Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen pienennysleikkaus

Vierailija
24.04.2024 |

Tätä olen nyt harkinnut. Vanhemmiten alkaa elastisuus hävitä ja roikkuminen on taattu. Nyt kuppikoko e/g ja mietin b tai c. Yksityispuolelle hakeudun niin ei tarvitse rasittaa julkista ja tuskin saiskaan sieltä. Onko kokemuksia pienennysleikkauksista? Miten toipuminen? Oliko komplikaatioita?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienensin aikoinaan, ja sen jälkeen aloin saada enemmän huomiota mieheltäni, myös seksuaalisesti.

Myös selkäkivut helpotti.

😂 Miten rintakateudesta kärsivät pikkutissinaiset voivatkin olla luovia viesteissään!

Vierailija
22/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Myös täysin normaalipainoisella voi olla isot rinnat. 

Myös monella normaalipainoisella on varaa tiputtaa 10 kg painostaan ja olla edelleen normaalipainoinen. Takuulla pienenee rinnatkin samalla, kun paino on normaalipainon alarajalla..

Ei välttämättä pienene jos se liika osuus rinnoista ei ole läskiä. Eikä se kyllä mikään ihanne ole laihduttaa itsensä lähes alipainoiseksi. 

Mä olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta olen tähän mennessä pudottanut painoa 18kg. Arvaappas paljonko on rinnat pienentyneet? No ei sitten yhtään. Luulisi, että olisi tällä painonpudotuksella jo edes vähän pienentyneet, mutta kun ei. 

Niin. Jännä juttu, että reilusti ylipainoisella on edelleen reilusti rasvaa rinnoissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rintojen pidennysleikkaus?

Opettele lukemaan tollo.

Vierailija
24/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni pienennytti rintojaan, ja sitten jäi aika iso ylävatsakumpu pömpöttämään. Sitä ei aiemmin näkynyt lainkaan isojen rintojen alta.

Vierailija
25/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Myös monella normaalipainoisella on varaa tiputtaa 10 kg painostaan ja olla edelleen normaalipainoinen. Takuulla pienenee rinnatkin samalla, kun paino on normaalipainon alarajalla..

Ei välttämättä pienene jos se liika osuus rinnoista ei ole läskiä. Eikä se kyllä mikään ihanne ole laihduttaa itsensä lähes alipainoiseksi. 

Mä olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta olen tähän mennessä pudottanut painoa 18kg. Arvaappas paljonko on rinnat pienentyneet? No ei sitten yhtään. Luulisi, että olisi tällä painonpudotuksella jo edes vähän pienentyneet, mutta kun ei. 

Niin. Jän

Et sitten ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin hyvin selvästi, että painonpudotuksesta huolimatta rinnat eivät ole pienentyneet lainkaan. En kirjoittanut missään ihmetellen, että rinnoissani on edelleen reilusti rasvaa. Pitääkö vääntää ratakiskosta?

Vierailija
26/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rinnat rusetille 

Vierailija
27/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aika rujot arpien kanssa. Muistan kun oli tutkimus, niin esteettisesti jokaikiset pienennysleikkauksen jälkeiset rinnat oli esteettisesti huonommat kuin alkuperäiset. Ja siis useita satoja rintoja vertailtiin ennen ja jälkeen kuvissa ja kysyttiin mielipiteitä.

Suurimmalla osalla jotka haluaa rintojen pienennysleikkauksen syynä on terveydelliset syyt, ei esteettiset. 

Niin, mutta hyvä tuoda esille se, että lopputulos ei sitten tule olemaan esteettisesti yhtä hyvä kuin ne alkuperäiset! Aika monelle naiselle se miltä keho näyttää on myös aika tärkeä asia. Ja Frankestein-tissit ei ole se mitä haetaan. Toki jos on jo paljon ikää eikä parisuhdetta, eikä parisuhde tule loppuelämässäkään enää eteen, niin ei kai sillä ole niin paljon väliä.

