Sisar ei halua olla tekemisissä
Vaikka mitä teen, on hän suutahdellut eri asioista koko pitkän historiamme aikana. Säälittää lasten vuoksi kun muutenkin pieni suku.
Kommentit (65)
Miehenä nyt kiinnostaa tietysti se onko sisko vapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm..mistähän johtuisi?
Tuo että käytät lapsia aseena kertoo sinusta jo hyvin paljon..
Taas tätä palstapsykologiaa ja diagnosointia tietämättä toisen tilanteesta mitään. Käsketään katsoa peiliin ja syytellään narskuksi. Riitaan tarvitaan kaksi. Ehkä ap on tehnyt jotain väärin, ehkä ei. Vaikka olisikin, kaikki me teemme virheitä.
Miten on tultu tähän, että julkisuudessakin lynkataan ihmisiä yleensä yhden tapahtuman perusteella, eikä anneta edes mahdollisuutta korjata tilannetta tai pyytää anteeksi? Alapeukkuja tulee, mutta mielestäni narsismia on sekin, kun aletaan valita, että ystäviksi kelpaavat vain tismalleen samoin ajattelevat. Tai katkaistaan välit, koska minä haluan.
Riitaan riittää yksi kateellinen, huonolla itsetunnolla varustettu myrkynkylväjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pikkusiskolla on mielenterveysongelmia ja on syrjäytynyt, perheetön yksinäinen ihminen. Jos annan pikkusormen, hän takertuu ja roikkuu, pitää minua äitinään. En jaksa sitä kun on omat ruuhkavuodet meneillään ja pienet lapset. Lasten kanssa hän ei tietenkään auta, vaan haluaa että huomioni on hänessä ja hänen ongelmissaan 100%. Olen jättänyt vastaamasta puhelimeen, ollut tarkoituksella puolittain tyly. Anteeksi sisko, en vain jaksa, ei tämä voi mennä niin että sinä olet ikuisesti pieni ja aina vailla ja ottamassa. Olemme molemmat aikuisia naisia.
Siis odotat siskon olevan ilmainen piika?
En odota. Mutta sisko tulee meille kylään, istuu pöydän ääreen ja alkaa vuodattaa ahdistuksiaan, sossu on paska-juttuja ja rahapulaansa. Minä yritän samalla laittaa ruokaa ja hoitaa lapsia kun sisko selostaa. Siskoni jopa käskee lapsia pois, koska haluaa jutella mun kanssa. Ulkona sama jatkuu, sisko tiuskii ärtyneenä että kyllä 2-v. osaa itse ottaa vauhtinsa keinussa ja haluaa että menemme sivummalle puhumaan hänen asioistaan.
Sisko soittaa jatkuvasti klo 21-22 aikaan illalla ja loukkaantuu jos en voi kuunnella taas puolta tuntia miten joku liite ei kelvannut toimeentulotukeen ja voinko lainata rahaa. Hän pitää oikeutenaan majoittua meillä milloin haluaa, ihan ilmoitusasiana. Pitää löytyä sänky, rahaa ja ruokaa arvon prinsessalle kavereineen aina kun tarve on. Hän ei ole tehnyt mun eteen mitään, ei siis mitään. Hän ei pysty edes keinuttamaan lasta, että voisimme jutella siinä, vaan on taaperonkin saamasta huomiosta mustasukkainen ja katkera. Vihastuu lapsille jos huomioin heitä enkä siskoa. Toistan vielä, hän ei ole koskaan, ei koskaan pitänyt lapsia edes sylissä, edes vauvana, ikinä. Ei myöskään tullut kenenkään ristiäisiin kun ei napannut. Minusta se on hyvin erikoista.
on löytänyt seksuaalisuutensa ei hyväksy ap suutelua eikä pakko latta pillullua hyväksy olet siis käyttänyt siskoasi hyväksi toivottavasti tekee raiskaus ilmoituksen.