Rintojen pienennysleikkaus
Tätä olen nyt harkinnut. Vanhemmiten alkaa elastisuus hävitä ja roikkuminen on taattu. Nyt kuppikoko e/g ja mietin b tai c. Yksityispuolelle hakeudun niin ei tarvitse rasittaa julkista ja tuskin saiskaan sieltä. Onko kokemuksia pienennysleikkauksista? Miten toipuminen? Oliko komplikaatioita?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Myös täysin normaalipainoisella voi olla isot rinnat.
Myös monella normaalipainoisella on varaa tiputtaa 10 kg painostaan ja olla edelleen normaalipainoinen. Takuulla pienenee rinnatkin samalla, kun paino on normaalipainon alarajalla..
Rasva voi vähentyä mutta nahka ei ponnahda takaisin.
Isojen rintojen kirouksen ymmärtää vain sen omissa nahoissaan kantavat.
Ei ole mikään kirous!!! Isot boobat on eritnäin jees! Kulmunit on parhaat!. Kaikki akat jotka edes miettii tissilöidensä pienentämistä, pitäisi julkisesti ruoskia hyväksi jumalanpilkasta.
Voi prkele näitä mulkunkantajia! Kyllä pitää olla monen päivän kuset päässä kun tällaista kirjoittaa.
Toinen toope oli tuolla edellä, joka kehotti mieheltään kysymään. Ei se mies niitä roikkuvia suuria rintoja kanna. Ai että näen punaista.
Vierailija kirjoitti:
isot tissit antaa enemmän "kiimaa" takaapäin työstettäessä vatkatessaan.
Joorma panomies
Mites se lerpahtaneella onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Myös monella normaalipainoisella on varaa tiputtaa 10 kg painostaan ja olla edelleen normaalipainoinen. Takuulla pienenee rinnatkin samalla, kun paino on normaalipainon alarajalla..
Ei välttämättä pienene jos se liika osuus rinnoista ei ole läskiä. Eikä se kyllä mikään ihanne ole laihduttaa itsensä lähes alipainoiseksi.
Mä olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta olen tähän mennessä pudottanut painoa 18kg. Arvaappas paljonko on rinnat pienentyneet? No ei sitten yhtään. Luulisi, että olisi tällä painonpudotuksella jo edes vähän pienentyneet, mutta kun ei.
Ei ole reilua. Itse tuplannut painoni 45 kilosta 90 kiloon vajaa 10 vuodessa ja tissit kasvoivat aa:sta b:hen. Käsittämätöntä että läski menee kaikkialle muualle paitsi sinne mihin sen haluaisin menevän: tisseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Et kyllä nyt tiedät mistä puhut ja miksi normaalipainoinen ihminen laihduttaisi. Ite oon 168 cm ja 68 kg. Eli normaalipainoinen. Olen ollut nuorena 58 kg eli tosi hoikka. Rinnat oli ihan samaa kokoluokkaa. Yhden kuppikoon nyt ehkä isommat, millä ei ole mitään merkitystä. Tiivistä rauhaskudosta, joka ei laihdutuksella häviä. Koko yläkroppani on vain kaula ja rinnat. Tämä on käsittämätöntä, koska muu yläkroppa on siro ja varsin rasvatonkin. Rintsikan olkaimet hiertää varsinkin kesällä
Jos haluaa pienemmät rinnat, niin siksi laihduttaisi. Sinäkin olet todella lähellä ylipainoa ja takuulla olisi pienemmät rinnat 15 kiloa kevyempänä, todennäköisesti ero olisi parikin kuppikokoa. Älytöntä väittää muuta.
Naiset, älkää missään nimessä pienentäkö rintojanne. Erityisesti jättirinnat on aina päivän piristys ja lähemmässä kontaktissa huomio taattu.
Muutenkin käytte kampaajalla, meikkaatte, mietitte vaatteita jne. Jos olette saaneet lollot geenilotossa, niin älkää herranjestas luopuko.
Jos kärsitte selkäkivuista, menkää salille ja tehkää siellä oikeita asioita, ei mitään höpöjumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Ei välttämättä pienene jos se liika osuus rinnoista ei ole läskiä. Eikä se kyllä mikään ihanne ole laihduttaa itsensä lähes alipainoiseksi.
Mä olen vielä reilusti ylipainoinen, mutta olen tähän mennessä pudottanut painoa 18kg. Arvaappas paljonko on rinnat pienentyneet? No ei sitten yhtään. Luulisi, että olisi tällä painonpudotuksella jo edes vähän pienentyneet, mutta kun ei.
Höpöhöpö. Ei rinnat ole pelkkää rintarauhasta. Laihduta vain lisää!