Vierailija
28/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Mä olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta olen tähän mennessä pudottanut painoa 18kg. Arvaappas paljonko on rinnat pienentyneet? No ei sitten yhtään. Luulisi, että olisi tällä painonpudotuksella jo edes vähän pienentyneet, mut

Et sitten ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin hyvin selvästi, että painonpudotuksesta huolimatta rinnat eivät ole pienentyneet lainkaan. En kirjoittanut missään ihmetellen, että rinnoissani on edelleen reilusti rasvaa. Pitääkö vääntää ratakiskosta?

Sinä et ymmärtänyt tuota alkuperäistä kommenttia. Normaalipainon alarajoilla ei sitä rasvaa enää ole, joten jos haluaa pienemmät rinnat, on mentävä sinne saakka. 

Vierailija
29/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain lähetteen julkisen terveyshuollon (HUS) puolella tehtävään rintojen pienennykseen. Olen kokoa 85F-G, rintojen kudos on tiivistä ja rinnat siten painavat. Niska-hartiaseudun kivut ja jumit ovat arkipäivää, rinnat estävät juoksemasta / harrastamasta lajeja joissa joutuisi juoksemaan. Jonot ovat 6-12 kk, odotan pääseväni leikkaukseen kesälomien jälkeen.

Olen samaa mittakokoa, 85 F ja ei estä juoksemosta, tai edes hyppynarulla hyppimistä. Pitää vaan olla tiukat ja vahvat urheiluliivit päällä, mielellään kaksi. Ja omiin mittoihin ommellut olkaimet, tehdas valmisteiset ei ole yksilöllisiä. On tosin myös mahdollista että rupsahtamista tapahtuu juoksun myötä, jos ei ole kunnon liivit päällä, mulle kävi näin, Mut näillä mennään.

Vierailija
30/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Mä olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta olen tähän mennessä pudottanut painoa 18kg. Arvaappas paljonko on rinnat pienentyneet? No ei sitten yhtään. Luulisi, että olisi tällä

Itse et näytä nyt ymmärtävän. Kaikilla ei ole kyse siitä, että on liikaa rasvaa rinnoissa.

Vierailija
31/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat on suurempi rintasyöpäriski. 

Suuret rinnat aiheuttavat niska-, hartia- ja selkäkipuja.

Suuret rinnat hankaloittavat liikkumista ja ovat tiellä.

Suuret rinnat vaikeuttaa sopivien vaatteiden löytämistä.

Suuret rinnat saa liikaa huomiota miehiltä vaikka päällä olisi esim. tavallinen t-paita ja jotkut miehet olettavat, että heillä on oikeus vahdata rintoja ja jopa kommentoida niitä.

Vähäisin näistä syistä mulle on kuitenkin tuo viimeinen. Suurimpia syitä mulle on nuo terveydelliset syyt.

Vierailija
32/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tissit antaa enemmän "kiimaa" takaapäin työstettäessä vatkatessaan.

Joorma panomies

Vierailija
33/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Niin. Jän

Tosilla on , toisilla ei. Itsekin tiputin reilusti painoa, ja rintojen koko sinäsnä ei pienentynyt,(sama rintaliivikoko) Mutta koska se isohko pömppömaha siitä alta pieneni (tai katosi) jotenkin rinnat laskeutui paremmin paikoillleen, eikä olleet enää niin tarjottimella, ekana edessä kehossa. Rasvaa kun katoaa sivuilta, kyljistä,rintakehältä, niin varmaan ne F-kupin rinnat voi näyttää myös pienemmiltä. Ja piilottaminenhan onnistuu huomattavasti helpommin, isojen vaatteiden avulla, normaalipainoisena, kuin jos olisin ylipainoinen, sillon ne rinnat oisi aina ekana edessä nähtävillä.

Vierailija
34/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse et näytä nyt ymmärtävän. Kaikilla ei ole kyse siitä, että on liikaa rasvaa rinnoissa."

Ei olekaan. Siksi tuolla lukeekin, että monella.

Vierailija
35/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kantsii liittyä Facebookin rintojenpienennysleikkaus ryhmään. Saat paljon hyvää ja realistista tietoa leikkauksesta ja lopputuloksesta voit parmmin miettiä lähteäkkö vai onko se sen arvoista...

