Onko pään koko merkittävä ominaisuus kauneuden kannalta?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Rantapallon kokoista päätä olisi hankala mieltää kauniiksi vaikka olisi kuinka nätti :D
Myös pingispallon kokoinen pää olisi ehkä liian erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt itseäni normaalipäisenä, mutta hattukokoni on 59 tai 60. Kavereilla noin 54-56.
Siis nainen(ko)?
Minulla on pää kokoa 57. Pää mitattiin neuvolassa, kun pohdittiin lapsen isopäisyyttä. Tuli järkytyksenä, että mittausten mukaan minulla on iso pää.
Mulla on iso takaraivo mutta sirot kasvot.. mieluummin näin kun pikku pää ja hevosen jätti naama
Suomalaisilla on keskimmäärin isot päät. Suomen mittapuulla pienipäinen on normaali muissa maissa.
HehehPieni pää, vähän järkeä. Iso pää, ei sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Pää voi olla isokin naisella joka näyttää hyvältä. Enemmän pitäis kiinnittää huomiota mahan kokoon. Se ei saa olla iso, eikä mitään selkäläskejä hirveesti selluliittiä jne. Ne tekee naisesta oksettavan ruman.
Mutta miehestä komean! Ai että!!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on keskimmäärin isot päät. Suomen mittapuulla pienipäinen on normaali muissa maissa.
Lääketieteellinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pää kokoa 57. Pää mitattiin neuvolassa, kun pohdittiin lapsen isopäisyyttä. Tuli järkytyksenä, että mittausten mukaan minulla on iso pää.
57 on nyt kumminkin "Medium"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteellinen fakta.
Mistä niitä mittapuita oikein saa?
No enpä ole koskaan kiinnittänyt huomiota kenenkään pään kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää voi olla isokin naisella joka näyttää hyvältä. Enemmän pitäis kiinnittää huomiota mahan kokoon. Se ei saa olla iso, eikä mitään selkäläskejä hirveesti selluliittiä jne. Ne tekee naisesta oksettavan ruman.
Mutta miehestä komean! Ai että!!
Kukaan ei väittänyt, että läski mies olisi komea? Läski ei näytä hyvältä edes eläimillä. Vaan läskit ihmiset näyttävät virtahevoilta roikkuvien mahojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
57 on nyt kumminkin "Medium"...
Neuvolassa oli sitä mieltä, että minulla on iso pää. Tosin sama hoitaja mittasi lapsen pään 50 cm, hyvin pieni. Mutta siis teki virheen, koska pää mitataan aina leveimmästä kohdasta. Oikea mitta 52 cm. No tämä virhe kulkee tietojen mukana ja aiheuttaa aina taivastelua. Kukaan ei ota vastuuta kahden sentin pään kasvun hypystä, koska sitten lapsi pitäisi ohjata aivokuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteellinen fakta.
Mistä niitä mittapuita oikein saa?
Tutkimustulokset. Lasta on tutkittu paljon, joten tämä on tullut selväksi. Ihan kirurgit ovat tämän asian todenneet. Afrikkalainen keskimmääräinen pää on suomalaisittain pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt itseäni normaalipäisenä, mutta hattukokoni on 59 tai 60. Kavereilla noin 54-56.
Siis nainen(ko)?
Niin.
Katsokaa katukuvaa. Ulkomaalaisilla on selkeästi pienemmät päät kuin suomalaisilla.
Suomalainen pää on leveä mutta pystysuunnassa lyhyt. Pallo lähinnä. Afrikkalaisilla pitkulaisempi. Varmaan sama määrä menisi vettä jos täytetään laitoja myöten. Eli leveys ei kerro vielä koosta.
Osalla aasialaisista on todella pallo pää, enemmän kuin suomalaisialla.
Muoto on se joka näyttää erilaiselta. (tämä ei ollut mitenkään rasistinen tai siihen edes vihjaileva komentti)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vauvapalsta kertoi, että olet epänormaali. Nyt vaihtoehtosi on kärsiä asiasta ja kääntyä lääketieteen puoleen tai vaihtoehtoisesti voimaantua ja ryhtyä jakamaan tietämystä isopäisyydestä tiktokissa.
Minulla on päänkoko 61. Armeijassa ei löytynyt ensin sopivaa lakkia. Kolmen päivän päästä löytyi sitten erittäin sopiva 63. No se haittasi vähän kuuloa. Viikon päästä löytyi sopiva. Näin RovItPsto. Polliisi huomauttaa, että miksi en käytä pyöräillessä kypärää. Sanon, että käytän heti, kun kerrot mistä voi ostaa koon 62 kypärän. Pitää nimittäin mahtua alusmyssyn kanssa.
Mun pään muotoa on kehuttu ja sanottu että hiukset näyttää paksuilta ym, on myös sellanen malli että ponnari ym sopii hyvin. Jotkut miehet on hassuja jos pikkupää, sellasilta oon kuullu että bratz nuken pää xD iso pää ja pieni vartalo. Varmaaan isot aivot.