Tuo ihmistyyppi hakee lekurilta kaikkiin murheisiin apua. Masennus, ahdistus jne. Tee vi))u ite jotain itelles.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Et kyllä nyt tiedät mistä puhut ja miksi normaalipainoinen ihminen laihduttaisi. Ite oon 168 cm ja 68 kg. Eli normaalipainoinen. Olen ollut nuorena 58 kg eli tosi hoikka. Rinnat oli ihan samaa kokoluokkaa. Yhden kuppikoon nyt ehkä isommat, millä ei ole mitään merkitystä. Tiivistä rauhaskudosta, joka ei laihdutuksella häviä. Koko yläkroppani on vain kaula ja rinnat. Tämä on käsittämätöntä, koska muu yläkroppa on siro ja varsin rasvatonk
Olet ylipainoinen! Laihdutusta vain ja rinnatkin pienenee!!
Itsekin operaatiota harkitsen, lääkärikin otti sen puheeksi että todnäk kriteerit täyttyy julkisella. Vaivoja jos jonkinlaisia, laihdutus ei auta sillä kyseessä rintarauhaskudos, ei pelkkä rasvakudos.
Rinnat olleet pienimmillään e-kuppia aikuisiällä, tällä hetkellä ympärysmitta 65 ja kuppi paljon suurempi kuin e. Ikää 39v.
Kyllähän tämä olemista haittaa ja pukeutumista harrastamista jne. Hartia-ja niskakivut jatkuvat vaikka liikun ja harrastan.
Kiva lukea täällä kokemuksia, ehkä itsekin päädyn leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin operaatiota harkitsen, lääkärikin otti sen puheeksi että todnäk kriteerit täyttyy julkisella. Vaivoja jos jonkinlaisia, laihdutus ei auta sillä kyseessä rintarauhaskudos, ei pelkkä rasvakudos.
Rinnat olleet pienimmillään e-kuppia aikuisiällä, tällä hetkellä ympärysmitta 65 ja kuppi paljon suurempi kuin e. Ikää 39v.
Kyllähän tämä olemista haittaa ja pukeutumista harrastamista jne. Hartia-ja niskakivut jatkuvat vaikka liikun ja harrastan.
Paljonko painoindeksi ja rasvaprosentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri muttei voi olla isoja nuo, jos ympärys on vaivaiset 65cm!
Minusta on väärin, jos rintojen pienennysleikkaus tehdään pelkästään esteettisistä syistä julkisella puolella.
Enkä itse oikein ymmärrä sitä, että roikkuvat rinnat häiritsee niin paljon, että pitää turvautua kirurgin veitseen. Ne ei oikeasti ole pahan näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa päätellä asiaa kirjoittajan mainitsemasta ympärysmitasta?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on väärin, jos rintojen pienennysleikkaus tehdään pelkästään esteettisistä syistä julkisella puolella.
Enkä itse oikein ymmärrä sitä, että roikkuvat rinnat häiritsee niin paljon, että pitää turvautua kirurgin veitseen. Ne ei oikeasti ole pahan näköiset.
Ne on pahan tuntuiset, kun rintaliivin olkaimet pureutuu olkapäihin ja niska sekä yläselkä on jatkuvissa kivuissa. Vaatteita on hankala löytää ja saa epämiellyttävää huomiota. Liikunta menee hankalaksi. Ja sinä tollo puhut vain ulkonäöstä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä voi päätellä kyllä yhtään mitään. Pehmeään höttöön saa uppoamaan kyllä vaikka kuinka pienen ympäryksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on pahan tuntuiset, kun rintaliivin olkaimet pureutuu olkapäihin ja niska sekä yläselkä on jatkuvissa kivuissa. Vaatteita on hankala löytää ja saa epämiellyttävää huomiota. Liikunta menee hankalaksi. Ja sinä tollo puhut vain ulkonäöstä!
Aloittaja ei puhunut mitään kivuista vaan rintojen roikkumisesta, joten oletin että kyse on tässä tapauksessa ulkonäöstä. Tiedän kyllä mitä isot rinnat voivat fyysiselle terveydelle aiheuttaa ja ymmärrän leikkauksen hyvin, jos se tehdään fyysisten vaivojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä voi päätellä kyllä yhtään mitään. Pehmeään höttöön
Ei saa. Kukaan ei kestä sellaista kipua ja liivit menee rikki.
Miksi puhutaan rintojen pienennysleikkauksdstavkun tosiasiassa kuppikokoa ei väliä naisella pienentää vaan haluaa RINTOJEN KOHOTUSLEIKKAUKSEN?