Vierailija
36/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Mä olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta olen tähän mennessä pudottanut painoa 18kg. Arvaappas paljonko on rinnat pienentyneet? No ei sitten yhtään. Luulisi, että olisi tällä painonpudotuksella jo edes vähän pienentyneet, mut

Tosilla on , toisilla ei. Itsekin tiputin reilusti painoa, ja rintojen koko sinäsnä ei pienentynyt,(sama rintaliivikoko) Mutta koska se isohko pömppömaha siitä alta pieneni (tai katosi) jotenkin rinnat laskeutui paremmin paikoillleen, eikä olleet enää niin tarjottimella, ekana edessä kehossa. Rasvaa kun katoaa sivuilta, kyljistä,rintakehältä, niin varmaan ne F-kupin rinnat voi näyttää myös pienemmiltä. Ja piilottaminenhan onnistuu huomattavasti helpommin, isojen vaatteiden avulla, normaalipainoisena, kuin jos olisin ylipainoinen, sillon ne rinnat oisi aina ekana edessä nähtävillä.

Siis vaikka laihdutit, niin rintaliivikokosi pysyi samana? Eli rinnanympärys ei muuttunut minnekään? Kuppikokohan on siitä hauska, että se ei kerro kupin tai rintojen koosta yhtään mitään ilman rintojen ympärys kokoa. 70F rinnat ovat paljon pienemmät kuin 110B esimerkiksi.

Vierailija
37/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Mä olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta olen tähän mennessä pudottanut painoa 18kg. Arvaappas paljonko on rinnat pienentyneet? No ei sitten yhtään. Luulisi, että olisi tällä

Joo samoja liivejä oon tainnu käyttää lihavana ollessa, ja sit yli 20 kiloo tiputtaneena, ja takas hieman lihonnneena. Jotkut tosin olleet vähän kireemmät lihavana. Onhan niissä säätövaraa aika paljonkin. Liivit myös voi kitistyä kuumassa pesussa. Tai virua käytössä.

Vierailija
38/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samoja liivejä oon tainnu käyttää lihavana ollessa, ja sit yli 20 kiloo tiputtaneena, ja takas hieman lihonnneena. Jotkut tosin olleet vähän kireemmät lihavana. Onhan niissä säätövaraa aika paljonkin. Liivit myös voi kitistyä kuumassa pesussa. Tai virua käytössä.

Vierailija
39/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Et kyllä nyt tiedät mistä puhut ja miksi normaalipainoinen ihminen laihduttaisi. Ite oon 168 cm ja 68 kg. Eli normaalipainoinen. Olen ollut nuorena 58 kg eli tosi hoikka. Rinnat oli ihan samaa kokoluokkaa. Yhden kuppikoon nyt ehkä isommat, millä ei ole mitään merkitystä. Tiivistä rauhaskudosta, joka ei laihdutuksella häviä. Koko yläkroppani on vain kaula ja rinnat. Tämä on käsittämätöntä, koska muu yläkroppa on siro ja varsin rasvatonkin. Rintsikan olkaimet hiertää varsinkin kesällä, kun vähän hikoilee, painaa ikävät jäljet. Mulle hyviä liikuntamuotoja on vain sali, kävely ja uinti. Istun päätteen äärellä paljon  ja rinnat painaa ryhtiäkin. Sosiaalinen haitta on muiden tuijotus, kommentit ja joskus jopa käpälöinti. En kaipaa tällaista huomiota. Pienennysleikkaukseen olen menossa. 

Vierailija
40/69 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Mehiläisessä 3vuotta sitten; 6000€ maksoin uusista b-kupin rinnoista. Enkä kadu!

Ei ollut komplikaatioita mutta kyllä toipuminen vei pari kuukautta. Sama juttu kuin monella muulla vastanneella: lääkärinkin kommentilla tiivistä rauhaskudosta, kokoonsa nähden painavat Niska-hartiaongelmat on helpottaneet kovasti leikksuksen jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi