Onko pään koko merkittävä ominaisuus kauneuden kannalta?
Kommentit (61)
Kyllähän siro pää on eduksi. Lähes kaikilla malleilla on sirot päät.
Riippuu, kuinka päättömästä koosta on kyse.
Jos nyt on julmetun kokoinen pää tai pää kuin tulitipun nuppi, niin eihän nuo kumpikaan niin mahdottoman kaunista ensivaikutelmaa tee.
Miehellä tuollainen jättipää menee kuitenkin sulavammin kuin naisella.
Mulla on normi kokoinen pää, mutta kallon muoto on kuin neandertaalilla eli ihan kun joku olisi vienyt mun takaraivon. Onneksi olen paksuhiuksinen nainen ja hiuksilla luon illuusion, että mulla on myös takaraivo.
Olen aina pitänyt itseäni normaalipäisenä, mutta hattukokoni on 59 tai 60. Kavereilla noin 54-56.
Enpä ole koskaan tullut miettineeksi kenenkään pään kokoa. On aika paljon parempaakin mietitttävää maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt itseäni normaalipäisenä, mutta hattukokoni on 59 tai 60. Kavereilla noin 54-56.
Niin ja piti vielä lisätä että eipä tuo haittaa, paitsi kaverien hattuja en kyllä voi lainailla.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet normalisoinut sun ison pään
Mieluummin kuitenkin liian iso pää kuin liian pieni.
Treffikumppaneissa olen aina kiinnittänyt huomiota pään kokoon. Jos miehellä on pienempi pää kuin minulla, ei jatkoon.
Jos kasvot on kuin Tiffani Amber Thiessenilä niin vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo on? Onko sillä iso pää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo on? Onko sillä iso pää?
näyttelijä, googlaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet normalisoinut sun ison pään
No pääni näyttää ihan normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on normaali päänkoko?
Sille on joku suhdeluku, olikohan 1/7 kropasta.
Rantapallon kokoista päätä olisi hankala mieltää kauniiksi vaikka olisi kuinka nätti :D
Pää voi olla isokin naisella joka näyttää hyvältä. Enemmän pitäis kiinnittää huomiota mahan kokoon. Se ei saa olla iso, eikä mitään selkäläskejä hirveesti selluliittiä jne. Ne tekee naisesta oksettavan ruman.
No olihan sillä ensitreffit Riialla tosi iso pää. Aleksilla vastaavasti tavallista miesten päätä pienempi.
Sopusuhtaisuutta pidetään kauniina. Normaalia kokoa kaksi kertaa suurempi tai pienempi pää herättäisi lähinnä kummastusta, ei kauneuselämyksiä.