehen ei todellakaan tiedä mitä halua eivätkä todella ole tasapainoisia. Vanhempi nainen joka aikansa viettää poikien kanssa ei ole järkevä vaan kontrolloiva osapuoli joka ei ikäisiään hallitsemaan. 

Vierailija
152/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla naisilla (30+) on jo pitkälle henkinen paletti rakennettuna. Elämä ja tunne-elämä on tasapainoista.

Jos vanhempi nainen nuoren pojan ottaa niin ei ole mikään näistä ok. Tasapainoinen ihminen on suunnilleen ikäistensä seurassa 

Vierailija
153/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tietävät mitä haluavat
- Kokeneempia

Nainen joka ottaa selvästi itseään nuoremman miehen ei todellakaan tiedä mitä halua eivätkä todella ole tasapainoisia. Vanhempi nainen joka aikansa viettää poikien kanssa ei ole järkevä vaan kontrolloiva osapuoli joka ei ikäisiään hallitsemaan. 

Aloituksessa ei puhuttu pelkästään vain jostain 20+ ikäeroista, vaan miksi mies ottaa vanhemman naisen. Eli kyseessä voi olla vaikka vain 5v ikäero.

Vierailija
154/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
155/155 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuossa muutaman illan viihteellä. Ei ketään nuorempaa miestä kyllä kiinnostanut tälläinen viisikymppinen nainen, enkä ole vielä täysin rupsahtanut. Enkä nähnyt keski-ikäisiä naisia ja nuorempia miehiä muutenkaan yhdessä. Muutama n. 60 vuotias mies kävi juttusilla. 

Osaisitko kertoa, miten teitä vanhempia naisia voisi lähestyä? Itse olen M35 ja vanhemmat naiset kiinnostaa minua ihan jo pelkästään juttuseuranakin, kun teidän kanssa voi suoraan ja rehellisesti puhua ihan mistä tahansa ja teiltä löytyy myös elämänkokemusta ja keskustelun aihetta. Olen aina ollut melko ujo ja epävarma itsestäni, vaikka olen mielestäni urheilullinen, "sivistynyt" ja toiset huomioon ottava ihminen. Aikoinaan sain oman ikäisiltä naisilta sen verran ikäviä torjumisia, että en uskalla lähestyä enää ketään, ellei toinen tee aloitetta. Ja harvemmin naiset tekevät. Ehkä tämä varautuneisuus näkyy välillä liikaa myös ulospäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi