Onko pään koko merkittävä ominaisuus kauneuden kannalta?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole koskaan kiinnittänyt huomiota kenenkään pään kokoon.
Varmasti jonkun miehen alapään koko on aiheuttanut huokauksia 😏
Tiedän yhden pienen naisen, jolla on tosi sievä ja siron mallinen pää, joka kuitenkin on tosi iso. Söpö kuin mikä.
Itselläni on vain iso pää isossa rungossa.
Minulla on päänkoko 59, olen nainen. En edes ole muuten kovin pitkä, 169 cm. Eipä tuo vaikuta oikeastaan mitenkään. Lippiksiä voi säätää, hattuja löytyy myös säädettäviä. Ainoa missä huomaan asian on pipon ostaminen, lähes kaikki neulepipot tuntuu liian pieniltä. Neulon itse omat piponi.
Elina Valtosella on karmea suuri pallopää.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt itseäni normaalipäisenä, mutta hattukokoni on 59 tai 60. Kavereilla noin 54-56.
Ei koko ratkaise vaan muoto. Esim. isohko pää tai leveähköt kasvot voivat olla ihan sirot. Minullakin hattukoko on tuo ja olisin menestynyt mallina maailmallakin, en vain tuntenut vetoa sellaiseen.
Minäkin olen nainen ja päänkokoni on 58 1/2 - 59 cm. Lähinnä pääni koko johtuu pyöreästä takaraivostani, pääni ei siis ole erityisen leveä. Toki joskus teininä minulla oli kompleksi pääni koosta, mutta nykyään en jaksa siitä välittää. Sopivia pipojakin olen löytänyt, ihan naisten puolelta. Hattujen löytäminen voisi olla vaikeampaa, mutta niitä en käytäkään. Itseäni selvästi pienipäisemmän miehen kanssa en kyllä voisi olla, näyttäisi jotenkin hassulta. Kerran luin jonkun artikkelin siitä, että suomalaiset ovat erityisen isopäistä porukkaa.
Enpä kyllä muista ikinä nähneeni ihmistä, jonka pään koko olisi huomiota herättävä mihinkään suuntaan.
Suomalaiset ovat leveäkalloista kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat leveäkalloista kansaa.
Äitis oli leveäkalloinen, kun sinua teki🤭
Jalan koko 40 ja yli naisilla, joiden pituus 160-170.
ei oo kaunista vaan epäsymmetristä, ymmärrän jos olet 183 cm pitkä nainen.
leikkelette itseänne ja täyttelette mutta kanootti vaan kasvaa,,,joo ei kaunista,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on keskimmäärin isot päät. Suomen mittapuulla pienipäinen on normaali muissa maissa.
Lääketieteellinen fakta.
Mistä niitä mittapuita oikein saa?
Anja Laurilalla on runo, jossa suomalainen sukumitta sanoo aina "ei riitä".
Allekirjoitan.
Olen alle 160 cm ja hatun koko 56. Näytän erittäin isopäiseltä. ) :
Höpö höpö! Suurin osa naisista on aivan tavallisen näköisiä, ihan ok. Jotkut ovat sieviä/nättejä. Kauniita on vähän. Rumia ei ole.
Vartalon koko vaikuttaa paljon siihen, minkä kokoiselta pää näyttää. Lihavien päät näyttävät lähes poikkeuksetta normaalikokoisilta tai pienemmiltä suhteessa vartaloon. Hoikkien päät näyttävät aina isommilta. Eron huomaa katsoessa kuvaa samasta ihmisestä lihavana ja hoikkana.
Pään koko on pieni murhe eikä kauneus tuo onnea. Jos ei ole edes sievä, vaan on tavallisen näköinen, voi olla onnellinen. ( :
Minua on haukuttu pienipäisyydestä, mutta hattukokoni on kuitenkin 56 eli ihan normaali. Kaipa kropan pituus ja muut tekijät sitten vaikuttavat siihen, miltä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minua on haukuttu pienipäisyydestä, mutta hattukokoni on kuitenkin 56 eli ihan normaali. Kaipa kropan pituus ja muut tekijät sitten vaikuttavat siihen, miltä se näyttää.
Niin ja en ole lihava.
-sama
No, ei ainakaan pallopää tai laatikkopää.
Sori vaan.
Enpä tiedä. Luulen että naisilla 56 ja miehillä 58 osuvat aika lähelle.